Hier zie je hoe de meningen over de Rancho Bravo verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Milan Bosters

Beste restaurant van Den Bosch. Super service en heerlijke wijnen. Zeker een aanrader!

2. M. Van Balen

Goede en gezellig ambiance, vriendelijke en vrolijke en deskundige bediening. En uiteraard het eten was geweldig van smaak, goed bereid en mooi geserveerd.
    Al met al een toppertje😀👍voor herhaling vatbaar.

3. Heerlijk eten!

4. Onlangs hier gegeten. Helaas een echte tegenvaller!! Zo jammer. Uit eten is niet goedkoop en dus een beetje vriendelijkheid en kwaliteit van het eten mag je op zijn minst verwachten. Maar nee, je wordt onvriendelijk te woord gestaan en een zeer matige kwaliteit van het eten. Italiaans onwaardig!!
    Nooit meer!!

3,3
  5. Normaal gesproken neem ik eigenlijk niet de moeite om een recensie achter te laten. Sterker nog ik denk dat dit de eerste keer is. Maar ik wil graag even laten weten waarom. Wat een TOP restaurant is dit zeg! Mijn man en ik zijn gek op Italiaans eten en hebben dan ook al bij veel Italiaanse restaurants gegeten, ook in Den Bosch. Er kan er geen een tippen aan Dell Angelo! Wat een heerlijke sfeer, muziek, mooie inrichting, lekker eten. Aan alles is gedacht! Wij komen hier binnenkort heel graag terug. We hebben ons nieuwe favoriete restaurant gevonden!!

6. Kim Sol-Maatman

De ambiance is super, alleen het personeel, het eten en de service rondom slecht.
    Nu drie keer hier gegeten en iedere keer werd het een beetje slechter. Wij gaan hier nooit meer naartoe terug. Zonde van je geld en in Den Bosch zijn zoveel leukere tentjes waar je beter en gezelliger kan eten!

2,8
  7. Heerlijk gegeten /prachtig opgediende borden. Goede bediening.
    Kortom Top.

8. Prima bediening. Eten lekker en in verhouding met prijs. Kom zeker een keer terug.

9. Leuke plek in hartje Den Bosch. Het restaurant is sfeervol en de medewerkers zijn hartelijk en gastvrij. Op de kaart staan de bekende pasta- en pizzagerechten, maar ook voor wie eens wat anders wil, is er voldoende te kiezen. Ik koos voor de tonijn (die perfect gebakken was) met venkel.

10. Heerlijk pizza gegeten. Nog niet eerder geweest maar zag online dat het er sfeervol uitzag en dat was het ook. Bediening was vriendelijk en kwamen vaak genoeg controleren of alles in orde was. Af en toe vergiste de bediening wat voor wie was maar dat kan gebeuren!

11. G. Lammerse

Wat een mooi restaurant en fijne sfeer. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Super vriendelijke bediening, alleen jammer dat de wijnkaart niet beschikbaar/klaar was… Heerlijk gegeten en dit Italiaanse restaurant is zeker een aanrader.

12. Heerlijk gegeten voor een prima prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening, prettige knusse sfeer. Echt een aanrader.

13. Lois Verbrugge

Het eten is altijd erg lekker. Zeer goede kok. Met aandacht wordt het eten gemaakt.
    De sfeer is warm en de bediening is hartelijk.
    Er worden ook altijd goede wijnen geserveerd. Prijs kwaliteit is ook heel erg goed zeker in vergelijking met de meeste restaurants in centrum Den Bosch. Heerlijke tiramisu, limoncello. Trouwens de bruschetta is ook erg lekker en leuk om samen te delen. Wat vooral opvalt zijn de gebruikte verse producten. Geen Sligro-doorgeef-Luik.

14. Olav Bouts

Het eten was uitstekend, van voorgerecht t/m dessert. Ook de groenten waren heerlijk. Erg vriendelijke bediening en leuke omgeving. Ben zelf wel van tafellinnen (geeft nog mooiere sfeer), maar niettemin, een echte aanrader en ik ga zeker nog eens terug.

15. Fam Mennen

Kerstdiner op tweede kerstdag genuttigd, redelijk beperkte keuze maar wel heerlijk. Zelfs de kinderen vonden de lamsrack geweldig.

16. Restaurant serveerde een Verrassend Kerstmenu. Misschien volgende keer van te voren aangeven op de Site ?? Maar ondanks dat Heerlijk gegeten en gedronken. Zeker een aanrader, wij komen snel een keer terug 😄

17. Jan Snelders

Eten was bijzonder smaakvol en met aandacht bereid. Jammer vd bediening die niet voldoende leek te weten wat hospitality inhoudt

18. Van Valderen

Eten was oké, wisten niet dat het een vast menu was, stond nergens. Ik had meer kerst sfeer verwacht, bijvoorbeeld iets leuks voor kerst, leuke aankleding, wit kleed en er was geen brood, geen olijfolie, geen wijnkaart. Eigenlijk wilde we bijna opstappen. Dame in de bediening was erg vriendelijk en maakte het allemaal een klein beetje goed.

5,7
  19. Erg lekker gegeten samen met onze 2 jonge kinderen. Kinderporties zijn er niet… maar dan delen ze toch gewoon 1 pizza?! Ja, dat is fijn meedenken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en de maaltijd was echt heerlijk.
    Fantastische avond gehad!

20. Wij hebben op Kerstavond bij Dell Angelo gegeten met ons gezin van 4. En we hebben een topavond gehad! Wat een leuk restaurant! De sfeer is heel gezellig, mooi interieur, goede borden, glazen en bestek, rustige muziek, de bediening is erg goed, professioneel en heel vriendelijk. En het eten was ook nog eens heerlijk! Veel variatie op de kaart ook. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, een dikke aanrader!

21. Tim Gerbrands

Heerlijk gegeten. Pizza zoals hij hoort te zijn met lekkere toevoegingen (zoals de Pizza Tonno) en de risotto met biefstuk, heerlijk!

22. I.m.Konings

Super lekkere pizza's gegeten en voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

23. Naar aanleiding van de goede recensies waren de verwachtingen hoog gespannen. Maar het viel ontzettend tegen..
    We kregen een tafeltje dat 5 cm afstond van het tafeltje naast ons, dus het voelde alsof je met twee onbekende mensen aan tafel zat.
    Het eten leek een beetje op de borden gegooid en proefde alsof de sauzen zo uit pakjes en flesjes kwamen.
    En toen we de bruschetta op hadden stond het voorgerecht binnen 2 seconden op tafel.
    Al met al niet voor herhaling vatbaar, en wij vonden de goede recensies echt onbegrijpelijk.

3,6
  24. Simone kroes

Weer heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel wat ook met je meedenkt.
    Het eten is heerlijk.

25. Monique van Esch

Eten was heerlijk, sfeer gezellig, de bediening was goed 👍

26. Simone Samuels

Heerlijk vers gegeten! Vriendelijk personeel.

27. Tom Liebrecjht

Eten was heerlijk.
    Tafel te klein, met 3 personen aan een 2 persoons tafel is niet fijn.
    Ook veel te dicht op elkaar. Eten was super.

28. Heerlijk eten!
    Leuke sfeer.

Prijs /kwaliteit goed.

29. Daniella Hartog

Online gereserveerd om 16:30, bij aankomst deur nog op slot. We kregen de mededeling dat er nog geen tijd was voor ons, we hadden zeker online geboekt werd er gezegd en of we om 17:00 terug wilde komen. Was zeker niet hartelijk en deed ons besluiten om ergens anders te gaan eten waar we wel welkom waren. Jammer zeker zo een eerste indruk. Wij komen in ieder geval niet meer terug.

30. Echt heel erg lekker gegeten en zeer goed bediend. Een aanrader!

31. Heerlijk en gezellig gegeten, goede sfeer, lekkere wijnen, prima bediening.

32. Heerlijk gegeten met mijn vriendin gisterenavond, top wijnen gedronken dankzij de jongeman die het heel duidelijk kon overbrengen met daarbij een leuke humor. De gerechten die de keuken uit kwamen zagen er 1 voor 1 top uit. Genoeg nog on uit te proberen in de toekomst als ik hier kom eten.
    200 procent voor herhaling vatbaar!!

33. Prima eten, leuke sfeer. Enige is dat er een prachtige kat rond liep, en als je daar onwijs allergisch voor bent is het niet handig.
    Gerechten kwamen onwijs snel achter elkaar, waardoor we ook snel weer buiten stonden, bediening leek op stap te willen!

34. Igor timmermans

Op een dinsdagavond saampjes wezen eten bij Dell Angelo.
    Een mooie zaak met veel sfeer.
    Bediening was uitstekend! Leuke mensen met passie voor wat ze doen.
    Het eten zelf was ook uitstekend. De geschroeide tonijn was perfect.

Al met al een hele goede ervaring en we komen graag nog een keer terug.

35. Heerlijk eten, vers gemaakt, vriendelijke bediening.

36. A. Luisman

Del Angelo is echt goed. Geweldige sfeer. Top bediening met kennis van zaken en heel erg goed eten tegen een zeer betaalbare prijs. Wij komen terug. Een aanrader
    Arno

37. We hebben een heerlijke avond gehad! Leuk sfeervol restaurant. Het eten was echt heerlijk en een goede bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was! Zeker een aanrader!!

38. Lekker eten en een goede service.

39. Super goed gegeten, fijne sfeer en een top service!

40. Sigrid de Vries

Heerlijk eten, lekkere wijn en topservice.

41. Heerlijk gegeten, fijne sfeer en vooral hele persoonlijke en goede service door de gastvrouw.

42. M’n ouders eten hier altijd heel graag dus was intussen benieuwd. Ik heb lekker en verrassend gegeten. Ik vond de binnenkomst wat rommelig en het was bloedheet binnen. Dat trok later iets weg maar weet niet of dat dat standaard is maar dat was niet zo prettig.

43. Super lekker eten en ook erg goede service! Ondanks dat ze mensen tekort kwamen was er top service in het restaurant. Ook leuk dat personeel informeel gekleed is.

44. Fam van Coesant

Heerlijk gegeten. Leuke vriendelijke bediening.

45. Nigel van Dartel

Dit is is zeker een van de betere Italiaanse keukens waar ik recent heb gegeten. Alles klopt en qua smaak is het briljant. Gerechten op traditionele wijze gemaakt met een moderne opmaak. De bediening is super enthousiast en gastvrij! Ideaal restaurant en de smaakpapillen worden zeker getroffen.

46. Catharina

Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening!

47. Lekker gegeten, snelle bediening en uitserveren. Italiaans met een moderne twist.

48. Vriendelijke en kundige gastheer, heerlijke pasta funghi op en fijne sfeer.

49. We zijn heel toevallig bij Dell Angelo terecht gekomen op basis van de recensies. En die kloppen! We hebben heerlijk gegeten! Verse pasta, mooie pizza bodem. Alles vers en met aandacht bereid voor een goede prijs. Gastvrouw en gastheer zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!

50. Gezellige sfeer. Personeel wat veel aandacht voor de mensen heeft. Ga hier zeker vaker naartoe!

51. Het eten was top. We hebben een top avond gehad, dat goed werd verzorgd door de gastheer. Een leuk praatje gehouden met de eigenaar. Zeker een aanrader om naartoe te gaan.

52. Het eten was een voldoende, alleen kwam het hoofdgerecht ala minuut na het voorgerecht. Ze hebben zich wel verontschuldigd maar ik zag bij andere gasten dat het ook zo snel ging. Wel jammer het eten is goed de bediening is goed.

53. Onlangs hebben wij weer heerlijk gegeten bij Dell Angelo. Tezamen met onze gasten hadden wij gereserveerd bij Dell Angelo. Zowel wij als onze gasten vonden het een onvergetelijke avond, het eten was heerlijk, een heerlijke sfeer, prima ambiance en zeer vriendelijke bediening. Een zeer geslaagde avond die we zeker nog eens over zullen doen! Het was puur genieten!

54. Patty wieberdink

Super avond gehad in dell angelo.
    Heerlijk gegeten gezellige ambiance.
    Goede vriendelijke bediening en zelfs heerlijke limoncello van het huis! Echte aanrader als je in den bosch bent wij komen zeker terug!
    Ps. Neem ook zeker de tiramisu als toetje.

55. Krista van Koppenhagen

We hadden gereserveerd, maar we kwamen aan een tafeltje terecht dat duidelijk ‘over’ was. Niet wat je verwacht als je een week van tevoren reserveert en keurig op tijd in het restaurant bent.
    De bediening was prima en het eten erg lekker.

56. Lekker gegeten buiten op het terras. Goede gerechten, wel raar dat je de risotto alleen vooraf kon bestellen. Voor herhaling vatbaar

57. Heel vers bereid eten op een prachtige locatie in Den Bosch, zowel binnen als buiten zeer sfeervol ingericht. Vriendelijke bediening en heerlijk eten, je proeft echt dat het vers bereid wordt. Zeker voor herhaling vatbaar.

58. Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en er hing een hele fijne ontspannen sfeer. Jammer dat er geen risotto was maar genoeg andere lekker gerechten op de kaart.

59. Gezellig en gastvrij ontvangen.
    Lekkere gerechten.
    Harde werkers met een leuke benadering naar de gast.

60. Peter Louwers

Gastvrijheid ten top, met daarbij de juiste zorg voor de producten die op tafel kwamen. Zeer lekker gedineerd, een warme aanrader voor iedereen.

61. P. van Hensbergen

Wij waren hier voor het eerst en hebben lekker buiten gezeten. Terras in rustige omgeving. Personeel is super vriendelijk, prijs/kwaliteit is prima en binnen is een gezellige sfeer met open keuken. Komen zeker nog een keer terug.

62. Familie van den Bosch

Toen we binnen kwamen was het even een teleurstelling dat we geen risotto konden bestellen. De obers gaven echter duidelijke uitleg en dachten mee in alternatieven, ook gezien allergieën. We hebben uiteindelijk heerlijk gegeten en komen nog een keer terug voor de risotto!
    Tip: als je risotto wilt bestellen, kun je dit het beste telefonisch doorgeven bij je reservering. Dan kunnen ze er rekening mee houden en het wel aanbieden.

63. colinda schurgers

Zoals tot nu toe altijd heerlijk gegeten en top bediening😀

64. Gewoon heel lekker gegeten in een relaxte ambiance. Er heerst een prettige, informele sfeer met super vriendelijke en enthousiaste medewerkers die het de gasten echt naar hun zin (willen) maken. Enige puntje van aandacht is misschien het niet beschikbaar zijn van risotto in het weekend. Had ik graag vooraf willen weten of beter nog, niet op de kaart willen zien.
    Neemt niet weg dat de rest dat meer dan goed maakt.
    We komen hier zeker nog terug!

65. Dell Angelo is een bijzonder goed restaurant. Uitstekend eten, goede kaart, echt goede wijnen en een gezellige ambiance. En dat tegen redelijke prijzen. Geen wonder dat ze zoveel vaste klanten hebben die telkens terug komen.

66. Mooi en bijzonder plekje, echt lekker eten, fijne service en tips van de bediening.

67. Heerlijk gegeten, leuke en attente bediening.

68. Eva, Lisa & Daniëlle

Heel gezellig restaurant in een rustig stukje centrum dicht bij de markt. Het eten wordt vers gemaakt en smaakt fantastisch! Hele aardige werknemers (vooral die knappe jongen 😉) die echt hun best doen om je een fijne avond te bezorgen.

69. Gezellig terras, meteen geholpen en een drankje besteld en gekregen. We kregen de kaart en na 20 minuten was er nog niemand aan onze tafel gekomen. Wanneer er een medewerker na 25 minuten bij onze tafel kwam vertelde ze dat ze even haar notitie boekje binnen moest pakken om de bestelling op te nemen. Hierna ging ze wel andere tafels helpen maar ons niet. Na 45 minuten kwam er een andere medewerker aan de tafel en vertelde dat het helaas wat druk was, toen we wilde bestellen konden we alleen van de pizza en pasta kaart bestellen en niet van de andere kaart. Hij gaf hier ook een andere collega van de schuld dat hij dit niet had verteld, terwijl hij degene was die ons de kaart gaf. We zijn gegaan, de twee frisdrankjes van het huis gekregen.

1,7
  70. tartwijk

Leuke ambiance. We kregen de menukaart en toen men de bestelling wilde opnemen konden we geen hoofdgerecht meer bestellen, alleen nog maar pizza of pasta. Als we dat geweten hadden, waren we wel naar een pizzeria gegaan. We bestelde rode wijn, per glas, bij het volgende glas was deze wijn niet meer voorradig. We snappen dat je vers wilt koken, maar zorg dat je voldoende inkoopt voor een zondag! Bediening was matig, het duurde allemaal erg lang. Nadat wij en onze gasten een keuze uit de pasta's hadden gemaakt en deze geserveerd kregen, was de smaak matig. Jammer, het is een leuk restaurant qua ambiance. Jonge bediening.

71. Alles was heerlijk, aardig personeel en vriendelijke sfeer 👌

72. Max van Oosterhout

Bediening die uitgebreid de tijd voor je nam met leuk suggesties en uitleg. Het eten was ontzettend lekker en de prijs kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. Aanrader!!

73. Marie Jose Theelen

Wederom heel lekker gegeten vanavond, de chef verstaat de kunst om heerlijk met verse producten te koken!
    Maar niet te vergeten de geweldige bediening van de gastheer en zijn team, onze complimenten voor deze professionele aanpak, we komen graag snel weer terug!
    jac en Marie-Jose

74. Matige kwaliteit eten, ontstijgt niet nivo van de magnetron. Bediening wel vriendelijk.

4,9
  75. Wat een fijne plek! Dit restaurant per toeval tegengekomen en het sprak ons gelijk aan, erg sfeervol en we werden vriendelijk ontvangen. Na de verrassend lekkere bruschetta's kozen we voor een pasta fungi en de rib-eye, echt heerlijk! De rib-eye was perfect bereid en het gerecht kwam met lekker veel groenten en heerlijke friet. Echt een aanrader, we komen zeker terug!

76. Leuk Italiaans restaurant, goede sfeer en heerlijk pizza gegeten. Een aanrader!

77. Claudia

Het was druk maar de gastheer probeerde alles goed in de gaten te houden zodat klanten niet te lang hoeven te wachten. Eten was heerlijk en bediening zeer vriendelijk.

78. M.Caalen-Maijer

Eten redelijk… En daar blijft het dan ook bij!
    De bordenwasser deed dienst als bediende… had dan o.a. ook geen antwoord op bv welke wijnen er geschonken werden… er is nl geen wijnkaart!
    Naast de bordenwasser was er 1 medewerker die zowel terras als restaurant moest bedienen… Lange wachttijden dus en bovendien geen relaxte sfeer…
    Teleurstellend!

79. Steffie en Peter Bekkers

We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijk en vakkundige personeel en fijne sfeer binnen. TOP.

80. Lilit Alexanian

Alles was tof! Het eten voortreffelijk! Een goede service mer persoonlijke benadering. Dank voor een leuke ervaring.

81. Rita en Gertie

Heerlijk gegeten, echt een topper.

82. Sabine van de Wouw Sievert

Van een fantastisch menu genoten, heel attente service… op een kleinschalige plaats in het centrum. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

83. De bestelde pasta was voor ons veel te gekruid met pepers. Wij vonden die ook niet lekker. Wij hebben al best veel in Italië pasta gegeten maar nog nooit zo kruidig en vooral heet. Jammer.
    Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en mijn partner kreeg nieuw bord pasta. Helaas ook weer erg peperig.

5,1
  84. Eten was uitstekend! Vriendelijke bediening met goede adviezen. Komen hier zeker nog eens terug.

85. Jolanda Kleine

Eten was goed maar we kwamen eten met een restaurantcadeaukaart en er werd plotseling gezegd dat je die niet kan inleveren. Dit blijkt dus niet waar te zijn want ik heb contact opgenomen met restaurantcadeaukaart.

4,7
  86. Ana Kolody

The food was very delicious, they had a great wine suggestion and friendly staff. We will surely come back. ♥️

87. Sharon Blair-Zuijderhoff

Heerlijk eten, veel keuze en ruime porties. Gezellige sfeer. En ontzettend vriendelijke en behulpzame bediening die graag met je meedenken. En op een leuk plekje in hartje Den Bosch.

88. Heerlijk gegeten, fijne ambiance, lekker gewoon, maar heel goed!

89. Marloes de Jonge

Heerlijk gegeten! Goede en leuke bediening! Ook ja de prijs- kwaliteitverhouding erg goed. Aanrader.

90. Eten en wijn was goed. Bediening erg vriendelijk en goed bedoelend. Iets meer op de achtergrond zou echter fijn zijn. Jammer dat het om 21 uur al helemaal leeg was en we daardoor maar weg zijn gegaan voor de koffie/dessert. Zeker potentie!

91. Nou wij hadden een hele slechte ervaring want hij was gewoon dicht op 5 maart.
    We hadden weken van te voren gereserveerd. Gelukkig gingen we van
    te voren even kijken waar het in Den Bosch was. Wat een zooitje. Binnen nog allemaal resten van carnaval, vuilniszakken voor de deur. Het zag er niet. Op de website stond gewoon dat hij open was en je kon reserveren. Niet dus :-(.Nou op zaterdagavond vind je geen alternatief natuurlijk. Na diverse mislukte pogingen bij andere restaurants hebben we maar in ons hotel gegeten. Niet slecht maar was niet de bedoeling van een weekendje Den Bosch.

92. Het was een super gezellige avond.
    De bediening ook heel vriendelijk en goed advies.
    Zeker een aanrader!!

93. Attente en vlotte bediening, lekkere huiswijn, osso bucco pasta met gamba’s en vooral de tiramisu is waanzinnig lekker!

94. Gezellige avond gehad bij Dell Angelo. Met vriendinnen uit diverse delen van het land een centrale plaats gezocht om bijeen te komen. Dat werd Den Bosch. Een buitengewoon sfeervol restaurant dat nog heerlijke damasten servetten heeft! De bediening was vriendelijk en attent. Helaas visten we een beetje achter het net omdat ons besluit te gaan voor een hoofdgerecht en een dessert werd gedwarsboomd doordat van de 4 toetjes er maar 2 daadwerkelijk aanwezig waren. En daar viel de keus niet op... Maar met extra koffie en koekjes en nog een frisje, kon de avond goed worden besloten. De witte Sangiovese uit Toscane was erg lekker en de koffie prima! De zeebaars was ook goed en een pizza is altijd lekker. Dus al met al een niet al te uitbundige maar gezellige avond gehad.

95. Woww gister voor het eerst bij jullie wezen eten, zeker voor herhaling vatbaar!
    Gezellig, super leuk plekje waar het restaurant zit en je kunt alles vragen de mensen denken echt met je mee! Heel gastvrij!
    We hebben heerlijk gegeten en waren onder de indruk van zoveel gezelligheid!
    Dankjewel!😘

96. Heerlijk gegeten bij Dell Angelo. Het restaurant zit op een mooie locatie, in het centrum maar net buiten de drukte. Sfeervol ingericht, fantastisch gegeten en uitstekende bediening.

We hadden o.a. Sashimi di tonno (Licht gebakken verse tonijn, zoetzure komkommer, venkel, balsamico dressing van dragon en ingelegde citroen), All' arrabiata, Branzino (Zeebaars met verse tagliatelle, venkel, ingelegde citroen en saus van waterkers) en Tortina di cioccolato Chocoladetaartje met witte chocolademousse, vers fruit en crumble van hazelnoot. De zeebaars was de lekkerste die ik ooit heb gegeten, licht gegrild en daarna op lage temperatuur zacht gegaard in de oven. De huisgemaakte Limoncello was ook heerlijk.

Een heel klein minpuntje was dat er geen wijnkaart is (omdat het assortiment regelmatig wisselt), maar je krijgt een goede uitleg aan de tafel over de verschillende wijnen en kan deze ook vooraf proeven. Zeker voor herhaling vatbaar.

97. Zeer sfeervol en gastvrij restaurant. Gerechten waren top en de wijn heerlijk.
    Nog nooit zo lekkere tagliatella aglio olio gegeten. Een aanrader!

98. Petra van den Elsen

Wederom op alle fronten erg goed. We hebben erg genoten!

99. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
    Betrokken bediening, verliep heel soepel.
    Wij komen graag terug!

100. Vanavond met mijn vriend hier gegeten en het eten was HEERLIJK! Echt de lekkerste risotto die ik ooit gegeten heb. Ook complimenten aan de bediening, ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker terug. :)

Vorige pagina

Volgende pagina