1. Na meerdere goede verhalen en aanprijzingen zijn we ook naar Cha House gegaan.

Na geruime tijd kregen we wat te drinken en de kaart. Na een keuze te hebben gemaakt, hebben we best een tijd klappertandend op ons eten moeten wachten, want we zaten op een tochtig hoekje. Het tweede drankje bestellen ging moeizaam. De verse muntthee had precies 4 blaadjes munt.

Het eten was niet veel bijzonders, heel kleine porties gedompeld in veel teveel saus. We bestelden met zijn drieën en kregen steeds twee stuks. De garnalen smaakten flauw en de kip was vettig.

De prijs/kwaliteit verhouding was niet in balans. Bediening was aardig en gastvrij. Er werd wel rommelig gewerkt, 4 serveersters aan onze tafel en afruimen duurde lang. De locatie zelf is niet super sfeervol. De tafel en het servies zijn beschadigd.

4,5