1. De afgelopen periode een aantal keren bij jullie gegeten. Daarvan was de eerste keer super lekker. De nacho’s lekker gevuld met dressing; gesmolten kaas, vlees, room, pepers ect. Vandaar dat we kort ernaar nogmaals gereserveerd hadden. De tweede keer viel mij het eten een beetje tegen. De dressing bij Nacho’s was heel weinig en de patat te hard gebakken. Dat kan een keer gebeuren. Gisterenavond hadden we wederom een tafeltje gereserveerd en weer gekozen voor de nacho’s en spareribs. De spareribs waren fantastisch, maar de dressing van de nacho’s was nog minder dan de vorige keer, Bij de spareribs werd patat en koolsalade geserveerd. De patat was wederom te hard gebakken en de kool was bedorven. Een vieze bittere smaak, gewoon niet te eten. Dot heb ik bij het afruimen van de tafel gemeld. De mevrouw hoorde het verhaal aan en gaf aan dat ze het vervelend voor me vond. Bij het afreken vroeg de jonge man of alles naar wens was. Daar het nogmaals aangegeven en zelf hem gevraagd of zijn collega hem hiervan niet op de hoogte had gebracht. Hij wist er wel vanaf. We moesten gewoon het volle pond betalen en er werd geen excuus of een mogelijke oplossing aangeboden. Het gaat mij nog niet zozeer om het geld, maar wel de manier van oplossen. Teleurgesteld!

2,5