Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drenthe verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, zoals altijd, smaakte echt weer super!

2. ed

Wat een ballentent! wil mn money terug, kan ik weer gokn

1,4
  3. Bart Pruim

Goed eten.

• Eindcijfer 9
  4. Leuk restaurant echter is het veranderd. Wat eerder service was komt men nu met de rekening. Zoals champignons extra op de pizza is €1.50, terwijl je weinig krijgt.

Eerder kreeg je een extra bord als je eten wilde delen. Ook dit is helaas niet meer en laatst de feeling van het restaurant is verminderd. Weinig sfeer.

Ondanks alles was eten goed.

5. Gisteravond rond 18:00u gegeten. De ribeye was op, maar er was entrecôte. Ook goed dacht ik. Entrecôte wordt gesneden uit de dunne lende van de koe. Het is een steak met aan 1 zijde een rand(je) vet. Dus heerlijk uit de pan of grill zal je denken als leermeester kok. Maar ik had een blank stuk vlees op het bord, geen bruin randje van het bakken of grillen. De combisteamer zou je denken, zonde van dit mooi stukje vlees, serveer het uit met saus eroverheen en het valt niet op. Was dit met de ribeye gebeurt dan ging deze terug naar de keuken. Koken zonder passie noem ik dit.

Wij waren in goed gezelschap dus de sfeer was top, zelfs de afwasboy's die regelmatig langs kwamen met bakken vol vaat hadden veel schik. De vraag ga ik hier snel weer eten? Denk het niet

More passion, more energy, more footwork

3,4
  6. Meppelink

Samen met vrienden uit eten bij Railroad Steakhouse. Online reservering: klantvriendelijk systeem. Prettig ontvangst bij Railroad Steakhouse. Attente en oprecht vriendelijke bediening. Prima service en goed eten. We komen beslist nog eens terug!

7. We hadden het theatermenu. Heerlijk gegeten en gedronken. En een leuke verassing bij het dessert, want ik was jarig geweest! Aardige bediening, goede service. Bedankt voor de gezellige avond. Wij komen zeker terug...

8. Jde boer

Eten was matig, bediening duurde vrij lang.

9. Kees van der Meulen

We waren met vier volwassenen. Ook onze hond was van harte welkom. Zij kreeg direct een bakje met fris water. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De vriendelijke bediening had het druk op deze zondagavond zodat wij soms eventjes moesten wachten op het afruimen van onze tafel. De gerechten waren heerlijk. En het viel ons mee wat wij uiteindelijk moesten afrkenen. Dus een prima prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker nog een keer terug.

10. Steakhouse Erm

De afgelopen periode een aantal keren bij jullie gegeten. Daarvan was de eerste keer super lekker. De nacho’s lekker gevuld met dressing; gesmolten kaas, vlees, room, pepers ect. Vandaar dat we kort ernaar nogmaals gereserveerd hadden. De tweede keer viel mij het eten een beetje tegen. De dressing bij Nacho’s was heel weinig en de patat te hard gebakken. Dat kan een keer gebeuren. Gisterenavond hadden we wederom een tafeltje gereserveerd en weer gekozen voor de nacho’s en spareribs. De spareribs waren fantastisch, maar de dressing van de nacho’s was nog minder dan de vorige keer, Bij de spareribs werd patat en koolsalade geserveerd. De patat was wederom te hard gebakken en de kool was bedorven. Een vieze bittere smaak, gewoon niet te eten. Dot heb ik bij het afruimen van de tafel gemeld. De mevrouw hoorde het verhaal aan en gaf aan dat ze het vervelend voor me vond. Bij het afreken vroeg de jonge man of alles naar wens was. Daar het nogmaals aangegeven en zelf hem gevraagd of zijn collega hem hiervan niet op de hoogte had gebracht. Hij wist er wel vanaf. We moesten gewoon het volle pond betalen en er werd geen excuus of een mogelijke oplossing aangeboden. Het gaat mij nog niet zozeer om het geld, maar wel de manier van oplossen. Teleurgesteld!

2,5
  11. PWielstra

Locatie + personeel erg kind vriendelijk.
    Nadat je het naastgelegen kabouterpad hebt bewandeld, kun je hier heerlijke grote pannekoeken eten, inclusief een groot springkussen binnen is dit ideaal om de kinderen te laten spelen en zelf een borrel te nemen.

12. Slechte bediening.

• Eindcijfer 1
  13. Weer heerlijk gegeten.

• Eindcijfer 10
  14. Even een avondje uit met vrouwlief naar dit geweldige restaurant.

Ik ben een moeilijke eter, maar de bediening vertelde mij "we kunnen alles voor u regelen, geef maar aan wat u echt niet wilt" en ze raadde ons een proeverij aan; 4 voor-, 4 hoofd- en 4 nagerechten. Vrouwlief wilde dit al heel lang maar als moeilijke eter toch lastig. Maar ik dacht ik waag het erop.

Het eten was vol van smaak, de bediening gaf bij elk bord een goede uitleg wat er op tafel stond en kon mij zelfs bij de rabarber vertellen dat hij nooit rabarber lustte (ik ook niet) maar deze wel. Dus daar ging ik dan, de niet eter die rabarber probeert. Maar ook dit was lekker en smaakvol en idd deze rabarber kon ik zelfs eten.

In alle eerlijkheid heb ik nog nooit zo een avond gehad, waarbij ik echt heb genoten van uit eten gaan. Vaak is het voor mij een carpaccio, vleesje, toetje en weer weg. Maar nu en met name door de bediening en de kennis die zij van producten hebben, hebben we samen een geweldig diner gehad. En hebben we voor het eerst ruim 2 uur gedineerd.

Dank aan de hele crew van dit restaurant voor deze avond. Ik zou zeggen ga langs en probeer het zelf, je zal verbaasd zijn van wat ze bereiden en wat dit restaurant u kan bieden tegen een mooie prijs

15. Gezellige sfeer, goede service en heerlijk gegeten!

16. Metha Leth

Heerlijk gegeten in een gezellige knusse setting. Mooie inrichting. Aardige bekwame bediening.
    Met een gerust hart kun je naar Dalen.
    We komen zeker terug, ook voor het terras.

17. Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening. Top avond gehad.

18. De bediening was prima…
    Sorry maar meer positiefs kan ik er niet aan geven.

Mijn pasta was meelachtig en droog in een saus die wel wat weg had van snot.

Ik kon tijdens het afrekenen een glimps zien van de keukenvloer. Er moet door de schaalgrootte onmeunig hard worden gewerkt en dan valt er wel eens wat op de vloer. Maar pak dat dan op en gooi het weg maar laat het niet liggen.
    Wat een zooi. Met die (boeie) mentaliteit werken er dus ook mensen aan ons eten.

Jullie zijn gewoon te groot geworden, dat is te zien en niet vol te houden.
    Gewoon een teleurstelling.

4,1
  19. K

Super lekker gegeten.
    En wat een geweldige bediening zo vriendelijk en vol passie.
    Top ga zo door.

20. Echtpaar

Vanwege het slechte weer, was het erg rustig. De sfeer in het restaurant was gezellig met een Italiaans muziekje op de achtergrond. Het eten was uitstekend en smaakvol. De prijs viel mee.

21. Annemarie Asschert

Weer heerlijk gegeten en erg gezellig!

22. Inez Scholte

Goed

• Eindcijfer 10
  23. Wat een super gezellige sfeer. Alle tafeltjes vol, maar geen hinder van drukte en pratende mensen. Ruimte voldoende. Heerlijk gegeten. Komen zeker binnenkort weer eens terug. Ik zou van tevoren boeken!

24. MNoordkamp

25. Steakhouse Pesse

Hinse Kiestra

We hebben vanavond hier gegeten. Echt een aanrader! Maaltijd salades zijn goed gevuld. Leuke aankleding.

26. Word gebeld door iemand die onze bestelling heeft.
    Dus gebeld dat ik alsnog wil hebben.
    Word er gevraagd wilt u ook nog een milkshake erbij.
    Die hadden we dus al erbij.
    Geen excuus geen korting niks. Dit was echt de laatste x.

27. Ankie Hoogenberg

Ik heb heerlijk gegeten, ik ben glutenvrij en het gaat altijd goed. Top

28. Wat genoemd wordt als salade bleek wat ingemaakte gesneden groenten uit een potje. Niets vers! Het bestelde stoofpotje was niet te eten. Een hoop prut zonder herkenbaar vlees.
    Na opmerkingen kon ik iets anders uitkiezen maar de bereiding daarvan duurde zo lang dat de lol er af was. Nooit meer naar deze veredelde snackbar.

3,4
  29. Chinees-Indisch Hoogeveen

Wat als eerste opviel was de enorm vieze rode vloerbedekking. Nog nooit zo vies gezien in een restaurant. De looppaden waren gewoon zwart. Het was niet warm in het restaurant. Het eten was matig. Vet, zout, zoet en veel saus. Prijs van het eten is niet duur.
    We waren er spontaan naartoe gereden maar we kiezen niet nog een keer voor dit restaurant.
    Nb.: De afhaal werd druk bezocht en ook zaten er wel aardig wat mensen in het restaurant op deze doordeweekse dag.

30. Egberdiena Kloese Warners

Prima gegeten, vlotte vriendelijke bediening