Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Wij waren met 9 mensen waren er wel vlot bij om om tevragen wat wij wouden drinken maar om de munikaart moesten wij zelf om vragen mijn vrouw bestelde een kippen dij wat een bonk vet was en toen wij ik bestelde was het meer slagroom dan ijs en ook wat anders gebracht wat wij hadden besteld en dan moet bijna 300 euro betalen jammer hier gaan wij nooit meer zonder van je geld wij hadden een mail gestuurd met de klachten maar niks meer gehoord om

3,4
  2. Dit restaurant zit niet voor niks snel vol. De gastheer verwelkomt je met een grote glimlach. Zijn hele team is altijd vriendelijk en snel. Zelfs zijn robots wensen je een buonne appetito. Behalve de hele sfeer die gezellig is. De complimenten aan de keuken, die hard moeten werken in zo een goedlopende zaak. Elk gerecht is vers en met de grootste zorg bereid.
    Chapeau.
    Gus

3. Internationaal Thorn

duynstee

bediening personeel vriendelijk. Niet opdringerig. eten is fantastisch en een uitgebreide kaart.
    mijn vrouw die invalide is, kan gebruik maken van een parkeerplaats.
    Kom nu regelmatig eten.

4. J. Wanders

Al enkele jaren nu kiezen we als videoclub Berkelland deze lokatie voor onze seizoensafsluiting. Het bevalt telkenmale uitstekend. Prima en attente bediening, en heerlijke menu's zorgen ervoor dat wij steeds een plezierige afsluiting hebben en graag terugkomen.

5. Ton Hoogendam

Bediening is uitstekend. De wachttijden zijn alleszins redelijk en betrekkelijk kort. Naast de keuze, de voedselkwaliteit is ook de presentatie van het eten dik in orde.
    Wij komen hier - met grote intervallen overigens - al heel lang.

Alle recensies

Eet.nu blog

De Indiase keuken

Wanneer ik aan Indiaas eten denk, denk ik aan heerlijke, warme, kruidige curry’s met lekkere naan om mee te dippen. Naast curry’s heeft de Indiase keuken echter nog veel meer te bieden, zowel voor alleseters als vegans. In deze blog vertel ik je graag iets over de verschillende aspecten van deze veelzijdige keuken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte