Cha House in Ede

Qpark is op loopafstand.

• OV

Cha House is met het OV heel gemakkelijk te bereiken.
    U kunt de bus pakken of uitstappen bij trein station Ede Centrum.
    Vanaf hier is het 4 minuten lopen naar het restaurant.

ma Gesloten

1521910791 78
1590205990 72
1620559411 80
1711619676 81

1. Heerlijk gegeten, wereld van verschil met de typische all you can eat restaurants!!! TIP: vraag of de gastheer/gastvrouw de gerechtjes voor je selecteerd! Hierdoor passen de gerechten bij de gang!

2. Bert Klumpes

Gisteravond heerlijk gegeten bij Cha House.
    Alles was perfect. Alleen toen de rekening kwam bleek dat de japanse biertjes niet zoals de nederlandse biertjes 2,75 maar 7,95 kosten!
    Jammer! Geen reclame voor deze zaak.
    Ook een kopje thee na afloop 4,75 euro past niet!!

3. SUSHI OP!
    Zaterdagavond 8 juni met 3 vriendinnen (sushiliefhebbers) hier gegeten, in eerste instantie heerlijk! Duurde wel vreselijk lang! om überhaupt personeel aan te houden, lege glazen en lege borden. Toen ze weer kwamen vragen wat we wilden, noemde wij de sushi’s op. Maar mevrouw drong erop aan om andere gerechten te bestellen omdat dat sneller zou zijn. Oke vooruit we hadden namelijk vreselijk honger, na inmiddels anderhalf uur wachten. Toen ze vervolgens weer kwamen opnemen, zei mevrouw dat ze wel kon huilen: de Sushi is op? (Dit was rond 20:30) op ZATERDAGAVOND?!! Hoe dan? We komen voor de sushi! En de overweging om een keer wat meer te betalen was juist voor de goede sushi, ze weigerde een passende oplossing te bieden! En we moesten maar gewoon de volle prijs betalen, en wat anders van de kaart bestellen! Te bizar dit, nog nooit zo ONKLANTVRIENDELIJK behandeld. We gaan hier werkelijk NOOIT meer heen! Erg jammer!

1,5
  4. Het eten wat we kregen was goed alleen jammer genoeg geen sfeervol restaurant, bediending was traag en de kaart was verwarrend. Weinig sushi gerechten voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5. M. T.

6. Het eten is echt heerlijk en de prijs zeker waard!
    De bediening is erg vriendelijk en legt netjes uit wat ze op tafel zetten en wat er in de gerechten zit.
    Als je meerdere gerechten wilt proeven is het wel aan te raden om deze met elkaar te delen want de porties vrij groot.

7. Martin Rozeboom

8. Restaurant is prachtig. Service is prima, bediening erg vriendelijk en gastvrij.
    Maar kwaliteit van het eten was zeer slecht!
    Slecht gerolde sushi. Kant en klare dimsum die je ook bij de toko kan kopen niets bijzonders bij de sushi afhaal kun je lekkerder eten voor een betere prijs.
    Voor de prijs welke ze vragen zeer slecht ik had veel meer verwacht.

3,5
  9. Het eten was perfect en zeer verrassend. Bediening heel vriendelijk. Wachttijden tussen de gerechten precies goed.
    Alleen ontzettend jammer dat ze gaan sluiten.

10. Riny Schotman

Heerlijk, vers en bijzonder smaakvol eten.

11. Mark Bours

Superverse ingrediënten, verrassende en lekkere gerechten, goede bijpassende wijnen, wachttijden tussen de gangen was wel erg lang (1,5 uur tussen de eerste en de tweede gang). Bediening bijzonder vriendelijk.

12. Heerlijk gegeten en bediening was vriendelijk

14. Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu in drie gangen en dessert. Heerlijke gerechten in goed tempo, vriendelijke bediening.

15. Heerlijk eten! Echt ontzettend lekkere sushi, maar ook de warme gerechtjes zijn overheerlijk. Gastvrouw is enorm vriendelijk en voorziet je van prima advies. Dat is de wat duurdere prijs wel waard.

Jammer dat de bediening wat traag is. Langdurig lege glazen op tafel, en het duurt lang voordat je de kaart weer krijgt. Langer wachten op het eten (omdat het vers bereid wordt) is niet erg maar dan moeten wel de glazen vol zijn!

Ik kom zeker terug!

16. Verrassingsmenu!! Een ware verrassing. We hebben zoveel verschillende ingrediënten - smaken - prachtige opmaken langs zien komen. Vooraf keek ik even in de keuken, strak, zeer schoon, geordend en dat geheel was zeer goed proefbaar.

17. Gisteravond zijn we voor het eerst wezen eten bij Cha House. We kunnen niet anders concluderen dan dat het eten fenomenaal was. Elk gerecht was een verrassende smaakbom. Als we naar een restaurant gaan, dan komen we niet om er te eten, maar om er verwend te worden. Met smaakvol eten, een klantgerichte en professionele bediening en een aangename sfeer. En dat is bij Cha House prima in orde. Bij voorkeur kiezen we voor een verrassingsmenu, omdat de kok zich hierbij kan uitleven en het altijd een positieve ervaring oplevert. Zo ook bij Cha House. Het is in grote lijnen een dimsum maaltijd, waarbij elk gerecht in viervoud op een schaal ligt (dat is overigens wel wat vreemd als je met z'n drieën bent), dus 3 x 4 gerechtjes per gang. Wij hadden gevraagd om de gerechten in drie aparte gangen op te dienen, zodat er ook wat rust in de maaltijd komt. Omdat je bij een verrassingsmenu niet weet wat je krijgt en Aziatische gerechten ook niet meteen duidelijk zijn, werd bij elk gerecht uitleg gegeven. Het 3-gangen verrassingsmenu staat niet op de kaart en dus is ook de prijs een verrassing. Mede gezien de uitmuntende smaak, vinden wij € 38,50 per persoon niet duur. Dat is dan wel zonder drankjes en nagerecht.

Uit eerdere recensies blijkt dat sommige gasten problemen hadden met de smaak, de inrichting en/of de bediening. Wij delen deze mening niet. Ik respecteer ieders mening, maar nu ik zelf bij Cha House ben geweest, komt het op mij nogal muggezifterig over. Wat mij betreft is Cha House een aanrader.

18. Uitstekende keuken, bediening en entourage. Zeker iets om nog meerdere keren terug te komen! Echt vakmensen en vriendelijke en vakkundige service. Een ervaring en een aanrader!

19. Carola de Beer

We waren er met een groep en het verrassingsmenu werd heel soepel aangepast. Het eten was goed met veel variaties. En we hebben lekker daarna buiten gezeten onder het genot van het toetje.

20. Alles had een iets te hoog teriyakki gehalte en smaakte daarom een beetje hetzelfde en het duurde best lang voor het eten kwam. Beetje aparte entree door een hotel, verder wel een gezellige zaak. We werden geholpen door een hele lieve zwangere mevrouw die goede uitleg gaf.

5,9
  21. Na meerdere goede verhalen en aanprijzingen zijn we ook naar Cha House gegaan.

Na geruime tijd kregen we wat te drinken en de kaart. Na een keuze te hebben gemaakt, hebben we best een tijd klappertandend op ons eten moeten wachten, want we zaten op een tochtig hoekje. Het tweede drankje bestellen ging moeizaam. De verse muntthee had precies 4 blaadjes munt.

Het eten was niet veel bijzonders, heel kleine porties gedompeld in veel teveel saus. We bestelden met zijn drieën en kregen steeds twee stuks. De garnalen smaakten flauw en de kip was vettig.

De prijs/kwaliteit verhouding was niet in balans. Bediening was aardig en gastvrij. Er werd wel rommelig gewerkt, 4 serveersters aan onze tafel en afruimen duurde lang. De locatie zelf is niet super sfeervol. De tafel en het servies zijn beschadigd.

4,5
  22. Bernhard Nusselderf

Heerlijk lekker eten met prima prijs-kwaliteit verhouding. Wel was het erg druk deze avond en hoewel we hadden gereserveerd, leek het alsof ze daar niet helemaal op hadden gerekend. Maar met Oosterse gastvrijheid werd snel een oplossing gevonden.

23. Erg lekker en apart eten. Springt er mooi uit. Zeer goede service voor een mooie prijs! Erg tevreden weggegaan !

24. Hennie de waard

We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren top!!

25. Heerlijk gegeten bij Cha House. Lekkere verse sushi en andere Aziatische hapjes. De drankjes zijn wel behoorlijk aan de prijs. Het eten wat warm zou moeten zijn, was niet helemaal warm en dat was wel jammer.
    De bediening is heel aardig, toen ik aangaf de wijn niet lekker te vinden, kreeg ik zo een andere soort. En toen mijn toetje bittere sinaasappel bleek te bevatten, kreeg ik een alternatief. Kortom de service is top!

26. Heerlijk en gezellig met vrienden gegeten en genoten van het prachtig opgemaakte eten!
    Je kunt je er prima een hele avond vermaken! De bediening is vriendelijk en vlot.
    Het is niet goedkoop, maar wel in verhouding. Alleen drankjes zijn wel flink aan de prijs.
    Kortom, het is zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten.

27. Leuk gepresenteerde kleine hapjes waar je aan het einde van de avond meer dan genoeg aan hebt. Het dessert was evenals het eten superlekker! De bediening was gastvrij en vriendelijk. Sfeervolle ambiance waar je je de hele avond kan vermaken. Het eten is niet goedkoop, maar ook niet heel duur. Al met al een van de beste restaurants waar we gegeten hebben.

28. Bediening, eten en de omgeving helpen allemaal mee om heerlijk te eten. We genieten elke keer weer. Het is onze plek waar je gasten met plezier mee naar toe neemt, iedereen is altijd enthousiast. De kwaliteit is steeds weer voortreffelijk en van een zeer hoog niveau! Het is zeker een aanwinst in de regio.

29. Gezellige sfeer, iets meer uitleg van gerechten nodig, verder eten prima. Parkeren op vrijdagavond niet eenvoudig als je de weg niet kent.

30. Heerlijk gegeten van de diverse heerlijke gerechtjes en TOP bediening. Een aanrader!

31. Kim van der Zwan

Gisteren nav recenties gekozen bij Cha house te gaan eten, ze hebben de goede recenties helemaal waargemaakt! 1 persoon had glutenallergie maar dat was absoluut geen probleem. Omdat wij alleen geen keuze konden maken tussen al die lekker uitziende gerechten op de kaart, kwam onze gastvrouw ons vragen of we dan wilden dat de kok zou kiezen voor ons? Nou daar waren we zeer benieuwd naar!
    Elk gerecht wat vervolgens op tafel kwam werd met geur en kleur door onze gastvrouw uitgelegd. De kok had rekening gehouden met de glutenallergie en alle gerechten waren tongstrelend lekker! Dit alles met de sfeer, de gastvrijheid en prijs/kwaliteit verhouding krijgt dit restaurant een dikke vette 10! Hier ga ik zeker vaker eten! De parel van Ede!

32. Fantastisch gegeten, prachtige kunstwerkjes en perfecte bediening.

33. Gisteravond fantastisch gegeten in de Cha House. We waren met zijn vieren en hebben genoten van de heerlijke gerechten. Alles maar dan ook echt alles smaakte helemaal super. Ook het personeel (maar dan speciaal het jonge meisje) zijn zeer vriendelijk en bereid je te helpen met het maken van de juiste keuzes.
    Al met al een restaurant om zeker weer naar toe te gaan

34. Lekker eten, zeer vriendelijk personeel. Ik raad iedereen op z'n minst aan om even te kijken :)

35. Marijke

Sushi were true works of art and an enticing combination of flavours. Yum!

36. Frederique

Weer enorm lekker gegeten, Cha House is zeker mijn favoriete restaurant in Ede!
    Eten is altijd goed en het personeel ontzettend vriendelijk.
    Vooral de Tuna Tataki was heerlijk!

37. Wij hadden hoge verwachtingen en we waren enigszins teleurgesteld. Wij vonden het niet waard voor wat wij betaalden en kregen, voor ons geen tweede keer.

38. Zeer goede ervaring gehad met een uitgebreid gezelschap op tweede paasdag!
    Prettige bediening, mooi opgemaakt eten, vers en gezond en met veel smaak en variëteit in een prettige omgeving: een besliste aanrader!

39. Wij hebben genoten van ons etentje in het Cha House. De bediening helpt je goed bij het kiezen van de gerechten en is heel klantvriendelijk. Het eten ziet er prachtig uit en smaakt heel erg goed. Er heerst een gezellige sfeer in het restaurant. Kortom, een absolute aanrader.

40. Wat kun je hier ontzettend lekker eten! Dit is een bijzonder goed restaurant, alles zo smaakvol en vers. Bediening zeer vriendelijk. Kortom een aanrader! Dit had Ede nodig..

41. kees en janneke

We hebben heerlijk gegeten wat een fantastische koks en een uitstekende bediening en we kijken er naar uit om er voor de 4de keer gegaan eten.

42. Het Valentijnsmenu met aanvulling gegeten. Alles was erg lekker en zag er verzorgd uit. Vriendelijke en vlotte bediening.

43. Gerdo Hazelhekke

MIjn vrouw Jeanne en ik zijn een paar weken geleden bij Cha House wezen eten en we waren onder de indruk van zowel het eten als de geweldig fijne bediening die ons ten deel viel. En aangezien we ook wel van een glas goede wijn houden, konden we ons in de huiswijn (ja, zelfs de huiswijn!) enorm goed vinden.

Absoluut een aanrader; en dus voor Ede en omgeving een aanwinst. En ja, de drukte....... Waar is het wel druk op dit moment? We hopen dat men het redt, maar als je op deze wijze je "winkeltje" runt, komt het best goed!

44. Kim de Geit

Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel!! Zeker een aanrader.

45. Wij waren er voor de tweede keer in korte tijd omdat je er heerlijk kunt eten en dat vinden inmiddels ook onze vrienden. Ook het interieur vinden wij smaakvol. Er waren helaas maar 9 gasten en dat betekent dat dit restaurant gisteravond niets heeft verdiend. Het zou jammer zijn als ze het niet redden. Ik zei tegen de serveerster dat als de locatie van dit restaurant Amsterdam Centrum zou zijn, dat zij dan zeker op een zaterdagavond volgeboekt zijn. Wat dat betreft blijft Ede een dorp met een gering percentage aan inwoners die regelmatig uit eten gaan en/of een dergelijk restaurant weten te waarderen. Dat is in grote steden als Amsterdam anders. In Ede zijn er zoals in Amsterdam in de winter geen toeristen, er wonen geen goed verdienende expats en de bevolking bestaat niet uit vele nationaliteiten.

46. Jaap Verhagen

Nog niet zo lekker gegeten als afgelopen weken. Bijbehorend Hotel was "half pension" besproken voor 2 weken, en dus iedere avond verrast met een 3 gangen diner in dit smaakvol ingerichte restaurant. De gerechten zijn een mix van diverse Aziatische keukens. In die 2 weken geen gerecht voorgeschoteld gekregen wat niet lekker was. Elke gerecht in deze 2 weken was een verrassing, zowel qua opmaak als smaak!
    Daarbij iedere avond de ontvangst door de lieve en hartelijke hostess/eigenaresse maakte het eten tot een waar feest. Echt een "must" voor de hotelgasten, maar zeer zeker ook voor de mensen die niet in het hotel verblijven (aanrader!).

47. Kim van den Hof

Afgelopen week bij Cha House wezen eten. De gerechten waren verrukkelijk en zorgvuldig werd opgemaakt. Personeel is zeer vriendelijk, waarbij veel aandacht werd besteed aan de klant en gaven goed uitgebreid uitleg over de gerechten. Het restaurant geeft een rustgevende sfeer en is modern aziatisch ingericht. Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug!

48. carla Akerboom

7 september daar gegeten,vis en vleessushi smaakte het zelfde.
    ind.nasi en ossehaas in tausiesaus ,bij elke lokale chinees smaakt dit beter,zelfs bij de wok.
    kippastei had wat smaak dat kwam door het sausje dat er bij zat.
    kortom;daar gaan wij nooit meer eten!!

49. T.Tollenaar

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    De gastvrijheid was top.
    Perfecte uitleg over wat eerst te nemen van de kaart voor de juiste smaak verhouding.
    Zeker een aanraden.
    Bedankt voor de gastvrijheid, we komen zeker weer.

50. Gezellig gezelschap

Het eten was fantastisch! Wat een geweldige aanwinst voor Ede! We hebben allemaal genoten van de diverse smaken en alles smaakte supervers. De gastvrouw was erg behulpzaam, heel vriendelijk en kon ons uitstekend adviseren. Wij komen zeker terug!

51. Het eten wat heerlijk! Wel erg jammer van de plastic menukaart....dat deed een beetje "goedkoop" aan, terwijl het restaurant juist een wat sjiekere uitstraling wil hebben.
    De bediening was in eerste instantie vrij goed, verzorgde mensen die redelijk goed uitleg konden geven over de kaart. Echter ook wat onhandig.
    Het vervelends was het "lawaai" in het restaurant. Slechte acoustiek waardoor gesprekken van tafels verderop te volgen waren. Onrustig.
    Maar....het eten was heerlijk!

52. Miranda de Jonge

Vandaag op aanraden van vrienden in Cha House wezen eten. Wat een aanwinst voor Ede is dit restaurant. Sfeer is super, modern Aziatisch en tijdloos ingericht. In de hippe bamboe lounge hebben wij genoten van een glaasje mousserende sake, echt een toppertje om de avond mee te beginnen. Verrassend en verfijnde aziatische hapjes, je proeft dat er veel zorg aan is besteed. Bediening erg attent en enthousiast. Ja we gaan er zeker snel weer eten. Dit zal zo maar eens de hotspot in Ede en omgeving kunnen worden.

53. Gisteravond heerlijk sushi gegeten. Supervers en perfect! Er werd mij een glas sake aangeraden. Erg lekker! Daar wil ik wel vaker naar toe.