Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drenthe verdeeld zijn.

1. Michel Roijers

Het eten was weer heerlijk, vriendelijke bediening en een gezellig restaurant. Spareribs waren uitstekend en veel, wat overbleef werd netjes ingepakt om mee te nemen.

2. Vandaag 2x lekkerbekkies gehaald maar de vis had een vreemde textuur. Voorheen heel erg lekkere kabeljauw
    Normaal heeft de vis een textuur wit en in stukken, nu een wat zompig wit vlees.

Is het misschien geen kabeljauw meer maar een ander soort vis?

3. Dit is een toprestaurant! De pizza La Bella Speciale (vleespizza) is ECHT waanzinnig lekker. Nergens ooit een lekkerder pizza gegeten en ik ben zeer kritisch. Bediening ook supervriendelijk. Aanrader!!! Ik blijf hier komen.

4. Remco Boerrigter

5. S. Oosterhoff

Altijd goed. Heerlijke grillsmaak aan het vlees. Vriendelijke bediening. Gezellige aankleding. Eigenlijk niks op aan te merken.

Jammer dat het voor ons zo ver weg is anders kwamen we veel vaker. Als we in de buurt zijn gaan we altijd hier eten. Top!!

6. Bij binnenkomst kom je in een gezellige sfeer terrecht. Tafeltjes zijn ruim opgezet en alleen datgene op de tafel wat je nodig hebt. Het eten en de bediening was heel goed. De tijden tussen de gangen door was voor ons precies goed. Al met al het was gezellig en we hebben heel goed gegeten.

7. Nederlands Dalen

K. van den Hoogenband

Heerlijk gegeten, de rabarber was fantastisch.
    In 't personeel zag ik een vriendelijk, jong team. De een meer ervaren en oplettender dan de ander. Geen dealbreaker, maar viel wel op.

Mocht ik ooit weer in de buurt zijn, zal ik zeker hier weer komen eten.

8. Henk Mensing

Eten was heerlijk, personeel was geweldig, kon niet beter. Onze complimenten. Gr Henk

9. Roelien van der Haar

Prima eten tegen schappelijke prijzen, goed sfeer en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

10. Kleine eetwaren Hoogeveen

Het was erg rustig, alleen mijn dochter en ik waren er om gezellig even wat te drinken. Helaas werd het vrij ongemakkelijk op het moment dat er in het restaurant, op luide toon een beoordelingsgesprek werd gehouden met één van de jonge dames. We konden het, niet al te positieve, gesprek letterlijk volgen. We werden er zeer ongemakkelijk van. In mijn ogen een ongepaste plek om dit soort gesprekken te voeren. Niet alleen voor ons, maar ik denk ook voor de medewerkster. Over de reactie nadat ik hier wat van heb gezegd zullen we het maar helemaal niet hebben. De bedrijfslijdster bleef rustig en beleefd, een medewerkster moet nog veel leren.
    Dit nog niet eerder meegemaakt en ik heb echt al veel gezien in de horeca. Hopelijk gaan ze er toch nog iets positiefs mee doen.

11. Wilco Dijsselbloem

Heerlijk gegeten voor het Greta plankje is een echt aanrader. Helemaal top

• Eindcijfer 10
  12. Piet Kuipers

Goede wijn behoeft geen krans. Heerlijk, zeg maar voortreffelijk gegeten. Het was er erg gezellig en de bediening was top! Echt een aanrader

13. Speciaal voor de Greta plank, enne daar is helemaal niks mis mee. Echt carnivoren festijn.
    Nog veel succes ermee mannen, chapeau.

14. Gezellig ingericht. Lieve bediening. Lekkere, niet te dikke pizzabodem, met mooie hoeveelheid toppings, dwz niet te veel. De lekkerste pizza’s van Emmen! Het pizzabrood als voorafje is heerlijk, met ook zeer smaakvolle olijven. Twee van ons hadden een pasta. Perfect van smaak. Mooi opgediend. Samengevat: tasty brood, gezellige en comfortabele inrichting en leuke bediening.

15. We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Hartelijk dank hiervoor. Zeker een aanrader.

16. Pascal

17. J. Kramer

Gezellige en ontspannen sfeer! Lekker eten, veel keus! Kwalitatief en kwantitatief waar voor je geld!

18. Ria van der Ploeg

We hebben heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer.
    We komen hier graag

19. Het eten was prima, bediening ook goed. Maar door te weinig personeel in de keuken was de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht veel te lang.

20. Bart Pruim

Goed eten.

• Eindcijfer 9
  21. Leuk restaurant echter is het veranderd. Wat eerder service was komt men nu met de rekening. Zoals champignons extra op de pizza is €1.50, terwijl je weinig krijgt.

Eerder kreeg je een extra bord als je eten wilde delen. Ook dit is helaas niet meer en laatst de feeling van het restaurant is verminderd. Weinig sfeer.

Ondanks alles was eten goed.

22. Gisteravond rond 18:00u gegeten. De ribeye was op, maar er was entrecôte. Ook goed dacht ik. Entrecôte wordt gesneden uit de dunne lende van de koe. Het is een steak met aan 1 zijde een rand(je) vet. Dus heerlijk uit de pan of grill zal je denken als leermeester kok. Maar ik had een blank stuk vlees op het bord, geen bruin randje van het bakken of grillen. De combisteamer zou je denken, zonde van dit mooi stukje vlees, serveer het uit met saus eroverheen en het valt niet op. Was dit met de ribeye gebeurt dan ging deze terug naar de keuken. Koken zonder passie noem ik dit.

Wij waren in goed gezelschap dus de sfeer was top, zelfs de afwasboy's die regelmatig langs kwamen met bakken vol vaat hadden veel schik. De vraag ga ik hier snel weer eten? Denk het niet

More passion, more energy, more footwork

3,4
  23. Meppelink

Samen met vrienden uit eten bij Railroad Steakhouse. Online reservering: klantvriendelijk systeem. Prettig ontvangst bij Railroad Steakhouse. Attente en oprecht vriendelijke bediening. Prima service en goed eten. We komen beslist nog eens terug!

24. We hadden het theatermenu. Heerlijk gegeten en gedronken. En een leuke verassing bij het dessert, want ik was jarig geweest! Aardige bediening, goede service. Bedankt voor de gezellige avond. Wij komen zeker terug...

25. Jde boer

Eten was matig, bediening duurde vrij lang.

26. Kees van der Meulen

We waren met vier volwassenen. Ook onze hond was van harte welkom. Zij kreeg direct een bakje met fris water. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De vriendelijke bediening had het druk op deze zondagavond zodat wij soms eventjes moesten wachten op het afruimen van onze tafel. De gerechten waren heerlijk. En het viel ons mee wat wij uiteindelijk moesten afrkenen. Dus een prima prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker nog een keer terug.

27. Steakhouse Erm

De afgelopen periode een aantal keren bij jullie gegeten. Daarvan was de eerste keer super lekker. De nacho’s lekker gevuld met dressing; gesmolten kaas, vlees, room, pepers ect. Vandaar dat we kort ernaar nogmaals gereserveerd hadden. De tweede keer viel mij het eten een beetje tegen. De dressing bij Nacho’s was heel weinig en de patat te hard gebakken. Dat kan een keer gebeuren. Gisterenavond hadden we wederom een tafeltje gereserveerd en weer gekozen voor de nacho’s en spareribs. De spareribs waren fantastisch, maar de dressing van de nacho’s was nog minder dan de vorige keer, Bij de spareribs werd patat en koolsalade geserveerd. De patat was wederom te hard gebakken en de kool was bedorven. Een vieze bittere smaak, gewoon niet te eten. Dot heb ik bij het afruimen van de tafel gemeld. De mevrouw hoorde het verhaal aan en gaf aan dat ze het vervelend voor me vond. Bij het afreken vroeg de jonge man of alles naar wens was. Daar het nogmaals aangegeven en zelf hem gevraagd of zijn collega hem hiervan niet op de hoogte had gebracht. Hij wist er wel vanaf. We moesten gewoon het volle pond betalen en er werd geen excuus of een mogelijke oplossing aangeboden. Het gaat mij nog niet zozeer om het geld, maar wel de manier van oplossen. Teleurgesteld!

2,5
  28. PWielstra

Locatie + personeel erg kind vriendelijk.
    Nadat je het naastgelegen kabouterpad hebt bewandeld, kun je hier heerlijke grote pannekoeken eten, inclusief een groot springkussen binnen is dit ideaal om de kinderen te laten spelen en zelf een borrel te nemen.

29. Slechte bediening.

• Eindcijfer 1
  30. Weer heerlijk gegeten.

• Eindcijfer 10