• Lid sinds 2 maart 2014

Nakoyashi

Veenendaal

Cha House

Ede

Puella heeft nog geen foto toegevoegd

1. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor Dauphine
    Internationaal Amsterdam

Zakenlunch bij Dauphine. Mooie tent, warme sfeer, gezellig druk. Broodje zalm, cream cheese was prima.

2. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Ede

Lekker Grieks gegeten met mijn partner hier. Lekkere voorgerechten, zoals Tzatziki en Feta en ook de Paidakia Artemis smaakte prima. De koolsalade was lekker fris. De bediening was heel vriendelijk.

3. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor Gonzales
    Barbecue Ede

Leuke ervaring met de kinderen in dit bbq restaurant. Ruime keuze uit vlees en vis op de bbq. Bijgerechten zijn ook gewoon prima. Als je van ruime porties houdt, zit je hier goed. De bediening is vriendelijk, laat soms kleine steekjes vallen. De locatie is niet echt naar mijn smaak ingericht, maar smaken verschillen.

4. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor de Leeren Doedel

Prima familierestaurant voor een snelle hap. Geen culinair hoogstandje, maar wel een voldoende. Met een uur kan je weer buiten staan en dan ben je ook nog netjes en vriendelijk bediend.

5. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor 't Gesprek

Een aantal weken geleden hier gegeten met familie. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Eten was van goede kwaliteit. De amuse was voortreffelijk. Het interieur is echter wel aan een opknapbeurt toe.

6. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor Nakoyashi

Ik ben hier met een stel vrienden met kinderen gaan eten, we zijn allen gek op Sushi! Bestelling gaat via een invulformulier.
    Heerlijk verse Sushi hebben ze hier en een super vriendelijke bediening. Voor de kinderen is er een leuke speelzaal die vermaken zich prima hier.
    Zeker een aanrader!

7. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor Vendel

Heerlijk genoten van het vier gangen menu. Mooie uitgebalanceerde smaken. We hadden het bijpassende wijnarrangement die mooi aansloot bij de gerechten. De bediening was klantvriendelijk en attent. De locatie is een mooi gerenoveerde monumentale boerderij. Inrichting doet gezellig en warm aan.

8. Puella's profielfoto
    Puella heeft een recensie geschreven voor Cha House

Na meerdere goede verhalen en aanprijzingen zijn we ook naar Cha House gegaan.

Na geruime tijd kregen we wat te drinken en de kaart. Na een keuze te hebben gemaakt, hebben we best een tijd klappertandend op ons eten moeten wachten, want we zaten op een tochtig hoekje. Het tweede drankje bestellen ging moeizaam. De verse muntthee had precies 4 blaadjes munt.

Het eten was niet veel bijzonders, heel kleine porties gedompeld in veel teveel saus. We bestelden met zijn drieën en kregen steeds twee stuks. De garnalen smaakten flauw en de kip was vettig.

De prijs/kwaliteit verhouding was niet in balans. Bediening was aardig en gastvrij. Er werd wel rommelig gewerkt, 4 serveersters aan onze tafel en afruimen duurde lang. De locatie zelf is niet super sfeervol. De tafel en het servies zijn beschadigd.

4,5