Dell Angelo in Den Bosch

Dell Angelo laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di Gesloten

Omschrijving

ITALIAANS RESTAURANT DELL ANGELO

Sinds februari is Dell Angelo open, een Italiaans restaurant in het centrum van Den Bosch. Aan het bekende Guardianenhof maak je kennis met allerlei moderne, Italiaanse gerechten vol smaaksensaties. Van pasta van eigen deeg tot een verse pizza uit de steenoven die vanuit het restaurant te zien is. Bekijk het menu.

Wij doen er alles aan om onze gasten het welkomstgevoel te geven. Niets is belangrijker dan onze gast met een glimlach op het gezicht te zien vertrekken. Kom gezellig langs voor een snelle hap, om uitgebreid te tafelen met familie en vrienden of om een kop koffie te drinken tussen het winkelen door.

• Bezorgen

1701231940 86

1. G. Pierik

Wederom heerlijk gegeten. Aanrader

2. Joost Valeton

Heel lekker gegeten met een groep van 7 personen. Een leuk en gezellig restaurant. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    Met een vol restaurant waren 1 of 2 personen in de bediening geen overbodige luxe geweest.

3. Astrid B

Super service, heerlijk eten en fijne sfeer! Oprechte gastvrijheid. Speciaal voor een verjaardag extra kaarsjes gehaald voor een feestelijk toetje. Nieuwe wijn Nina is verrassend goede huiswijn. En het eten? Gewoon ècht heel lekker.

4. Erg vriendelijke hardwerkende bediending. Eten was erg goed! We werden snel geholpen en goed geadviseerd. Aanrader.

5. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en efficiënte bediening. Aanrader.

6. Gemma Helwegen en friends

Geweldig eten, super vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader voor iedereen.

7. Isabel Mai

Heerlijk Italiaans dineren met onwijs vriendelijk en gekwalificeerd personeel met een glimlach!! Ook is het geen probleem met een allergie, want het gerecht wordt aangepast. Betekent dat alles vers wordt bereid en dat proef je! Je kunt de chef ook zien koken, wat heel leuk en uitnodigend is en tevens is het restaurant erg stijlvol ingericht. Complimenten dat jullie zulke lekkere gerechten serveren. Dat is tegenwoordig erg uitzonderlijk.

8. Hele lieve, enthousiaste bediening. Goed eten in goede porties en leuk geprijsd. Aanrader!

9. Het restaurant is mooi, maar er is werkelijk niets Italiaans aan het eten, crostini op platbrood is al vreemd, de pizza's waren zompig, er is geen wijnkaart, dus we moesten een fles kiezen uit een mondeling genoemd rijtje van 3 soorten rood.

De servetten waren nog nat, die hadden blijkbaar niet lang genoeg in de droger gezeten, ik vroeg een nieuwe en kreeg wederom een nat servet, bizar.

Tja, en dan de bediening, het meisje dat ons bediende was weliswaar vriendelijk, maar had wat moeite met balanceren, de crostini gleden half van de plank toen ze de plank schuin op tafel zette, vervolgens liep ze, zonder toelichting te geven op de topping van de crostini, weg. Bij het afhalen van de borden na de pizza hield ze de borden zo schuin dat de pizza resten er af gleden, de olijven rolden over tafel, de pizza resten nam ze mee, de olijven liet ze liggen...

We hebben onderling een leuke avond gehad, maar bij dit restaurant komen we niet terug.

10. Het was de tweede keer dat ik ging. De eerste keer was het menu bijzonder, muziek die bij de sfeer paste, daarom wilde ik het herhalen. Maar de tweede keer veranderde alles. Het menu was heel eenvoudig zonder veel opties en werd een eenvoudig restaurant zoals Tasty Italië. Het is jammer dat het zijn ranking heeft verloren.

5,9
  11. De medewerkers en gasten van Intopack hebben weer eens voortreffelijk gedineerd bij Dell Angelo!

12. Heel betaalbaar, lekker versbereid eten en zeer aardige professionele bediening.

13. meuwissen

Prettige bediening. Eten was goed.

14. Adrienne

Mooie ambiance, gezellig ingericht. Alleen in de Pasta Vongole zaten ècht veel te veel pepertjes, zo dat ik mijn wijn niet meer proefde. Ook de prijzen op de website komen niet overeen met de prijzen op de menukaart. Toch een leuke avond gehad, we komen nog wel een keer terug.

15. Marcel Rodenburg

Gezellige informele sfeer, hele goede bediening. Heel lekker eten.

16. Eric Jan

Warme inrichting, goede akoestiek, smakelijk hap en gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar.

17. Eten was heerlijk en goede kwaliteit.
    Bediening was heel gastvrij.

18. Jan van den Einde

Top avond gehad. Warm welkom, zeer vriendelijke en attente bediening, heerlijk gegeten. Een aanrader.

19. Verstopte parel, met een fantastische sfeer/interieur. Mooie open keuken en uiterst vriendelijk personeel. Het eten/de kaart is er een met voldoende variatie en ieder gerecht was genieten.

20. Hans van Engelen

Ongelooflijk gastvrije zaak, met bijzonder lieve professionele bediening en heerlijke gerechten.
    Een absolute 'MUST DO'!

21. Het eten was erg lekker, ook de vegetarische gerechten vielen goed in de smaak. Het was wel hard werken die avond voor de bediening om alle tafels bij te houden.

22. Katrien van Hensbergen

Super gezellig Italiaans restaurant in hartje Den Bosch.
    Kwalitatief uitstekend Italiaans eten.
    Goede wijn 🍷
    Sympathieke ‘gastvrouw’
    Snel geholpen.
    Klein minpunt : tafeltje voor 4 personen is erg krap om de 4 grote borden op te zetten.

23. Het eten was ok en de bediening was vriendelijk, maar niet echt goed; er werd niet gevraagd of alles in orde was en of meer gewenst werd zoals drinken of bijgerechten.
    Er was geen pizza, geen brood, beperkte keus in wijn en geen scropino.
    Voor ons is dit alles een reden om niet snel weer een bezoek te brengen aan Dell Angelo.

24. Ruud

Heerlijk gegeten. Italiaans zoals het hoort te zijn.

25. Marion hendriks

Ik was jarig en ben samen met mijn kinderen heerlijk gegeten bij Dell Angelo. Het was heel gezellig en het personeel erg aardig en behulpzaam.

26. Heerlijk Italiaans eten, je proeft dat het allemaal vers bereid is (pizza en pasta in elk geval). Verrassend zoals de pizza gevuld is! Origineel, vers en heerlijk. Goede en vriendelijke bediening.

27. Eten was echt heel lekker. Alles was vers. Dat was goed te proeven! Wij komen hier zeker nog eens terug.

28. Heerlijk gegeten een prima kerstmenu samengesteld. Sfeer en personeel waren fantastisch.

29. Heerlijk gegeten bij Dell Angelo. De bediening is vriendelijk en het eten was ontzettend lekker.

30. Het voorgerecht -focaccia met verschillende dips- was heerlijk. De pasta carbonara erg lekker, de pasta gamberi iets te scherp. Heel leuk dat we de verschillende wijnen eerst mochten proeven. Zeer aardige en attente bediening.

31. Het was heerlijk en gezellig!

32. Groenewegen

Het eten was heerlijk. De bediening was erg netjes en in voor een praatje. Gezellig restaurant

33. Pietje Puk

Gewoon heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant

34. We werden hartelijk ontvangen in een gezellige warme ambiance. Voldoende keuze op menukaart en keuze in non alcoholische drankjes.
    Heerlijk gegeten. Personeel was heel vriendelijk en gastvrij.

35. Eten is prima, sfeervol ingerichte zaak. Prijs van het eten nog redelijk te noemen. Tafel-indeling is minder (vier volwassen personen op één bank is echt te krap!). Bediening is echt matig, geen gastvrije ontvangst (mag zelf weer terug de hal in om jassen op te hangen), verzoek om een stoel bij te schuiven bleek geen optie, ingedekt bestek bleek niet allemaal schoon, nog natte servetten (positieve is dat deze niet van papier zijn). De grote geplastificeerde kaart past niet bij de, verder mooie, inrichting en is met een te krappe tafel-indeling zelfs onhandig. Opvallend is een kat die door de zaak rondloopt en er blijkbaar thuis hoort.

36. Mooi restaurant en lekker gegeten. Van te voren de menukaart op de website opgezocht. Deze was helaas niet up to date. Want de prijzen op de menukaart in het restaurant waren relatief veel hoger.

37. Jean-Paul Wissink

Dell Angelo is een zeer gezellig restaurant met uitstekend eten. De bediening maakt helaas kleine foutjes met de bestelling maar dat zal zeker beter worden. Aanrader voor een als je een italiaans restaurant in Den Bosch zoekt.

38. We mochten helaas niet plaatsnemen, omdat de keuken al dicht was, ondanks reservering. Daarna heerlijk gegeten bij een concurrent.

39. Rebekka

Everything was perfect

40. We hebbben heerlijk gegeten bij Dell Angelo, voor ons een aangename verrassing, zo’n leuk verscholen italiaans restaurantje in den bosch.
    Vriendelijke mensen, glazen wijn waar niet zuinig werd geschonken. ook de focaccia met rozemarijn en olie was een fijne portie. Heerlijke bietenrissotto en doradefilets. Kortom een adresje om te onthouden.

41. Risotto was nier gaar. Geen wijn of dranken kaart, je kon dus niet even op je gemak je drankje uitkiezen en het was een verassing wat je drankje zou kosten. Verder klopte er niks van het menu met wat wij op de site hadden gezien, dus heeft mijn man maar en pizza besteld. De tonijn op de pizza was ook nog eens koud. Ik snap de hoge score in de recensies echt niet. Het was teleurstellend en ook nog veel te duur!

42. Heerlijk gegeten en snelle en prettige bediening

43. Goed eten, vriendelijke en snelle bediening

44. It was lovely! Great food, great service and a really fair price.

45. Het eten was heerlijk, we hadden een zeer goed gevulde plank vooraf, dan een pasta met heerlijke garnalen. Goed verzorgd, vers, vriendelijke bediening.

46. We hebben lekker gegeten, maar zouden een volgende keer toch niet gaan. Dit hangt samen met de tafelschikking. Ondanks reservering werden we met z'n 3-en aan een klein 2- persoons tafeltje geplaatst. Ons verzoek om wat meer ruimte werd niet gehonoreerd omdat deze tafels beschikbaar moesten blijven voor 4 -tjes. Ze zouden allemaal gereserveerd zijn. Voor een later groepje van 3 werd wel plaats gemaakt aan een 4 persoons tafeltje. Bij ons vertrek waren er nog steeds tafeltjes van 4 vrij. Tevens misten we een drankenkaart met prijzen.

47. Filiz van Mölken

Mooie gezellige zaak, met lekker eten, en heel leuk vlot, personeel. We hebben echt een gezellige avond gehad.

48. Fantastisch lekker en gezellig. Er werken superleuke mensen.

49. Norbert van linde

De hele zaak van keuken naar bediening is top.
    Ze kunnen lachen met elkaar weten wat ze aan elkaar hebben.
    Wordt snel geholpen hoeft niet lang te wachten op je eten.
    Vooral je glas wijn wordt ruim ingeschonken👍🏻
    Ik kom zeker terug

50. Heerlijk gegeten weer. De bediening is heel vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. Vooral de pasta met gamba’s, de dorade, maar ook de coquilles als voorgerecht waren lekker. Goeie wijn erbij. Wij komen hier graag.

51. Sigrid Kemp

Dell Angelo heeft een ontzettend mooi restaurant. Buiten is het ook heerlijk toeven, zeker in de zomer. Met die echte Italiaanse keuken voelt eten hier als een minivakantie. Elke keer verrassend lekker, elke keer heerlijk!

52. B.Duivenvoorden

Mooie zaak, eten was prima, lekker. De bediening was niet op zijn best, kan ook wat strakker in kleding voor zo een zaak, voor gerecht kwam gelijk met het hoofd gerecht jammer.
    Tot de volgende keer.

53. Heerlijk eten in een mooi, sfeervol, blijkbaar net verbouwd, restaurant. Vriendelijke bediening. Aanrader. Ik ga zéker terug!

54. Ronald Link

Eten en drinken geweldig, goede prijs kwaliteit verhouding. Muziek was erg slecht. Techno/house en stond veel te hard. Personeel heel vriendelijk, maakte wel wat kleine beginner/schoonheidsfoutjes. Maar nogmaals het eten en drinken was geweldig!!!

55. Het eten is fantastisch. De bediening is top.
    Een ongedwongen sfeer en de mensen van de bediening zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan hier zeker vaker komen.

56. Heerlijk gegeten, Gamberoni con Vino Bianco is een aanrader!
    Lekker op het terras gezeten, goede sfeer en bediening is top.

57. Gezellige plek om te zitten. Mooie gerechten en de bediening is top!

58. Wat een topavond Bij Restaurant Dell Aangelo in ‘s-Hertogenbosch. Heerlijke gerechten, puur en authentiek Italiaans.

Wat hebben we genoten en de bediening was helemaal top! Een aanrader als je een keer in ‘s-Hertogenbosch bent. De ossobuco was zalig en heerlijk mals!!!

59. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Super sfeertje en erg leuke bediening!

60. Bediening en sfeer waren geweldig. De open keuken draagt daar ook aan bij. We hebben bij Dell Angelo heerlijk gegeten. Niet alleen het vlees, maar ook de bijbehorende groenten waren erg goed klaargemaakt. Als we weer in 's-Hertogenbosch zijn zullen we hier zeker weer naar toe gaan. Wat ons betreft een aanrader dus.

61. Heerlijk eten, wel wat rumoerig plek (dicht bij de keuken).
    Maar dat deed niets af aan het kwalitatief goede eten en de fijne sfeer.

62. Heerlijk Italiaans gegeten, in een leuke sfeer. We konden moeilijk kiezen, want alle gerechten leken even heerlijk. De burrata, gebakken tonijn en de limoncello tiramisu zijn echte aanraders. Wij komen zeker nog eens terug.

63. Heerlijk gegeten. Mooie zaak. Goede bediening. Niet heel goedkoop, maar wel kwaliteit.

64. H. Willems

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De gerechten waren behalve super lekker ook heel mooi opgemaakt. Erg vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

65. Heeerlijk, eten was gewoon te perfect!! Zeker keer weer terug komen!!!

66. Vriendelijke bediening en lekker eten in gezellige, intieme sfeer.

67. Heerlijk gegeten! Echt Italiaanse ervaring ondanks dat er weinig Italiaanse mensen werken. Porties zijn heel royaal. Jammer dat de kleine karaf met lauw water (zonder klontjes, Citroën e.d.) op de rekening stond.

68. Heerlijk gegeten, mooi sfeervol restaurant, rustige zitplekken met veel privacy. Vriendelijke bediening. Redelijk geprijsd.

69. marieke meer

Heerlijk gegeten, mooi restaurant. Zelfs de patat was zalig gekruid, maar het ging natuurlijk om de pasta en saltimboca.

70. Super lekker eten maar jammer hoe ze het nu doen.

Hier al vaker gaan eten maar deze keer stonden alle tafels ineens super dicht op elkaar waardoor je bijna bij de buurman op schoot zit.
    We waren met 3 en hebben tijdig gereserveerd.
    Toch moesten we aan een 2 persoonstafel zitten. Toen we vroegen of we misschien achterin het restaurant aan een grotere tafel mochten zitten kregen we het antwoord dat die tafels gereserveerd waren. We gingen om 10 naar huis maar er heeft heel de avond niemand aan die tafels gezeten. Jammer dat ze hierover liegen. Voor mij een reden om ondanks het goede eten niet meer terug te gaan.

71. Germaine

Mooi restaurant.
    Vriendelijk personeel, open keuken met verse produckten.
    Een aanrader,

72. Afgegaan op de reviews en wat men schreef is echt waar. Super lekker gegeten. Alles is vers bereidt en dat proef je. Ook de bediening is top en ondanks de drukte bleven deze zeer attent.
    Echt een aanrader wanneer je een keer Den Bosch bezoekt.
    Wij gaan iig zeker nog een keer terug!

73. Paul van Twist

Goed eten, ruime keuze en redelijke prijs.

74. Aleksandra

Very good food and price :)
    The best pizza 🍕

75. Heerlijk gegeten en ondanks het personeelstekort heel goed geholpen. Goede prijzen en gezellige sfeer. Aanrader!

76. Esther Kerkmeester

Het was heerlijk! Terras en restaurant waren prachtig echt het vakantie gevoel! Eten was uitmuntend! Ook was het personeel erg vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!🩷😍

77. Lysanne

Het was heerlijk, de bediening was heel spontaan echt zoals het hoort te zijn.

78. Prima bediening.
    Gezellig op binnenplaats buiten gezeten.

79. Leen Butter

Wij herkennen ons in het geheel niet inn de recensie van de eetclup.
    Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen alle rust om eerst ons biertje op te drinken.
    Het eten was heerlijk en wat warm moest zijn was warm.
    Bij het afrekenen hebben we de prijs betaald die op de kaart stond.
    Zeker een aanrader om heerlijk Italiaans te gaan eten.

80. Lenny 63 punten

Eenmaal binnen, is er weinig Italiaanse sfeer te proeven. De avond dat wij er waren, geen Italiaanse medewerker gezien. Wij kregen een plekje tegenover de open keuken. Hierdoor mooi zicht op wat er allemaal in de keuken gebeurd. In deze keuken wordt helaas niet met Italiaanse passie gekookt. Ik zag meerdere gerechten in en uit de magnetron komen. De pizza’s komen uit een steenoven, maar heel karig belegd en zeker geen verse ingrediënten (o.a. champignons uit blik). Prijzen zijn absoluut niet in verhouding met wat je van een Italiaans restaurant mag verwachten. Sterker nog, de prijzen de kaart komen niet overeen met de bon. Op mijn vraag hoe dit kan is het antwoord dat ze nog geen tijd hebben gehad om een nieuwe kaart te maken. Medewerker gaf ook aan dat hier vaker over geklaagd wordt, zag het ook al voorbij komen in een andere recensie.
    En erg bijzonder dat ze zonder wijnkaart werken. Geen prijzen en als je er naar vraagt krijg je een vaag antwoord. Dacht dat de huiswijn Tempranillo een veilige keuze zou zijn. Maar helaas, nog nooit zo’n slechte rode wijn gehad en vieze glazen. Advies voor iedereen, besteed je geld goed en zeker niet in dit restaurant. En mij een groot raadsel hoe ze overal aan goede recensies komen. Er kloppen veel zaken niet in dit restaurant.

1,4
  81. Etienne

Heerlijk gegeten en gedronken. Verrukkelijke gerechten, met zorg en liefde bereid. Het wijnadvies was dik in orde, zowel qua witte als rode wijn.
    Als minpuntje: de tafeltjes voor 2 personen zijn wel erg krap bemeten.....
    Als we Den Bosch weer eens aan doen, komen we graag terug!

82. Clim Geelen

Nooit geweest, gaan zeker weer terug. Lekker eten, vlotte bediening, mooie locatie.

83. M.de Jong

We hebben heerlijk gegeten en werden zeer vriendelijk bediend.

84. Vriendelijke mensen, mooi aangeklede zaak. Eten was zeer zout (vitello tonato en ossobuco milanese). Daarnaast werd het hoofd gerecht ingezet terwijl er nog een persoon aan het voorgerecht zat.

85. Ruth de Wit

Sfeervol, goed eten, echt beter dan gemiddeld. Hele vriendelijke bediening. AANRADER!

86. Rotnan

Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en top personeel.

87. Jan Willem Baas

Top sfeer eten en bediening aanrader voor iedereen

88. Bijzonder gezellig restaurant, fijne bediening en een zeer goede kaart! We komen graag terug.

89. Eten was lekker, leuk personeel.

90. René Bartels

Heerlijk gegeten leuke sfeer gezellige bediening.

91. Geweldig! Het eten was super en personeel erg vriendelijk.

92. Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurant and great service, didn’t have to wait too long to be served.
    Only remark was the pasta was a little under cooked and would be nice to have more variety of sauces for the pasta than just cream.

6,7
  93. Maurice Palsgraaf

De bediening was zorgvuldig, kaart is meer dan prima, maar ze missen wel een kok.

94. Nicolle

Wat een geweldig restaurant. Hier voor de 1e keer geweest maar zeer zeker voor herhaling vatbaar. Fantastisch gegeten en wat een gastvrijheid! Hier kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen.
    De huisgemaakte Tiramisu met Limoncello is een aanrader!

95. Ontvangst was prima, prima bediening.
    voorgerecht was de plank met heerlijke gerechtjes voor 2; heerlijk!!!
    we hadden allebei een pizza besteld, goede herinneringen aan de laatste keer, maar dat viel een beetje tegen.
    Pizza's moet je niet serveren in een bord met een opstaande rand maar op een groot bord zonder rand! De korst was hierdoor minder knapperig; jammer.
    Voorheen werd hier de beste pizza van 's-Hertogenbosch geserveerd, dus weg met die opstaande rand op het te kleine pizzabord!
    bediening was fantastisch, zonder meer, voorgerecht heerlijk, maar doe iets aan die pizzaborden!!

96. Druk restaurant, weinig ruimte tussen tafels. Ook niet meteen plek ondanks reservering.
    Eten ok, maar niet bijzonder.

6,3
  97. Gezellige sfeer, binnen leuk ingericht. Het eten is goed klaar gemaakt en vol van smaak.

98. Zondag einde middag heerlijke pizza Tonno gegeten. Verse tonijn en lekkere krokante bodem met de juiste dikte. Gezellige, relaxte sfeer en vriendelijk personeel. Prijzen zeer schappelijk.
    Kortom, reden genoeg om nog eens terug te komen.

99. Milan Bosters

Beste restaurant van Den Bosch. Super service en heerlijke wijnen. Zeker een aanrader!

100. M. Van Balen

Goede en gezellig ambiance, vriendelijke en vrolijke en deskundige bediening. En uiteraard het eten was geweldig van smaak, goed bereid en mooi geserveerd.
    Al met al een toppertje😀👍voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina