Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Chinees-Indisch Zaandam

Cornel

Ik kwam in het verleden vaker bij Chinees restaurant Azië. Het eten was prima, de bediening goed. Heb door de jaren bij meerdere Chinese restaurants in Zaandam eten gehaald maar vond hier het eten het lekkerst. Vandaag opnieuw een afhaalmaaltijd gehaald maar wat er is gebeurd weet ik niet. Het eten was niet lekker gekruid en smaakte laf. De tomatensoep had ook zijn wat zoetzure smaak verloren. Geen idee of er een nieuwe eigenaar of kok is maar ik kom hier niet meer terug.

2,1
  2. Fijne bediening, heerlijke pizza’s
    Gewoon top

3. Eten was heerlijk.
    Bediening heel vriendelijk

4. Justin

Top weekend gehad bij het wapen van Elst! Naast een heerlijke overnachting te hebben gehad, hebben we ook echt lekker gegeten.

5. Koenraad

Werkelijk geweldige plek tussen Arnhem en Nijmegen. Precies wat we zochten tijdens onze werktrip. Fijne mensen, heerlijk eten en gewoon een topplek!

Alle recensies

Eet.nu blog

De Indiase keuken

Wanneer ik aan Indiaas eten denk, denk ik aan heerlijke, warme, kruidige curry’s met lekkere naan om mee te dippen. Naast curry’s heeft de Indiase keuken echter nog veel meer te bieden, zowel voor alleseters als vegans. In deze blog vertel ik je graag iets over de verschillende aspecten van deze veelzijdige keuken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte