1. Carolarie

Na eerdere positieve ervaring, vanavond weer eens bezoek gebracht aan De Smoezer; nu met onze zoon van 8.

Toen wij arriveerden om 18.00 uur liep de tent snel vol.

De ontvangst was goed en hartelijk. Drankjes en olijfjes kwamen snel door en later ook het brood.

Het voorgerecht liet al iets langer op zich wachten, maar de wachttijd was nog alleszins acceptabel. Om 19.30 gingen wij maar eens informeren of het hoofdgerecht al bijna gereed was.

(Onze zoon had geen voorgerecht en had best wel trek inmiddels.) Daarop stelde de serveerster voor om nog maar wat brood neer te zetten tijdens de wachttijd. Na nog twee keer vragen en een drankje van de zaak, werd uiteindelijk om 20.20 het hoofdgerecht geserveerd. Onze zoon had inmiddels genoeg brood gehad waardoor het bestelde hoofdgerecht niet werd opgegeten. Bovendien erg jammer dat er pas na klachten door bediening gereageerd wordt. Goed gastheerschap zou ook zulke situaties voorkomen en de klachten voor zijn. Als het een keer niet lukt om op tijd te serveren dan tijdig je klandizie informeren. Ik hoopte dat dit incidenteel is.

Lijkt me zaak om hier echt eens aan te gaan werken......

Met het eten was trouwens helemaal niets mis. Bepaald geen reden om niet weer te gaan, maar die wachttijd...

6,3