1. Fam. Oudbier

Afgelopen zaterdag op uitnodiging weer eens hier wezen eten, na vorige keren al niet erg tevreden te zijn geweest, was het deze keer echt dramatisch slecht.

De kaart is na al die jaren nog steeds weinig veranderd en erg beperkt, dit maakt het kiezen soms erg moeilijk.
    De wachttijden tussen de verschillende gangen is nu echt onacceptabel geworden en meegenomen kinderen zullen zich dan ook vol eten met het vooraf aangeboden brood (waardoor ze de hoofdgang niet meer zullen opeten) wat bij onze dochter het geval was.

En dan heb ik het maar niet over de saté die volgens mij al 15 jaar op de kaart staat en nog steeds zo zout is dat je het vlees niet meer proeft! (bistro kwaliteit)
    Verwacht ook geen ijs op de nagerechten kaart, het enige ijs dat wordt aangeboden staat op de kinderkaart en dit wordt niet zelf gemaakt!

Voor ons dus geen De Smoezer meer!

1,4