Hier zie je hoe de meningen over de Fratelli d'Italia verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Prima plek, mooi terras. De tapas echter zijn leuk voor Nederlanders die het niet kennen. Want met Spaanse tapas heeft dit voedsel echt helemaal niks te maken......

2. Peter

3. Voor de zoveelste keer wezen eten. Het is er altijd vol maar toch gezellig. Het eten is erg goed en gevarieerd. Iedere keer heb ik andere combinaties besteld en altijd erg lekker.

Tafels zitten wel dicht op elkaar. Hierdoor mis ik privacy.

Bediening wordt door met name studenten gedaan en dat merk je, maar ze zijn beleeft en weten goed uit te leggen wat de maandgerechten zijn en de bijzonderheden van de kaart.

Al met al iedere keer weer een succes.

4. Vorige week zondag heerlijk gegeten bij Las Rosas. Alleen jammer van het nagerecht. Ik had graag de witte chocolade mouse gehad, maar die was uitverkocht.

Dan maar de chocoladetaart. Ook uitverkocht. Ik heb uiteindelijk de sorbet gekozen, maar denk dat de vruchten ook op waren, er zat namelijk alleen maar appel in.
    De hele avond zijn we leuk bediend door een vriendelijke jongen en dame.

Bij het vragen naar de rekening werden we geholpen door een andere jongen die een stuk minder vriendelijk was.
    We hadden een kortingsbon waar hij een vervelende opmerking over had.

Toen mijn vriendin het geld bij elkaar aan het zoeken was had hij daar ook een vervelende opmerking over of ze wel genoeg had. Het eten was erg lekker maar zo'n jongen geeft een heel andere draai aan de gezellige avond.

5. Het eten was lekker, m.u.v. het toetje. Maar wat was de bediening slecht! Wij moesten, na elke keer lang wachten, zelf om een nieuwe gang/drinken vragen. Aangekomen bij het dessert bestelden wij beiden 'Helado Rico'. Omschreven op de kaart als volgt: 3 bolletjes ijs, chocolade, slagroom, koekies en ijs. Wat wij kregen waren een paar vegen saus op het bord, 3 bolletjes ijs, slagroom en koekies. De chocola was nergens te bekennen. Toen wij dit navroegen bij de bediening werd ons gezegd dat de chocolade hetzelfde is als de saus, erg vreemd want deze 2 dingen staan apart op de kaart en niet omschreven als 'chocoladesaus'. Maar goed, een discussie hierover was zinloos en de jongen vroeg of wij de saus te weinig vonden. Dit vonden wij inderdaad ook te weinig dus hij zou meer saus voor ons gaan halen, waarop hij vervolgens aan kwam met een bakje in stukjes gebroken chocolade. Voordat wij hier wat van konden zeggen was hij alweer weg en we besloten het er maar bij te laten. Ik heb meerdere malen bij las rosas gegeten en elke keer was de bediening slecht. Ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden zodat ik kan genieten van heerlijk eten én goede bediening!

Dit 2 weken ook gemaild aan las rosas, n.a.v. een e-mail die ik van ze heb gehad, maar helaas geen reactie.

6,3
  6. Heerlijk en gezellig gegeten! Zeer goede vriendelijke vlotte bediening en een leuke prijs voor een avondje uit eten! Mooie ambiance! Wij komen zeker graag nog een keer terug!

7. Leuke sfeer en ambiance, gezellige drukte op de vrijdagavond en een volle bak voor Las Rosas. Leuke kaart met mooie porties en aardig geprijsd, kwaliteit van het eten en de bediening is gewoon goed. Ondanks dat het een volle zaak was waren de wachttijden keurig en kwam alles netjes op tijd maar ook met voldoende tijd tussen de gerechtjes op tafel. Aanrader voor wie in de buurt is en lekker tapas wilt eten in een een leuke ambiance.

8. Het is er erg gezellig. Leuke sfeer. Goede bediening en goed eten!

9. Lekker gegeten, alleen de kaart is al jarenlang ongeveer hetzelfde. Kom hier gemiddeld 10 keer per jaar en de laatste 2 jaren is de service ontzettend verbeterd. Superaardig en net personeel. Wachttijd is niet te lang. Dus aanrader. Alleen reclame maken is eigenlijk niet nodig want het zit altijd vol als ik er kom.

10. Peter wessels

Het was weer gezellig en lekker. Ons favoriete gerechtcombinatie blijft de advocado salade, spareribs en patates uit de oven. Het is een gezellige sfeer met een leuke bediening. Zeker een aanrader.

11. Absoluut mijn favoriete restaurant in Zwolle. Heerlijke tapas, fijne bediening, mooie locatie en lekker ongedwongen loungesfeer. En ook leuk, door de kleine hapjes, bestel je precies zo veel als waar je zin in hebt. En... heerlijk!

12. Anne Jansen

Super lekker gegeten! Zeker een aanrader na een dagje shoppen in Zwolle!

13. Afgelopen donderdag op het terras gegeten met een vriendin. Het was ontzettend warm, en toch heel druk. Ik was verbaasd over de snelheid van het personeel en de beleefdheid. Zonder dat het gehaast overkwam. Eten was goed.. Prijs voor olijven en serrano ham wel duur. Ook de aioli champignons vond ik minder. Verder heerlijk gegeten en prima kwaliteit. We komen zeker een keer terug.

14. Het is mij nu voor de 3e keer in zeer korte tijd overkomen dat bij het afrekenen, de rekening niet klopte. Nu stonden er weer drankjes van een andere tafel op. Gisteravond hebben we ruim een half uur moeten wachten en na 2x vragen wanneer de aangepaste rekening nu eens kwam....

Jammer ik kom hier vaak eten en drinken maar dit begint me nu echt te storen. Tevens is de kwaliteit van van het eten achteruit gegaan.

De bediening beneden doet het prima maar boven moet het echt veranderen.

15. Op 27 april hebben wij mijn wederhelft haar verjaardag gevierd met het verrassingsmenu. Ik ben een Griekenland ganger en kook zelf graag Grieks. En ik was niet echt bekend met de tapas maar ik ben om!!!
    Ook deze tapas keuken hoort nu bij mijn favorieten. Wij waren er alle 4 van overtuigd dat dit een geweldig adres is om eens heerlijk te gaan eten voor een goede prijs en kwaliteit.
    De bediening was ronduit geweldig, tijd voor een grap en een grol maar wel steeds deskundig. De tapas waren voortreffelijk van smaak en de complimenten aan de kok voor de inktvis. Deze was nu eens heerlijk mals i.p.v. een stuk elastiek. Wij hebben in ieder geval besloten om zeker volgend jaar weer hier te gaan eten. En bij Las Rosas een dagje Zwolle af te sluiten.

16. G. Diepeveen

Gisteren 27 april hier gegeten, tja wat kun je zeggen, gewoon helemaal top. Uitstekende bediening, sfeervol, maar bovenal was het eten zeer goed. Een echte aanrader als je in de buurt bent, maar ook als je dat niet bent, een dagje Zwolle afsluiten bij Las Rosas.

17. Anoniem88

Goede, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Gezellige en warme sfeer. Soms liep de bediening wat dicht bij ons tafeltje langs maar dit was niet storend.

18. Geweldige surprise party gehad voor onze zoon van 18 . Prima locatie boven met eigen bar. Goede bediening en lekkere tapas. Een aanrader!

19. Nog nooit bij Las Rosas geweest, maar aangezien wij veel reacties hoorden over het lekkere eten hier een tafel gereserveerd. Het eten was inderdaad erg lekker. De gereserveerde tafel (zonder vooraf opgegeven voorkeur!) was direct bij de deur. Aangezien het bij aankomst vol was, was er geen 2 persoonstafel beschikbaar. Als u een tafel reserveert, reserveer dan in de buiten ring aan het raam. Bij ons lag van iedere komende of vertrekkende vrouwelijke bezoeker de tas in je nek. Daarnaast werd er bij ons erg veel tussen de tafels doorgelopen om bij de deur te komen, iets waar wij persoonlijk een hekel aan hebben alhoewel ik begrijp dat dit niet anders kon in dit geval.

De service van het personeel waren wij niet over te spreken. Continu werden de verkeerde drankjes geschonken die voor de buren bedoeld waren en vice versa. Geen 1 keer is de vraag gesteld door het bedienende personeel of het smaakte en wij hebben uiteindelijk 3 keer om de rekening moeten vragen terwijl het op dat tijdstip niet eens heel druk was. Na ruim een half uur kwam de rekening. Wij waren helemaal versteld van de jongeman waar wij bij afrekenden. Hij stelde de vraag of alles naar wens was geweest. Wij hebben hierop aangegeven dat het eten prima was, maar de tafel en het bedienende personeel niet naar onze wens was. Zijn reactie was: oh dat is jammer. Ik wens u nog een fijne avond.

Ondanks het lekkere eten, weten wij niet of wij hier nog een keer terugkomen.

20. We hebben met 6 personen het verrassingsmenu gegeten. Helaas was het veel te weinig voor 6 personen. In de schaaltjes steeds te weinig bijv. 4 gambas 2 stukjes sparerib, 4 stukjes vlees enz. We gingen allemaal nog met honger naar huis. Erg jammer kwaliteit was wel goed.

21. Het eten was erg lekker maar het personeel was een beetje werkschuw. Het duurde erg lang voordat de borden van de tafel gehaald werden. Toen mijn partner na een half uur met een leeg glas gezeten te hebben zelf maar om een drankje vroeg werd hij een beetje vreemd aangekeken. Het personeel was wel vriendelijk maar had meer oog voor elkaar dan voor de klanten.

22. Een aantal keren heb ik hier inmiddels gegeten. En vergeleken met mijn eerste bezoek, lijkt Las Rosas steeds beter & leuker te worden. Vooral de bediening valt op! Mijn vriendin is trainingsactrice en let altijd op de communicatie & bediening. Vaak hebben wij bij restaurants hier veel op aan te merken, maar bij Las Rosas zeker niet. Beleefd, op tijd, netjes, enthousiast, gepassioneerd. Ontzettend leuk om hier te zitten als klant!

23. P. Slettenhaar

Voor een tijdje terug hebben wij (mijn vrouw en ik) op zaterdag bij Las Rosas gegeten. Omdat er de vorige keer geen plek meer was, hebben wij op aanraden van de jongeman aan de telefoon 4/5 dagen van tevoren telefonisch gereserveerd. (zeer slimme aanrader!) Eenmaal aangekomen bij jullie restaurant werden we netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Al snel werden alle kaarten bij ons aan tafel gebracht en werden onze drankjes opgenomen. De jongeman die ons bediende was erg spontaan en hielp ons zelfs met een lekkere wijn uitzoeken van de wijnkaart. (echt top!) Al snel waren we er over uit dat we ons lekker wouden laten verrassen met een menu de tapas. Dezelfde jongeman legde alles piekfijn uit over hoe het in z'n werk ging en vroeg zelfs of we iets niet lustte of bepaalde dingen niet mochten hebben. Al vrij snel daarna kwam er al een mandje warme broodjes op tafel en kon ons romantische avondje beginnen. De twee warme tapas rondes die daarop volgden waren echt perfecte keuzes. We kregen zelfs gerechten die we zelf nooit zouden kiezen! (Super!)
    Nadat we helemaal uitgegeten waren en om de rekening vroegen, werd onze tafel helemaal netjes leeg gehaald en schoongemaakt zodat we nog even aan een schone tafel konden natafelen. (Echt heel fijn.) Na betaald te hebben werden we bij het verlaten van het pand nog netjes begroet en gingen we met een goed en voldaan gevoel naar huis. (We hebben echt een TOP avond gehad!)

24. Ditty Kramer

Heerlijk verrassing menu gehad op een mooie zomeravond buiten op het terras, Gezellig, lekkere wijn en verrassend lekker eten. Een echte aanrader om cadeau te krijgen. Diner for 2, krijg je deze bon, ga dan naar Rosas in Zwolle!!!

25. Mareille Mol

Ik ben laatst een keer met een vriendin wezen eten bij las Rosas. We kregen een warm welkom en werden netjes naar onze tafel gebracht. We bestelden iets van de tapas kaart en terwijl we op onze maaltijd zaten te wachten kletsen we heerlijk bij. Toen we allemaal kleine tapas gerechten op tafel kregen begonnen we heerlijk te smullen van de gerechtjes. Nou het was echt verrukkelijk. En vanavond ga ik weer ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden. De bediening is zeer vriendelijk en ook vrij vlot. Het eten in goed en de aankleding van het restaurant is erg knus en gezellig. Zeker de moeite waard.

26. De lekkerste spare-ribs en salade geitenkaas die ik oooooit heb gegeten!

27. Gewoon heerlijk eten. Gewoon erg goede en aardige bediening. Gewoon lekker huiselijk warm binnen. Gewoon gratis water & zonnebrand in de zomer op het terras. Gewoon heel gezellig bij Las Rosas. Gewoon heerlijk komen eten hier!

28. Marjolein

Samengevat: Heerlijke tapas, ruime keuze, gezellig sfeertje, vriendelijk personeel, zeker op mooie dagen het lekkerste terras van Zwolle om neer te ploffen op een super locatie in het centrum.. Ga altijd graag eten in dit muy bonito restaurantje.

29. Jeanine van Dijk

Het restaurant staat midden in het centrum en voordat je binnen komt proef je de gezellige sfeer al.

Binnen is het prachtig ingericht en kan je heerlijk een avondje allerlei verschillende dingen eten (er staat zoveel lekker eten op de kaart dat je niet kan kiezen) Het eten is erg goed en de bediening heel vriendelijk en staat meteen voor je klaar.

30. Fantastische eet gelegenheid in een historisch pand in Zwolle.Gezellig ,sfeervol en betaalbaar.Leuke en goede bediening.Groot pluspunt dat de keuken tot wel 23.00 uur open is. Klasse.

31. Dorien Bakker

Altijd heerlijk eten, veel gezelligheid en snelle, vriendelijke bediening!

32. Vorig jaar met mijn verjaardag zijn mijn broer en vader vanuit Engeland naar Nederland gekomen als verassing! Ik had ze al jaren niet gezien, dus was het nog meer een verassing dat zij er waren.. Ze zijn bij Las Rosas gaan logeren en mochten ze gebruik maken van de telefoon en computeren om in contact te komen met mij. Toen ze eenmaal contact met mij hadden kwam ik meteen naar de Las Rosas toe en konden we gaan eten, heerlijke tapas gangen menu! Aan het einde van de maaltijd kregen we een toetje met sterretjes en super versierd. In ieder geval echt super service en kwaliteit! Mijn vader en broer waren super blij met hun hotelkamer ook en ook was er begrip voor mijn broer die gehandicapt is, hier werd goed mee om gegaan. Daarnaast deden alle personeel moeite om in het engels te praten met mijn vader. Super ervaring en het was een super verjaardag! Bedankt!

33. Was er al wel vaker geweest aangezien het perfect gelegen is in het centrum. Het eten was prima en service ook. Schrok ook niet bij het afrekenen, dus snap eerdere reactie over hoge prijzen dan ook niet zo goed. Zeker een aanrader!

34. Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten met ons vieren en het overtrof al onze verwachtingen! Heerlijke gerechtjes, waar we niet zo goed wisten wat alles betekende in het spaans,hahaha.. Gelukkig sprong de oplettende bediening hier op in en werd alles uitgelegd. Ondanks de drukte werd er toch even de tijd voor genomen en wisten wij precies wat we wouden! Het was een hele gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Las Rosas

35. Steven ten Cate

Verrassend lekker gegeten. Prima vlotte bediening en bijzonder klantgericht

36. Leuk, gezellig restaurant waar de prijs/kwaliteitverhouding ver te zoeken is. 5 euro voor 6 kleine worstjes van 2 cm per stuk is belachelijk. Bij klagen erover wordt het doorgegeven, maar wat heb ik daar aan als ik het wel gewoon moet afrekenen.
    Bediening ongeinteresseerd en niet erg aardig. Ik kom er niet meer, jammer.

4,7
  37. Iedereen die in Zwolle woont kent Las Rosas wel, daarom schaamde ik me bijna dat ik er nog nooit gegeten of zelfs enkel wat gedronken had. Afgelopen zaterdag was dan eindelijk mijn eerste keer in dit restaurant.

De eerste indruk bij binnenkomst is gelijk goed, het restaurant ziet er goed uit en heeft een gezellige sfeer. Het was alleen behoorlijk druk met ook veel tafels rond de deur, waardoor het ontvangst wat rommelig was. Degene die ons ontving was daarna wat warrig over onze reservering, maar leidde na twee minuutjes ons uiteindelijk via een trap naar een zaaltje boven. Helaas was het uiterlijk hier minder gezellig dan beneden en bovendien waren er op dat moment geen andere gasten boven. Later werd het hier boven ook wel drukker, maar de sfeer is toch een stuk minder gezellig dan beneden.

De serveerster die ons voornamelijk hielp deed haar best, maar kwam toch telkens wat ongeïnteresseerd over en zag eruit of ze gisteravond een gezellig feestje had gehad. Ze gaf ons direct na binnenkomst het menu, waarop je kan kiezen uit losse tapas of een tapasmenu. Omdat we wel zin hadden in een lange avond met verrassende gerechtjes, kozen we voor het tapasmenu zonder visgerechten.

De gerechten werden in twee gangen uitgeserveerd, de eerste gang kwam na ongeveer een kwartier en voor de tweede gang werd netjes gevraagd of deze direct geserveerd mocht worden. Helaas zat er bij de eerste gang toch vis, na commentaar werd dit wat rommelig omgewisseld voor een vleesgerecht. De gerechten waren gelukkig allemaal wel goed te eten, er bleef geen gerecht ongeroerd. Maar de gerechten misten toch bijzonderheid en helaas heb ik bij andere restaurants lekkerdere tapas gegeten. Bovendien viel het kiezen voor het tapasmenu uiteindelijk toch wat tegen. Op de rekening kan je aan het einde zien dat je bij het menu tapas van de kaart krijgt die qua waarde exact overeenkomt met de menuprijs. Bij een menu verwacht ik toch wat extra's, bijvoorbeeld voordeel ten opzichte van los bestellen of speciale gerechten van buiten de kaart. Nu zowel prijzen als de gerechten exact hetzelfde is, kan je net zo goed gewoon zelf de gerechten uitkiezen in plaats van het menu te bestellen. Zo krijg je in elk geval de gerechten die je echt graag wil.

Als toetje hadden we geen zin om allemaal een los gerecht te bestellen, dus vroegen we een serveerder of we ook desserts in tapasvorm konden krijgen. Na wat twijfelen zei hij uiteindelijk dat het mogelijk was. Vrij snel kwam er een bordje met daarop 2 bolletjes ijs, een bol chocolade mousse, twee bollen slagroom en drie koekjes. Niet heel veel voor 4 personen, maar het was gelukkig wel lekker. Bij de rekening kwam echter wel de schok dat hier maar liefst 24,00 euro voor was gerekend! Het was aangeslagen als 4x een 1-persoons grand dessert, terwijl het misschien net iets meer dan een gewoon dessert voor 1-persoon was. Omdat we geen zin hadden om hier over te discussiëren in het restaurant, heeft het het persoon helaas hun fooi gekost.

Voor ons laatste rondje drankjes vroegen we of het mogelijk was om deze beneden te nuttigen. Gezien het daar rustiger was geworden, was dit natuurlijk mogelijk. Alles ging uiteindelijk bij het personeel onderling helaas weer heel rommelig. Toen we beneden wilden afrekenen was de rekening kwijt en ging één van de serveerders maar alle openstaande rekeningen aan ons opnoemen. Na een paar minuten kwam een andere serveerder gelukkig toch met onze rekening. Het totaalbedrag was €153,20. Dit was voor 4x het tapasmenu, 1x het toetjesbord en 14 bier/wijn/fris. De twee kannetjes water werden niet berekend.

Qua sfeer ben ik zeer tevreden over Las Rosas, al was het toch wel een teleurstelling dat we ondanks reservering boven werden neergezet. Het eten is goed, maar er zijn zeker betere tapasrestaurants in Nederland. Het personeel komt veelal rommelig en niet altijd geïnteresseerd over, maar doet wel zijn best. De rekening aan het einde was een kleine tegenvaller, mede door de prijs voor ons dessert. Maar over het geheel gezien hebben we een best aardige avond gehad, al zal ik denk ik Las Rosas enkel nog voor een drankje bezoeken.

38. Zondag 2 september op terras bij las rosas gezeten en een super ervaring gehad.

Buitengewoon vriendelijke jongedame die ons met een glimlach bediende. Ook het eten was zondermeer goed. Dus mij zien zeker terug.

39. We hebben hier afgelopen dinsdag heerlijk gegeten. Fijn op het loungeterras gezeten in het zonnetje, goede en snelle service(ondanks de drukte) en lekkere tapas.... We komen hier zeker terug!

40. Vorige week heb ik in de middag gegeten bij Las rosas. Het eten was erg goed ,maar dat was ook het enige wat goed was.

Bij binnenkomst werd ik niet begroet, dit terwijl we wel gezien werden. Erg vreemd toch? Het personeel onderling had het duidelijk niet naar hun zin. Ik heb geregeld gemopper op elkaar gehoord. Zuchtende en wegdraaiende blikken gezien. Dit staat het personeel zeker niet netjes. Het plezier in het werk was ver te vinden..
    Bij afrekenen met een giftfor2 kaart, wist niemand hoe het werkte?? Dit terwijl het restaurant hier aan mee doet volgens hun site...... Hierdoor heb ik ruim 15 min moeten wachten eer ik eindelijk het restant kon afrekenen en kon gaan. In de tussentijd was er niemand die mij zei ,1 moment mijn collega zoekt even uit hoe het ook alweer moet met deze kaart. Nee ik mocht nietsvermoedend staan wachten ondetussen luisterend naar het kibbelende personeel.

Jammer, dit geeft toch een forse domper en ik zou hier niet snel weer heen gaan.

41. Donderdag 12 juli, mijn verjaardag, mijn zusje neemt me mee voor de lunch, bij binnenkomst , staat een persoon achter de bar, hij ziet ons, maar er kan geen lachje of gedag vanaf.

Opeens een andere persoon voor ons vanaf buiten,hij begroette ons maar had er duidelijk geen zin in, hij en de man achter de bar hadden op en aanmerkingen over elkaar en over de avond ervoor, geen prettige sfeer tot nu toe.

we zitten al een tijdje, maar nog geen vraag of we iets willen drinken, die kwam pas na 15 minuten, we hebben geen haast, maar iets sneller mag wel.Uiteindelijk ons drankje op tafel en eten besteld, je merkt gewoon dat ze niet op ons zaten te wachten, geen prettig gevoel, het eten was heerlijk by the way, we hebben het op gegeten met op de achtergrond 3 werknemers , die er echt nog geen zin aan hadden, slecht slecht en jammer, ik kom er niet weer, jammer van de goed bedoelde lunch zusje.

42. Gister bij Las Rosas gegeten. Het was heel druk maar de service was echt perfect. We hoefden helemaal niet lang te wachten, zodra er een glas leeg was, werd er geïnformeerd of we misschien nog iets wilden drinken en het ziet er supergezellig uit nu met de Kerst.
    Het eten was erg goed, daar was iedereen (we waren met vijf personen) het over eens.

Las Rosas gaat ons zeker vaker zien! Advies: wel even reserveren want het is er erg druk.

43. Ria Klaassen

Wij hebben hier met een groep van 20 collega's gegeten vanwege ons teamuitje op 28-10-2011 en wij zijn heel gastvrij en leuk ontvangen. Het eten was lekker en de sfeer erg goed. Wij kijken terug op een erg leuke avond. Bedankt!!

44. Hier op 28-10-2011 met vrienden prima gegeten. Sfeervolle en gezellig drukke locatie. Gevarieerd tapas-aanbod en heerlijke cava! Vriendelijke bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar...

45. Heb hier nu in totaal 3 x gegeten, met vrij lange tussenpozen. Alle keren vond ik het maar matig. Niet superslecht, maar gewoon niet goed genoeg.
    De bediening is niet vlot en hebben te weinig kennis van de gerechten/ingrediënten. Ook raar dat er maar een aantal met een zakcomputertje lopen die de bestelling kunnen opnemen. "mijn collega komt zo bij u" hoor je dan net iets teveel.
    De hygiëne vind ik ook maar zo zo. Tafels niet altijd even fris, net als het bestek en de toiletten.
    Wat het eten betreft: what's with the springonion??! Overal zit dat spul in stukken gehakt doorheen. Waar dient het voor? Moet je het opeten, of is het slechts vulling en decoratie?
    Ik vroeg ook een keer of er rauw ei door de aïoli heen zat, vw zwangerschap, en dat bleek niet zo te zijn, want "het is gewoon mayonaise met knoflook erdoor", aldus de bediening. Nou, daar zou ik niet al te trots over doen, als 'Spaans' restaurant.
    Al met al ga ik er niet meer uit vrije wil heen, er zijn wel leukere restaurants te vinden in Zwolle!

5,1
  46. Met z'n 4-en gegeten bij Las Rosas. Het was een feest. Ondanks de luide kermis naast het pand hebben we een goeie avond gehad met lekker eten en goeie wijn. De bediening was top, we hebben niet zonder drinken gezeten en aan het eind van de avond viel de rekening ons erg mee.

47. Slechts een kwart gevuld terras, maar allemaal vieze tafels..

Toch maar aan een vieze tafel gaan zitten. Maar dan nog 30 min wachten tot er bediening komt om te vragen of je überhaupt iets wil bestellen. Toen zijn we uiteindelijk redelijk gefrustreerd maar weg gegaan.

Dan zijn de geruchten toch waar!

48. We bestelden voor de lunch brood met tonijnsalade, maar deze was uitverkocht. Daarna hebben we gekozen voor brood met warme geitenkaas. Omdat het erg lang duurde en andere gasten al lang lunch hadden ontvangen maar even nagevraagd waar ons gerecht bleef. Men was ons vergeten. Daarna kregen we vrij snel ons gerecht. Dit viel tegen. Meer brood en veel sla en zeer weinig geitenkaas. Dit was duidelijk afgeraffeld omdat men ons was vergeten. Jammer want het is een mooie locatie.

Wat ons ook opviel is het terras meubilair. Dit past niet bij de mooie uitstraling van het pand.

5,7
  49. Super gezellig, kom er graag.

Blijf het liefst de hele avond plakken, eerst lekker eten en dan nagenieten, mooie lounge banken op terras! Serveren heerlijk wijn.

50. Ik ben hier een keer met collega's wezen eten en was toen zeer tevreden. Nu met mijn man en nee, dit keer absoluut niet tevreden. Het eten was flauw, en het vlees te rood. Bediening was drukker met elkaar ipv de klanten te bedienen. Als ik vroeg om iets te bestellen dan werd mij verteld dat ze er zo aan zou komen om de bestelling op te nemen. Hoe dan ook, ik zag de bediening niet weer. Ja zag ze wel, gezellig met elkaar aan de bar te kletsen. De plek die voor ons was gereserveerd was niet de afgesproken plek. Ik vond het allemaal heel slordig, onprofessioneel en klantonriendelijk. Voor ons geen Las Rosas meer! Eerst ons langer als een kwartier laten wachten aan de bar voordat we geholpen werden. Ach, ik kan er wel meer over schrijven. Baal er echt van dat ons avondje uit verpest is door de slechte bediening.

51. Op 6 mei hier gegeten met collega's, een menu voor € 22,50 per persoon. Is zeker een aanrader, voor elk wat wils.

Vlotte bediening, de serveerster kwam telkens langs om te vragen of wij iets nodig hadden, eten was voortreffelijk,

Alleen in het IJs (wat sommigen hadden besteld als nagerecht) zaten harde stukjes.

Ook de collega's waren zeer tevreden.

52. Tweede Paasdag wezen eten bij Las Rosas. Samen met vriendinnen. We hebben meerdere malen geruild van plek, dit was geen enkel probleem. Het eten was heerlijk en vond het een prima prijs kwaliteit verhouding.

Super restaurant! Een absolute aanrader...

53. gerda en johan

54. We hebben wederom een geweldige avond gehad bij Las Rosas.

(Eindelijk) een nieuwe kaart met nog meer gerechtjes. In de zomer heerlijk op de loungebanken, nu in de winter hebben ze een romantische bovenverdieping waar je het mooiste uitzicht hebt en het is wat minder hectisch als beneden.

Er was een hele goede zanger/gitarist/ entertainer die ons kostelijk heeft vermaakt met een aantal Spaanse nummers.

Eten was wederom zeer goed, personeel uiterst bekwaam.

Bedankt voor de erg leuke avond en tot snel!

Maria en Evert.

55. Sjoerd-Jan Feenstra

Op dinsdag 26 oktober j.l. Met 24 collega's heerlijk gegeten. Goede ambiance, voldoende aandacht, keurige service en goed en kwalitatief hoogstaand eten.

Top, we komen terug!

56. Heerlijk gegeten hier! De sfeer is ontzettend goed en ziet er vanbinnen ook hartstikke gezellig en mooi uit, jammer dat wij de enige tafel waren waar het kaarsje niet aanstond. Gelukkig was het personeel zo aardig om die meteen aan te doen nadat we dat op het enquêteformulier hadden gezet;)

Personeel was gezellig, waren in voor een praatje en waren heel enthousiast over alles. Eten kwam snel, dus dat is ook een pluspunt.

Het eten was heerlijk! In het begin denk je wel, dat is toch veel te weinig. Maar je zit echt vol! Leuk gedaan in van die kleine bakjes.

Zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan. Misschien nemen we dan volgende keer wel een bord met tapas uitgekozen door het personeel. Maar we komen zeker vaker langs:)

57. Jim van dijk

Fantastisch gegeten hier. Lekker eten en het is een stuk goedkoper dan andere tapasrestaurans. Huiswijn was redelijk. Eten was wel lekker. Met name de kip en gehakballetjes. Service ontzettend goed. Dit zijn echt mensen die gemotiveerd zijn. Sfeer was wel goed. Leuke inrichting en echt modern Spaans.

58. Vandaag er heerlijk gegeten. Eerste ervaring met tapas en het bevalt goed, dit komt mede door de goede bediening en zeer goede keuken.

59. Wat een aanrader! Goede sfeer, goede bediening en het eten was super! Zaten eerst op het heerlijke lounge terras maar het begon te regenen, de bediening schoot snel te hulp om ons een plekje binnen te geven. Wat een service! We komen uit amsterdam maar gaan zeker nog eens een bezoekje brengen aan Zwolle voor dit gezellige restaurant!

Tip! Wij vonden de huiswijn niet zo lekker! (werd trouwens wel meteen vervangen voor een andere, die was prima!)

60. Weer een ontzettend leuke avond bij Las Rosas.

We begonnen in de middag met gewoon een drankje en een mandje brood. Het mooi terras zat zo comfortabel en de zon scheen zo lekker dat we besloten om ook wat te eten. Wat een goede beslissing bleek want de chef had goed zijn best gedaan.

Bediening deed het heel leuk en was oprecht aardig!

Hartstikke goed gedaan en ondanks de drukte staat altijd de service voor op!

61. De locatie van dit restaurant is top en het terras ziet er luxe en uitnodigend uit. Lekkere loungebanken, wuivende palmen, mooie decoratie!

Het drinken vind ik goedkoop, de rest van de Zwolse tenten is echt duurder hoor! Eten is normaal geprijsd.

62. Pas geleden weer bij Las Rosas geweest. Blijft toch echt de favoriet. Ondanks het mooie weer en de daardoor ontzettende drukte, een super ervaring! Eten en drinken ruim op tijd, fantastische service, en de sfeer blijft genieten. Heerlijk op de loungebanken gezeten met een ondergaand zonnetje en uitzicht op het water van een wijntje en het lekkere eten genieten. Las Rosas, Bedankt en tot snel!

63. Laatst gegeten met wat vrienden, is absoluut geen aanrader!

Eerst krijgen we het 1 en ander niet wat besteld was (kan gebeuren). 3x om gevraagd, krijgen we het geserveerd als alles op is. (neem maar weer mee :D)

We krijgen een potje met 4 tomaatjes erin, kostte 5 euro ofzo, valt er 1 op de grond en die blijft de hele avond liggen, maar we krijgen geen nieuwe! Vreemd?

Meer dan de helft wat geserveerd werd was koud, en was doordrenkt met knoflook, een beetje is ok maar dit was niet normaal.

En van drinken uit een ice thea glas met een rietje hebben ze helemaal nog nooit gehoord.

En dan nog niets gezegd over het personeel..

Kort om 1x en nooooooooooit weer.

Mvg.

64. Met z’n vieren uit eten bij Las Rosas.

Het begin leek goed, het was mooi weer, locatie van Las Rosas is goed en konden buiten plaats nemen op het drukke terras.

Daarna ging het mis. Na ongeveer 50 minuten kwam het eerste eten op tafel, waar we zelf overigens om moesten vragen. Bestellingen die we daarna deden werden niet geleverd, of zelfs niet mogelijk omdat het op was.
    Noodgedwongen een mandje met brood besteld, want ik had honger kan ik je vertellen. Ook dit mandje werd niet bezorgd.

65. Van de week hier voor het eerst gegeten met een grote groep, helaas een teleurstelling.

Voor het eerste drankje drie obers aan onze tafel gehad en nog niet kreeg iedereen hetgeen hij besteld had.

De bediening liet te wensen over, we moesten lang wachten voor er gevraagd werd of we nog iets wilden drinken.

Na het voorgerecht was de tafel vol, voor het hoofdgerecht werden de borden en bestek niet verwisseld...De tafel werd niet afgeruimd dus stond vol met glazen, flesjes en vieze servetten die niet voldoende zijn bij bijv. spareribs.

Wat betreft het eten waren de porties klein, we hebben niet genoeg gegeten.

De prachtige locatie en het goede gezelschap maakten veel goed, maar de keuken en bediening kan stukken beter.

5,1
  66. Nate

I have eaten here twice and have enjoyed it each time. The food was good as were the prices. Not very authentic, but still nice.

67. Onlangs hebben we een reünie gehouden in Las Rosas met een voetbalteam. Hier zijn we op een zeer goede manier ontvangen in een speciale ruimte boven, waar we afgezonderd zaten van de andere gasten. De bediening was prima en er was één iemand vrijgehouden in de bediening die onze tafel op onze wenken bediende. Het eten was meer dan voortreffelijk. Nadat iedereen één gerecht had uitgekozen hebben we ons laten verrassen door de keuken en dit was meer dan geslaagd. Een volgende keer kan wat mij betreft zo weer plaatsvinden in Las Rosas.

68. De eerste keer tortilla (aardappelomelet) besteld; die was zoet! Jammer, zo hoort een spaanse omelet niet te zijn. Doe liever gewoon aardappel, ei en de juiste kruiden.

Tweede keer: gekruide aardappeltjes lekker, gambas ook, maar erg weinig (3). Salade goed gevuld, maar de dressing was niet lekker, zoet en met een erg onnatuurlijk smaakje.
    Jammer. Spanje = olijfolie en wijnazijn, natuurlijke en 'basic' smaken!

6,5
  69. Chantal en Peter

Gezellige locatie - 's zomers leuk buitenterras. Eten was eerder (vorige eigenaar?) goed, maar laatste tijd érg, héél érg flauw. En dan ook echt alles: kip, vlees, champignons etc...
    Tapas mogen wel meer gekruid/lees: smaakvol naar onze smaak.

70. Bernadette

Niet origineel, slechte service.

3,6
  71. Marie

72. Stond even verbaasd te kijken toen ik gister binnenkwam. Volle bak, en dat op maandag. Gratis drankje gekregen van een vriendelijke dame achter de bar, voor het wachten.

Eten was verrassend goed, vanwege de feestdagen veel buiten de kaart om maar ik zou er zeker wat van op de kaart zetten.

De jongen die ons bediende was erg aardig en betrokken.

73. Wij hebben de afgelopen tijd meerdere keren bij Las Rosas gegeten en zijn van plan dit nog veel vaker te doen.

Ben hier 1 keer geweest toen de zaak nog een andere eigenaar had en dat was totaal niet te vergelijken met nu.

Wat een leuke tent! Supervriendelijke bediening, lekker eten en heerlijke wijnen. Het eten wordt trouwens steeds beter, volgens mij staat er iemand anders in de keuken. Ze hebben allemaal nieuwe gerechtjes. Kom er echt regelmatig en heb nog nooit lang moeten wachten op een bestelling.

Als ik een minpunt moet noemen is het dat de damestoiletten boven aan een trap zijn, wat voor gehandicapte mensen lastig is.

74. Gemiddelde avond gehad bij Las Rosas.

De bediening was onvoldoende. Veel verschillende personen aan onze tafel gehad. Het duurde lang voordat we een drankje kregen. Tijdens het eten twee keer verkeerde bestellingen aan onze tafel gehad. Het deed overkomen als rommelig en chaotisch.

Het eten was lekker, maar viel qua portie wel tegen. Ze waren klein van stuk (zelfs voor tapas) en aan de dure kant. Dit was ook te merken aan het toetje, deze was klein van stuk.

De sfeer en aankleding daarintegen was wel heel gezellig.

Al met al gaan we hier niet gauw weer naar toe.

75. Middelmatige avond gehad bij Las Rosas.

De bediening was erg slecht. Het duurde erg lang voordat er iemand bij ons aan tafel kwam om de drankjes op te nemen, het duurde lang voordat de kaart kwam.

Ook kwam er tot 2 x toe iemand met verkeerd drinken bij ons aan tafel. Tevens ook bij de buren.

Elke keer kwam er ook andere bediening aan tafel. Het kwam allemaal nogal ongeinteresseerd over. Erg jammer, had er wat meer van verwacht.

Het eten werd wel snel geserveerd en was ook best lekker. Vooral de spareribs en de salade met geitenkaas. Wel zijn de porties (ook voor tapas) erg klein. Ook het toetje viel tegen. Ieniemie kleine bolletjes ijs...

Al met al viel het dus tegen. Zou hier niet snel weer naar toe gaan.

6,3
  76. Een tijd geleden met z'n tweetjes bij Las Rosas gegeten, en zeker met een tevreden gevoel vertrokken. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar!

77. We wonen nu sinds een jaar in Zwolle en eten twee a drie keer per week buiten de deur. Voor ons is Las Rosas de absolute favoriet.

Elke keer is het heerlijk en we worden als vrienden ontvangen, niets is te veel. Zeer vriendelijk en attent personeel. Heerlijke smaken en voor een redelijke prijs. Echt top!

Vorige keer hebben we een rondleiding door de keuken gekregen en kennis gemaakt met de nieuwe chef. Erg gedreven om het goed te doen. Uitzonderlijke gastvrijheid!

78. Een mooie locatie, een heerlijk terras, heerlijk brood maar....

De overige tapas waren niet zo geweldig, en daardoor eigenlijk echt te duur voor wat je ervoor kreeg.

De bediening is (vaker) duidelijk in de war, te veel/te weinig, te laat enz. Het wordt wel sportief opgelost als je er iets van zegt...

En tijdens de drie keer dat ik er nu geweest ben, 3 keer een verkeerde rekening gehad...

Dus; lekker heen gaan voor een terrasje met een stokbroodje maar om te eten niet ...

4,5
  79. Afgelopen zaterdag met 3 vrienden heerlijk gegeten bij Las Rosas! De tapas smaakten heerlijk en de service was uitmuntend! Zeer vriendelijk en correct! We wilden eigenlijk aansluitend naar de film, maar omdat het zo gezellig was en de wijn zo goed smaakte zijn we lekker blijven hangen! Een topavond gehad! Aanrader!

80. J. van Rooy

Heerlijk genieten op een van de gezelligste plekjes van Zwolle. De tapas werden lekker vlot geserveerd, waar bij sommige een beetje flauwe smaak aanzat. De bediening kan wel iets oplettender zijn maar maakte het aan het einde helemaal goed door ons extra chocolaatjes te geven. Leuk voor een gewoon avondje uit.

81. Hans en Anka

Afgelopen zaterdag iets voor zessen binnen.
    Tot 20.00 uur zou er een tafel beschikbaar zijn, om kwart voor zeven was de groep voor die tafel er al, maar het werd ons alleen even gemeld, we hadden gewoon tot acht uur de tijd.

Heerlijk gegeten met z'n vieren. Allerlei heerlijke hapjes, vis, vlees en groente gerechten. Ik had nog geen ervaring met tapas eten, maar ga zeker weer en als het kan bij ' Las Rosas'.

Heel goede bediening met veel aandacht voor de gasten.

Goede porties voor een heel redelijke prijs.

Drinken was ook oke, ik bestelde bier en toen kreeg ik ook bier, 0.35 ltr., ik mag dat wel.

Na een kleine aanmerking op het verder heerlijke toetje werd de bestelde koffie niet op de rekening gezet, keurig.

Naderhand nog even buiten gezeten onder de warme dekens.

Kortom een geweldig etentje bij 'Las Rosas'.

82. Afgelopen maandag gegeten, het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk.
    Je hoeft niet lang te wachten op het drinken en eten.
    Al met al een hele leuke gezellige avond met zn 4'en gehad.
    En de huiswijn is een echte aanrader! Heerlijk.

Wij komen zeker terug voor een gezellige avond.

83. Het was super gisteren! We waren met zijn vieren en hebben ons kostelijk vermaakt. Overal was aandacht voor het eten, de wijnen, de service en de sfeer. En dat voor onder de 100 euro.

Een absolute aanrader.

Bedankt en tot volgende week!

Henk en lies.

84. Afgelopen vrijdag een heerlijk avondje uit gehad bij Las Rosas. Het eten was zeer smakelijk, vooral omdat je verschillende smaken kan proeven door de kleine porties, is het erg lekker! De bediening is uitstekend geregeld en ook als je een kleine aanpassing wil in je gerecht is dat geen probleem.
    Met een vol terras kwam je drankje en eten toch echt snel.
    Het is een goed team dat er staat, kregen wij de indruk. De hele ambiance van het gebouw is heel sfeervol, je komt binnen en voelt gelijk een bepaalde warmte en gezelligheid.
    Dat is mooi gedaan! De prijs viel me echt mee. Wij waren met zijn 2-en en hebben voor 20 euro de man veel eten gekregen!
    Ik ben erg te spreken over het totaal plaatje van Las Rosas. Bediening, eten, prijs en ambiance, super!
    Ik wil dan ook iedereen aanraden om hier zeker een keer te gaan eten. Wij komen zeker nog een keer weer!

85. Volgens mij heeft Zwolle er een goede nieuwe zaak bij.

Gister hebben we op het terras gezeten, in de enorme loungebanken, erg fijn ipv harde terrasstoeltjes.

Leuke bediening, erg vriendelijk. Ze doen hun best, ondanks dat het hele terras vol zat. (we hebben geteld, iets van 100 zitplaatsen ofzo).

Het eten was ook lekker. We hadden reuze gamba's (lekker groot, met netjes zo'n dipbakje erbij met warm water), spareribs (mals, vlees viel van t botje), spinazie gestoofd in truffelolie, met amandelschaafsel en rozijnen, aardappeltjes uit de oven en reuzechampignons met blauwschimmelkaas (die was echt lekker!)

Dusse: goeie bediening, lekker eten, en de rekening viel ons mee.

86. Zeer slecht eten, smakeloos!
    Er worden veel te weinig kruiden en zout en peper gebruikt.
    De bediening is redelijk vriendelijk en probeert zijn best te doen, maar het lukt niet.
    Waarschijnlijk door een slechte begeleiding.
    Het restaurant was voor de helft vol, maar we moesten voor het drinken en eten lang wachten.

We wilden er met ons tweeen een lange avond van maken, dus hadden gevraagd of we de tapas in 3 gedeeltes mochten ontvangen, met een half uur er tussendoor.
    We kregen het echter toch allemaal in een keer!

1,8
  87. Typisch gevalletje, jammer.
    Ziet er leuk uit en beloofd op het eerste gezicht wel wat.
    Maar als je eenmaal binnen bent gelokt door de nette setting en de latijns-amerikaande klanken begint de ellende.
    Nou ja…begon er maar wat, want zelfs een biertje duurt hier al 5 minuten voordat het je tafel uiteindelijk bereikt.
    Dan wil je natuurlijk wat brood met aioli voor bij de borrel.
    Foute keus, het duurt minstens een kwartier voordat het brood op je tafel staat. Volgens mij bakken ze serieus per bestelling een broodje.
    Het resultaat is dan overigens wel zeer smakelijk, maar het duurt echt veel te lang.
    Dan maar tapas bestellen. 50 minuten later staat het op tafel. Echt waar. Heel vreemd, want de zaak zat nog niet eens voor de helft vol.
    Hopelijk is het dan tenminste net zo lekker als dat het brood was, dikke tegenvaller, het was gewoon echt niet lekker. Smakeloze gehaktballetjes in laffe tomatensaus, doorweekte aardappelpartjes die je uit een emmertje met olie moet prikken, iets wat ze tortilla noemen (lijkt meer op lasagne) waar gewoon echt 0% smaak aan zit en wat lauwwarm wordt opgediend. Biefstukpuntjes waar meer oliesmaak dan vleessmaak aan zit. Wat ik dus al zei, over de gehele linie gevalletje jammer.
    Gevalletje geluk was dat op de rekening 1 biertje en 2 gerechten te weinig stond vermeld.
    Vanwege de zeer slechte ervaring dit niet gemeld.

88. Afgelopen maandag heb ik bij Las Rosas gegeten en het was fantastisch! Heerlijk eten, goede bediening en een ontspannen sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar.

89. Wij hadden laatst een sloep gehuurd en voor de deur aangelegd.
    De lunch was door Las Rosas geregeld en was boven verwachting.
    Vervolgens zijn wij op het terras aangeschoven en hebben daar heel goed gegeten.
    De bediening is keurig, het eten is betaalbaar, echt een aanrader.

90. Heb hier al een paar keer met veel plezier gegeten.

De tapas zijn goed, bediening is vriendelijk en de sfeer is heerlijk ongedwongen. Het grote terras is een aanwinst voor Zwolle.

Door het mooie weer heb ik al twee keer op het terras kunnen genieten van de Spaanse keuken.

Aanrader!

91. Sinds de nieuwe eigenaren een aantal maal gegeten.

Het terras is fantantisch evenals de locatie midden in het centrum van Zwolle.

Uiterst vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Wat mij betreft een echte aanrader!

92. We hebben hier mijn vrijgezellenfeest gehouden,

Wat een feest!

We kregen een fles bubbels persoonlijk van de eigenaar, dat maakte de sfeer al feestelijk.

Goede bediening, vriendelijk en snel, we hoefden nergens aan te denken. Eten was lekker, we hadden een selectie van de chefkok, rondje kaart zeg maar. Om je vingers bij af te likken!

Ik kom zeker terug, straks met mijn nieuwe man.

93. Vanavond hier gegeten, zag er leuk uit.

Wij gingen zitten. Eerst een half uur moeten wachten tot dat er iemand langs kwam. Toen de kaart en drankjes gevraagd. Nou, daar mag je nog wel een keer om vragen, anders krijg je het niet. (het terras zat toen nog niet vol) Die avond was de bediening, laten we het houden op gewoon slecht. 2 x de verkeerde bestelling aan ons tafeltje, en heb ook meerdere malen de verkeerde bestelling gezien bij de buren. Ook heb ik een paar keer dingen kapot horen vallen. 1grote chaos.

Dan het eten: brood met aioli was lekker. We hadden nog kip, smaakte niet naar kip was eigenlijk best vies. Daarentegen hadden we ook gambas, en die hadden geloof ik een kruidje erovereen zitten, waardoor die wel naar kip smaakte (niet de bedoeling). Dan hadden we nog spareribs en die proefde je niet door te veel saus.

De sfeer zat er bij ons goed in, al kwam er dan vaak een vrachtwagen langs en een schoonmaak karretje met super veel lawaai.
    (aan het water? Aan een drukkestraat zal je bedoelen)

Prijs kwaliteit : 4 bakkies en een drankje voor 32 euries is best duur.

Is de eigenaar op vakantie ofzo?

2,3
  94. ron

Toch maar, tegen beter weten in, weer eens geprobeerd. Opgewarmde kant en klaar produkten, magnetron meuk, ik herkende er geen tapas in. De bediening was de weg kwijt. Zo'n mooie lokatie en dan zulk slecht eten / bediening, erg jammer!

2,5
  95. Heerlijk buiten op terras gegeten, met super vriendelijke bediening.

Vorige pagina