1. Het restaurant is mooi, maar er is werkelijk niets Italiaans aan het eten, crostini op platbrood is al vreemd, de pizza's waren zompig, er is geen wijnkaart, dus we moesten een fles kiezen uit een mondeling genoemd rijtje van 3 soorten rood.

De servetten waren nog nat, die hadden blijkbaar niet lang genoeg in de droger gezeten, ik vroeg een nieuwe en kreeg wederom een nat servet, bizar.

Tja, en dan de bediening, het meisje dat ons bediende was weliswaar vriendelijk, maar had wat moeite met balanceren, de crostini gleden half van de plank toen ze de plank schuin op tafel zette, vervolgens liep ze, zonder toelichting te geven op de topping van de crostini, weg. Bij het afhalen van de borden na de pizza hield ze de borden zo schuin dat de pizza resten er af gleden, de olijven rolden over tafel, de pizza resten nam ze mee, de olijven liet ze liggen...

We hebben onderling een leuke avond gehad, maar bij dit restaurant komen we niet terug.