Hier zie je hoe de meningen over de Rhodos verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. We komen hier al sinds de opening en hebben altijd heerlijk gegeten. Een echte Griekse gastvrouw die er alles aan doet om het je naar de zin te maken, de kok kookt de sterren van de hemel, alles vers en van hoge kwaliteit.
    Kortom elke keer weer een feestje om hier te gaan eten.

2. Eindelijk mogen we weer na de corona naar ons favoriete restaurant.
    Het eten was weer uitmuntend.
    Wij komen er al meer dan 30 jaar,
    alle keren is het eten van een goede kwaliteit, nog nooit een klacht gehad.
    Ik kan iedereen aanraden om hier te komen eten.

3. Harrie Loos

Fantastisch gegeten en gezellige avond gehad! Mede door de lieve gastvrouw!

Beste Griek waar we tot nu toe gegeten hebben!

Fantastisch ga zo door, we komen vlug terug!

4. Wilma

Vanavond na lange tijd weer eens kunnen uit eten. De keuze viel op een grieks restaurant Rhodos in Weert. We hadden het niet beter kunnen treffen. Gastvrouw een echte gastvrouw. Heerlijk gegeten.
    Brood met kruidenboter en warme olijfolie. Heerlijk.
    Een verrukkelijke tomatensoep met een pittige smaak. Die je nadien nog steeds proeft waardoor je kunt nagenieten.
    Toen kwamen de borden. Ze zagen er goed uit. Veel voor een redelijke prijs. Lekkere varkenshaas, ossenhaas, souvlaki, lamskorteletjes en gyros.
    De tzatziki was verrukkelijk. Normaal lust ik hem niet, maar nu zo lekker dat we hebben bij besteld. Gelukkig was er nog plek voor een stuk zelfgebakken chocoladetaart. Met limoncello van het huis. Een heerlijke avond afgesloten met een lekker kop thee. Niet van die gewone thee, maar specials.
    Ronduit het was voortreffelijk.

5. Heerlijk eten en erg gezellige sfeer. Griekse muziek op de achtergrond en een erg aardige gastvrouw! Af en toe zingt ze gezellig een stukje mee waardoor je je weer even in Griekenland waant. In tegenstelling tot sommige andere Griekse restaurant zowel de vlees als vis erg lekker en vers bereidt door de kok! Wij komen zeker terug (en snel).

6. Patricia

Als eerste wil ik zeggen dat de koppel (kok en gastvrouw) super mensen zijn! We komen hier al járen en we hebben het altijd erg gezellig en naar ons zin. Het eten is altijd lekker en de bediening erg vriendelijk. De gastvrouw is een écht Grieks vrouwtje en het voelt ook aan alsof je in Griekenland zelf bent. Met de verjaardag van mijn partner hadden ze mijn schoonfamilie een geweldige avond gegeven. Lekkere vis, wijn en we hebben zelfs gezongen en gedanst. Wij gaan er heel graag heen!

7. hans

Waardelois gegeten en zeer bekocht gevoel aan overgehouden. De zogenaamde gastvrouw die ik van deze site niet bij naam mag noemen ziet er niet verzorgd uit voor een etens zaak, ze geeft ongevraagd zogenaamde tips over het eten bestellen maar waar je dan juist veel meer voor moet betalen. Allereerst is het al raar dat ze ons lieverds noemt terwijl we het hele mens niet eens kennen. Door haar tips was het grootste gedeelte van de gemixte vleesschaal gyros en die was zo droog als sinterklaas zijn reet. Kortom een gore etenstent met slechte bediening die niet eens kon vertellen wat er op de schaal geserveerd lag, inmiddels weet ik dat het 1 grote droge berg vlees was met daarop 4 stokjes ander vlees, stukjes kipfilet en het smaakte allemaal droog en hetzelfde als de gore gyros. Ook de patat was al meerdere keren gebakken...erg knapperig en het vet droop eruit. Kortom ik zou deze zaak zeker niet aanraden want het eten is niet tof en zeer klantonvriendelijk gedrag van de gastvrouw die ik van deze site niet bij naam mag noemen. Hoop dat deze review wel geplaats wordt want ik snap niet hoe het mogelijk is dat dit restaurant een hoge beoordeling heeft op deze site. Kortom spijt dat ik niet gewoon broodjes shoarma heb gehaald dan had ik naar mijn idee meer en beter vlees gehad en minder pijn in mijn portemonnee. Zwaar overschat restaurant naar ons idee.

8. Monique

We hebben weer super lekker gegeten bij Rhodos weert. Waar we altijd vriendelijk worden ontvangen door de eigenaren. En de sfeer is goed. En het eten en drinken is prima. We komen er altijd heel graag.

9. Lenie en Hans

We komen al meer dan 10 jaar hier eten, als je nog niet naar Griekenland durft vanwege Covid-19 is dit het beste alternatief! De ambiance is op en top Grieks met sfeerverhogende Griekse muziek en het eten is altijd bijzonder goed.
    We hebben vaak een menu in ons hoofd maar we laten ons nog liever verrassen door de gastvrouw, dat is nog nooit tegengevallen!

Kortom een aanrader!

10. Joey Reijnen

11. Zaterdag 26 Juni besteld alles was lekker Livar vlees was echt goed en veel ook de.
    Tachiki was erg lekker we komen elk jaar terug en vandaag weer besteld als afsluiting Weerterbergen echt TOPPERS daar.

12. Peter en Rachel

Wanneer je geen tijd hebt om op vakantie naar Griekenland te gaan, is dit het beste alternatief! Echt authentiek en uniek. Heerlijk eten en een warme gastvrijheid die de avond compleet maakt. We komen hier al jaren met veel plezier en bevelen het van harte aan!

13. m.de jong

Op advies van de bazin de lamsbout gegeten en we vonden het idd fantastisch,
    zeker blij dat we haar aanbeveling hadden gekozen. Complimenten.
    En mevr. houdt alles in de gaten!
    Gezellig en lekker.

14. Jacques& Jeanne Baexem

Maandagavond 21-06-2021 super lekker gegeten. Rhodos is een aanrader van wie goed Grieks wil eten zonder overgeleverd te zijn aan de ketens. Klein maar fijn. De bediening is super met goed advies over de combinatie wat te eten plus de keuze van de juiste wijn bij het menu. Wij hebben genoten van het Griekse eten en de gastvrijheid. Een aanrader.

15. Mariska en Frank

Vandaag weer heerlijk gegeten. Zoals altijd was het heerlijk. Rhodos is een klein en zeer gezellig restaurantje.
    De gastvrouw is zeer vriendelijk en gezellig. Ze zingt graag met de muziek mee.
    Vandaag stelde ze een menu voor, deze hebben we dan ook gekozen. We hebben geen betere keuze kunnen maken. Het was super lekker.
    Als afsluiter hebben we een kopje koffie gedronken. Onze tafel kwam vol te staan met allerlei lekkers van snoepjes, bonbons, nootjes tot koekjes... lekker lekker.
    Onze vrienden en wij hebben het dus super gezellig gehad. Onze complimenten. 👍👍

16. Oke, letterlijk nog nooit van mijn leven zo lekker buiten de deur gegeten. Bijzonder lekker en de sfeer is prachtig. Lekker met Ozoo begonnen en verder genieten. Echt een aanrader. Wij hebben voor nrs 51 en 57 op het menu gekozen. Sowieso 51 is heerlijk. Baklava is ook huis made en dat proef je heel goed, bijzonder smaak.
    Mensen gewoon doen 😍

17. Het eten is fantastisch, met liefde bereid en dat proef je. Heerlijk vers vlees en verse vis, mooie porties. In deze tijden alleen afhalen maar de sfeer is altijd prima. Hartelijke ontvangst waardoor je je meteen thuis voelt.

18. Ronald van der Lee

Restaurant Rhodos in Weert is absoluut een aanrader! De gastheer en gastvrouw verstaan hun vak tot in perfectie! Het eten is heerlijk en de service zeer goed en gezellig. “Echte mensen” en daarmee bedoel ik dat zij het hun gasten graag naar de zin maken. Echt ruime porties eten voor een prima prijs! Ook nu in Corona-tijd wordt er lekker gekookt en als je komt afhalen krijg je ook nog eens 10% korting!
    Complimenten!!

19. Sfeervol restaurant, in Griekse stijl aangekleed. Personeel is zeer vriendelijk evenals de eigenaar en eigenaresse van het restaurant. Het eten smaakt altijd goed! Naast het Griekse eten dat we in Nederland altijd eten, staan er ook echte Griekse gerechten op het menu. Dit restaurant is echt een aanrader voor een gezellig avondje grieken!

20. Martin Arends

Eten en drinken was zeer goed. Er was alleen een nogal rumoerig groepje binnen wat afbreuk deed aan het geheel. Dit zal wel een uitzondering zijn geweest en vwb het eten zeer zeker een aanrader

21. Adriana yates

Lekker gegeten veel en gezellige sfeer

22. Het eten was heerlijk gastvrouw en bediening was top heel lief heb nog nooit zo lekker Grieks gegeten echt de oude Griekse style heel leuk en rust gevend kwamen de eerste dag aan vanuit het bungelopark in weert veel stress en teleurstelling toch een goeie afsluiter gehad Complimentjes voor de moeder van het huis 😌😌erg tevreden Een echte lieverd.

23. Avanderlinden@hotmail.com

Vandaag gegeten met vier personen bij rhodos in Weert leuke Entourage met sympathieke gastvrouw. Eten was super hebben genoten voor herhaling vatbaar toppie.

24. Susan van Broekhoven

Het eten was super zelden zo lekker grieks eten op. De gastvrouw en heer doen het goed. Super hoor gezelluge sfeer daar.

25. Kevin Gilissen

De beste griek wat ik ooit gehad heb! Altijd vriendelijk en sfeervol! Kortom top!

26. Pieter en esther

Zeer goed gegeten, geen mega gevoel,
    Maar net als je op vakantie bent in griekenland.
    Eten is zeer goed, het zijn de kleine dingen die het hem daar doen.
    We gaan zondag weer terug, haha.

27. In één woord, top! Vorig jaar tijdens mijn vakantie voor het eerst gegeten bij Rhodos, en dit jaar speciaal voor dit restaurant opnieuw naar deze locatie gereden. Het blijft elke keer geweldig en de sfeer is super. Niet alleen het eten is geweldig ook de sfeer is super! Één ding is zeker als ik weer in de buurt ben, zal ik zeker weer bij dit restaurant dineren!

28. Voor het tweede jaar op rij in de vakantie hier komen eten. Vorig jaar hier terecht gekomen omdat we in Weert op vakantie waren. Dit jaar vanaf onze vakantieplaats een half uur ervoor gereden maar dit was het zeker weer meer dan waard.

Wat een top restaurant! Super service, geweldige eigenaresse die zorgt voor een sfeer waarvan je een lach op je gezicht krijgt.

Ook het eten is super lekker, goeie porties en goed bereid.

Wij komen zeker nog een keer gereden wij maken er wel een dagtrip Weert van. Dit restaurant is het meer dan waard!

Een echte aanrader!

29. Mats Lemmers

Eten van top kwaliteit in een authentieke Griekse sfeer met échte Grieken aan het roer.

Warme en liefdevolle eigenaresse die persoonlijke interesse hoog in het vaandel heeft staan.

Beste giros van Limburg én een ruime keus voor vegetariërs. Absolute aanrader!

30. Een gezellig restaurant met heel goed eten voor een vriendelijke prijs. De bediening is altijd enorm opgetogen en is altijd in voor een gezellig praatje.

Enorme aanrader, zeker niet overslaan als je in de buurt bent!

31. Hans en Yvonne

Super lekker gegeten, top bediening en gezellige sfeer, wij komen zeker terug👍🏼

32. Michael

Heerlijke griekse gerechten en ow wat is dat vlees mals. Wil je lekker eten met voldoende porties, dan je dit restaurant zeker een aanrader. Je wordt met open armen ontvangen. Geen twijfel mogelijk, hier eten krijg je geen spijt. Prijs/kwaliteit een dikke 10!!!

33. Vanavond weer besteld en grandioos lekker gegeten. Wat een hoeveelheid en kwaliteit bij dit restaurant en wat een gezellige ontvangst door de eigenaresse die gelijk klaarstaat met ouzo, flesjes water chocolade/snoep etc.
    Dit restaurant valt voor mij onder *****
    Oftewel 5 sterren restaurant.
    Complimenten ook zeker voor de kok.
    Waar voor je geld en ook zeker garant voor een gezellige avond.
    Als wij in de buurt zijn is dit The Place To Be…

34. Wij komen al sinds jaar en dag bij Nicky en Stellios. Bij toeval ontdekt en blijven plakken. Smaak, kwalteit en gezelligheid van heel hoog niveau. Vooral de vlees gerechten zijn subliem. Sfeer is als bij mam aan tafel in de keuken. Voor degeen die deze sfeer, de echte pure smaken en kwaliteit zoeken is Rhodos te Weert een absolute aanrader.

Gr
    Ben en Desiree Laenen

35. Heerlijk gegeten in een authentiek restaurant met super service van een geweldig mevrouw. Bedankt!
    Rhodos is zeker een aanrader!

36. Evelien & Jean-Pierre

Het was weer een avondje genieten bij Rhodos. Super gezellig restaurantje met een geweldige kok die vol passie mooie gerechten maakt.
    Zijn vrouw is gastvrouw en zorgt voor de goede sfeer in het restaurant.
    Het zijn mensen die liefde hebben voor hun vak, heerlijk eten en een super sfeer. Echt een aanrader.

37. Vanavond hebben wij een volledig verzorgde avond gehad bij de beste Griek van Weert! Heerlijke gerechten, alles zeer smaakvol en hartstikke vers bereid. Onze gastvrouw zorgde met passie voor haar gasten zodat zij niets tekort kwamen.

Wij komen heel graag snel weer terug!

38. Maikel Graef

Wij hebben enorm genoten! Zeker aan te bevelen. Gezellig klein restaurantje met enorme leuke eigenaresse die af en toe ook nog een Grieks nummertje uit volle borst meezingt. Wij komen zeker terug!

39. Hans Nevelsteen

Lekker eten! Geweldige gastvrouw!
    Supergoed restaurant!
    Een echte aanrader in Weert!

40. Patrick Stevens

Zeer goed eten vriendelijke bediening de eigenaresse kwam een lied zingen 💪🏻

41. In het beste Griekse restaurant van Weert genaamd Rhodos hebben mijn familie en ik meerdere keren gegeten en het is gewoonweg een top restaurant. Een hele goede sfeer, uitermate goede werknemers en een gigantisch vrolijke boel. Kortom zou ik het restaurant Rhodos in Weert, iedereen aanbevelen door de gastvrijheid en het super lekker klaargemaakte eten van de Chef (die al dit lekkere eten in zijn eentje bereidt.) Kom zeker een keertje langs als je van lekker eten en bijpasselijk gezellige sfeer houdt! Met bekende groet & zeker tot ziens!

Noah en familie

42. Het was weer thuis komen. Wat was het verschrikkelijk lekker en wat een lieve vrouw. Goed eten en er was meer dan genoeg. We komen zeker nog een keer terug.

43. Jeffrey Verweij

Wat een warm gevoel als je al binnen komt… lieve eigenaresse waar niks teveel is, of te veel moeite!
    Eten waar ik vanuit IJsselstein heel graag voor naar Weert rij…
    Alles super vers, lekker, en het vlees!
    Absoluut een aanrader! Echt ik kom hier graag vaker heen!

44. delvaux roeland

Twee maal super genoten, een aanrader zowel qua eten als qua sfeer.

45. In veel Grieks restaurants gegeten, maar Rhodos in Weert steekt er met kop en schouders bovenuit.
    Heerlijk gekruid vlees mooie porties. Prettig personeel en het chocolade taartje met ijs was Geweldig. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

46. Johan en Wendy

Gisteren zijn we weer bij Rhodos wezen eten. Het restaurant is mooi vernieuwd. We hebben weer heerlijk gegeten en zijn in de watten gelegd door de gastvrouw.
    We komen al jaren, wonen niet meer in de buurt maar rijden er nu speciaal voor naar Weert!

47. Heerlijk gegeten. Het vlees is goed bereid en de gyros is om te smullen. We hebben een leuke avond gehad en genoten van de sfeer en het eten.
    Tijdens het eten is er ook nog gezongen door de eigenares.

48. Frank Hendrikx

Net terug van maandje vakantie, aan de andere kant van de wereld, maar niemand kan tippen aan de kook kunsten, en de gastvrijheid, we hadden het echt gemist, maar vanavond weer ingehaald en het was weer zoals altijd weer helemaal top, beste Griek waar ik ooit ben geweest. 👍👌👏

49. Fam. Van Leeuwen

Mooi restaurant met een bijzonder aardige gastvrouw en dito bediening.
    Het eten was voortreffelijk.

50. Luciën Bouwels

Gezellige avond gehad! Erg lekker gegeten, weer voor herhaling vatbaar.

51. Heerlijk avondje vertoefd bij Rhodos. Bij binnenkomst verrast door de vernieuwing in het restaurant. Vervolgens werden op advies van de eigenaresse heerlijke gerechten voorgeschoteld. Net even anders dan de gerechtjes die we gewoonlijk zouden kiezen. Top service en aandacht voor de klant!

52. Een ECHTE aanrader super lekker eten. Wij komen zelf uit Helmond maar dit is echt ons favoriete Griekse restaurant! Komen hier al jaren en iedere keer super eten en goede service!

53. De beste griek waar ik ooit ben geweest 😍!
    Wat een heerlijk eten en een geweldige service.

De hele avond hangt er een topsfeer door de vrouw die aan het zingen, en met alle liefde in de bediening rond loopt.

Als je echt grieks wilt eten in de buurt van Weert kan je het beste hier heen gaan. Hier proef je de échte griekse kwaliteit door de topchef die hier in de keuken staat.

Ik mag hier graag iedere week weer terug komen om iedere keer weer een ander grieks gerecht te proeven!

54. Samen met dochterlief gegeten. Het was echt een avondje uit hier. Gezellige sfeer, zingende gastvrouw, erg vriendelijke, correcte bediening en héérlijk eten. Trio uit oven, alledrie een anders van smaak, verrukkelijk! Pizza voor dochterlief, goed gevuld, lekkere combinatie. Zoals dochterlief omschreef: goddelijk! En zoiets zegt, wat eten betreft, kieskeurige dochterlief niet erg snel...

55. Ik ben hier meerdere malen komen eten met mijn familie en ben elke keer weer met een gigantisch grote glimlach naar buiten gegaan! De gastvrouw is een super lieve en behulpzame dame die altijd voor je klaar staat. Het maakt niet uit met wat voor vraag je komt, ze zorgt er voor dat je krijgt wat je wenst. De kok is kort gezegd een Held in de keuken, het eten wat deze man bereid is als geen ander. Alles is zo lekker dat als je bord op is, je het tot het laatste beetje van je bord af wil likken! Daarom 5+ Sterren voor de Held in de keuken. Ook de jonge mensen in de bediening zijn altijd in een top bui en maken elke wens naar vervulling, niks op aan te merken, een restaurant die het elke keer weer waard is om naartoe te gaan.
    En buiten dit alles is de gastvrouw ook een sfeer brenger die door de avond heen de mensen vermaakt met het meezingen van de mooiste Griekse liedjes en daardoor de sfeer alleen maar gezelliger en beter wordt.

Grieks Restaurant Rhodos in Weert,
    Dat is de plek waar je moet zijn!

Groetjes,
    Jullie vaste klant voor het leven.

56. Fred v d kerkhof

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en zeer vriendelijk personeel.

57. Sandra Doensen

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We waren met zijn vieren. Het echtpaar wat bij ons was had nog nooit zo een gezellige sfeer meegemaakt in een restaurant. Het eten was echt overheerlijk. We hebben heel lekker gegeten. Bedankt voor deze super gezellige avond. Het is zeker een aanrader. Alles lekker vers en zelf gemaakt. Nogmaals bedankt.🤗😘

58. Eten is zeer lekker geen doorsnee Griek, vlees mals en smaakvol bereid.
    Gastvrouw maakt dat je je zeer welkom voelt.

59. Anders en veel beter als een gemiddeld Grieks restaurant, heerlijke gerechten met smaak bereid. Gastvrouw is geweldig en zingt regelmatig een deuntje mee met de muziek.
    Nogmaals, dit is geen standaard Grieks restaurant, het smaakt gewoon beter!

60. Jan en Rita Rebel

Lieve Niki en Stelios,

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij jullie.

Bedankt voor jullie vriendschap en gastvrijheid.

Het is altijd een feest om bij jullie te eten.

Jan en Rita

61. Eergisteren weer eens heerlijk gegeten! Op aanraden van de fantastische gastvrouw pasta met scampi uitgeprobeerd, dit was een succes, echt heerlijk! Volgende keer weer! Super gezellig en geweldig eten!

62. Nathalie van Heest

Aardige bediening en top kwaliteit eten. Komen zeker weten terug.

63. Echt authentiek Grieks gevoel en smaak in dit restaurant! De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik had een trio uit de oven met moussaka, stoofvlees en gevulde paprika. Net zo lekker en authentiek als op mijn vakanties in Griekenland!

64. Nellemieke

De lekkerste Griek waar ik ooit ben geweest! Hier komen Mn vriend en ik zeker snel terug 😊 fijne sfeer, super service en mega lekker eten!

65. Cora Vliet Vlieland

Super heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

66. Uitstekend eten. Livar vlees en zalm / scampies.
    Super vriendelijke mensen.
    Een aanrader voor liefhebbers van Grieks eten.

67. Wederom fantastisch gegeten, authentiek Griekse keuken en niet te vergeten, de lieve gastheer en gastvrouw Stelios en Niki. We love you! X

68. Authentiek Grieks eten geserveerd door een echte Griekse mama die samen met haar echtgenoot in de keuken hart en ziel in hun zaak leggen. Prijs en kwaliteit zijn perfect in balans.
    De enorme uitgebreide keuze maakt dat er altijd iets is voor iedereen. Gewoon "TOP"!

69. Pascale

Gisteren weer heerlijk gegeten. Het is elke keer een feest om hier te komen!

70. Fam Alteveer

Vanavond heerlijk gegeten bij Rhodos, eten was prima, gastvrouw was top en zeker voor herhaling vatbaar.

71. Luc en Ivana Belgie

Een weekendje in het gezellige Nederland, dan dineren we bij de Griek. De Rhodos was voor ons één van de toprestaurants echt een Griekse sfeer en het eten fantastisch.
    Prijs-kwaliteit heel goed. Wij komen zeker terug.

72. Onverwacht uit gaan eten. Kwam hier terecht. Zowel het eten, sfeer en bediening verdiend een dikke 10. Een top Grieks restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

73. Nikita Bongers

Gister avond weer gaan eten bij Rhodes! Wat was het weer lekker, credits naar de kok! Een gezellige avond hebben we gehad, mede dankzij Nikki, wat een top vrouw. Zeker een aanrader, de beste Griek van weert! Tot snel :)

74. Vandaag weer heerlijk gegeten bij Nikki! Goede service, heerlijk eten en een gezellige gastvrouw!

75. Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Mals vlees, lekkere kalamaris, goede tsatziki saus en een goede service. Zeker een bezoekje waard.

76. Heerlijk gegeten! Super lekker… je wordt verrast! Echt super gezellig! Ik hou van de vrolijke Nikki! Dat is een gastvrouw en kok ten top! Dank je wel en hopelijk tot snel! :) xxx.

77. Heidi Vafeiadou

Excellent Greek restaurant! Very delicious seafood, meat and traditional Greek dishes. A great cook, a warm and friendly hostess, pleasant atmosphere. Fast service even though the restaurant was full. People here love their work!

78. Kostopoulos Kostas

A really good chef, both fish and meat dishes were delicious! Friendly hostess and stuff!! The best food I have eaten during my easter holidays in Germany and Holland.

79. Peter en Toos

Zoals altijd vanavond wederom heerlijk gegeten. Eerlijke verse producten bereid door Stelios… altijd een feest.
    Een warm welkom en zeer hartelijke bediening.
    We komen iedere keer graag terug.

80. Heerlijk gegeten bij Rhodos. Gezellige sfeer een super gastvrouw en prima bediening. Je kunt er heerlijk op je gemak eten.

81. Ook deze week weer super heerlijk gegeten bij Rhodos. Echt een geweldig Grieks restaurant, het beste in Weert en omgeving! Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Elke keer weer een feestje om hier te gaan eten!

82. Fantastisch gegeten bij Rhodos. Zeer gastvrij ontvangen en service is de hele avond top, alsof je tot de familie behoort.
    Eten is geweldig (3 gangen verrassingsmenu).
    Echte aanrader en we komen zeker terug.

83. Maud Meuwissen

By far de beste Griek! Van de uitgebreide menukaart konden we geen keuze maken, dus het advies van de gastvrouw Nikki opgevolgd! Heerlijk genoten, de scampi’s waren heerlijk, de gyros en gehaktballetjes in tomatensaus ook! Een heerlijk avondje Grieks!

84. Renée en Hans Vroon

Vanavond voor het eerst gegeten bij Rhodos in Weert. Lieve en spontane ontvangst door eigenaresse Nikki. Gezellige sfeer en prima gerechten. Kortom, wij hadden een geweldige eet ervaring. Als wij in de buurt zijn gaan wij zeker daar weer eten. Een aanrader.

85. Dit is by far de beste Griek in Weert. Afgelopen vrijdag wezen eten en het was weer verrukkelijk!! We konden geen keuze maken dus Nikki raadde ons de scampi's aan. Deze waren super!! Natuurlijk kan gyros en de gehaktballetjes in tomatensaus niet ontbreken bij een heerlijk avondje Grieks.

86. Weer overheerlijk gegeten en zoals altijd heerlijk vers. En altijd wat verrassends.

87. Wendy van der Linden

Het was weer heerlijk.
    Comfort Food zou ik het eigenlijk willen noemen.
    Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk.
    Gastvrijheid top.
    Eten top.
    Service top.
    Echt een aanrader.
    We voelen hier ons altijd thuis!

88. Na heel lang niet meer in het Griekse restaurant gegeten te hebben, vanavond bij toeval bij Rhodos gegeten. Heerlijk! En een mooie maandag avond! Een aanrader..!

89. Super lekker mals vlees! Top bediening en gezellige sfeer.

90. Gister voor de eerste keer was niet zo lekker het vlees droog en de vis ook. En de bediening was ook niet zo goed alles snel achter elkaar gegeven met het eten. Het was wel jammer.

5,3
  91. Eerste keer en genoten van een heerlijke Griekse keuken en van Nikki.. en dus ...gaan we terug. Graag zelfs.

92. Gister voor de eerste keer gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We werden binnengehaald alsof we er al jaren kwamen. Dat voelde enorm goed! Het eten was verrukkelijk en we hebben samen super genoten. Eten was zo lekker, dat is absoluut niet te vergelijken met een all you can eat restaurant. Je proefde de passie en liefde voor het koken in de gerechten. Heerlijk! Ook een persoonlijk praatje was er voor de gasten. Echt een gevoel van thuis komen. Mochten daar andere meningen over zijn, dan ligt dat absoluut niet aan de eigenaren van het restaurant. Super bedankt voor de fijne, gastvrije avond en het heerlijke eten. We hopen snel weer te komen.

93. Jerry Wolter

Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos. Bij binnenkomst warm onthaald door de gastvrouw en de drankjes worden al klaar gemaakt voordat we nog aan tafel zitten. Top!

De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het eten is vers, smaakvol en meer dan voldoende.

Tevens is het een erg sfeervol restaurant en kan je er op je gemak rustig tafelen.

Aanrader voor iedereen!

94. Chaja Heerings

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, de eigenaresse is een erg warme en gastvrije dame. Ons eerste bezoek aan een Grieks restaurant in Weert, we gaan hier zeker vaker komen.

95. Vanavond lekker gegeten met een vriendin bij Rhodos. Hele gezellige sfeer met een vrolijk zingende gastvrouw (je waant je in Griekenland) heerlijk malse gyros… nergens beter te vinden, samengevat een geweldige avond gehad!

96. Vandaag heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos! Zeer gastvrije bediening waardoor we ons zeer welkom voelden. Je proeft de kwaliteit en de Griekse ambiance is geweldig. Een echte aanrader, we komen zeker terug!

97. Heerlijk gegeten bij Rhodos vanavond! Op advies van de vriendelijke gastvrouw een heerlijk feta voorgerecht gegeten om je vingers bij af te likken!
    Bij het hoofdgerecht maakte ze speciaal een kipgerecht in plaats van varkensvlees voor mij. Geweldige avond gehad! Komen hier zeker nog eens terug.

98. We hebben heerlijk gegeten en komen gauw terug.
    De bediening was super!
    Efharisto!

99. Zondag heerlijk gegeten en vandaag terug om het dunnetjes over te doen. Alles was heerlijk vers. De bediening was super attent en er was een geweldige sfeer. Hier eten is elke keer weer een feest!

100. Carl van Hoef

Vanavond voor mijn verjaardag heerlijk gegeten bij Stelios en Nicky. Heerlijke Gyros en souvlakis gegeten en een lekker koffietje na gedronken. Ik kom hier al jaren en het is altijd lekker eten en goed toeven hier. Nicky bedient en zingt en Stelios kookt heerlijk. Aan het eind nog een verrassing gekregen voor mijn verjaardag. Het was weer top! Bedankt vrienden.

Vorige pagina

Volgende pagina