Troje in Vaals

TROJE, een Grieks hoogtepunt!

Online bestellen bij Troje

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestelmenu

ma 17:00 - 21:30
di Gesloten

Omschrijving

Zuid Limburgs op en top!
Verlang naar rust, ontspanning gezonde lucht, helder water en een wandeling. Gecombineerd met lekkere streekgastronomie? Om lekker te taferelen moet je naar een van de trekpleisters van het culinair genot: Maastricht, Valkenburg en natuurlijk niet te vergeten Vaals. In Vaals kun je gastronomisch genieten in de breedste zin van het woord. Bezoek er het hoogste punt van Nederland op 322m NAP: het drielandenpunt, trefpunt van Belgie, Duitsland en Nederland. Maak er een boswandeling door de Limburgse heuvels, bewegen en daarna lekker eten gaan immers goed samen.

Daarvoor moet je midden Vaals zijn bij Grieks Eerhuis TROJE met z'n heerlijk, op kolen bereide specialiteiten, vleesgerechten, dagverse salades en kindermenu's uit open keuken, maar ook allerlei andere lekkernijen zoals een breed assortiment aan Italiaanse pasta's en pizza's. Voor ieder wat wils om van te watertanden. Laat je verrassen door deze 'Griek' met z'n ongedwongen sfeer.

TROJE, een Grieks hoogtepunt!

ma 17:00 - 21:30

1681985569 87
1685203907 83

1. Ruth Matzutt

Guten Tag,

Es war Alles zu unserer vollsten Zufriedenheit.

2. Een gezellig restaurant, waar de familie het vak verstaat, het eten prima is en de prijs top!

3. Senster

Top! Top! Top!

4. Andreas Krützen
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Alles ok, sehr gute Bedienung, schmackhaftes Essen zu angemessenen Preisen.

5. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Ja ich war da um 18.00 Uhr. Es war bis 18.25uhr noch kein Tisch frei, dann sind wir gegangen.
    Wir kommen gerne zurück an einem anderen Tag, das Personal war sehr freundlich.

6. Het eten hier is heerlijk, grote porties, alles perfect geserveerd echt niets op aan te merken. Het personeel is super vriendelijk en doen alles om je een perfecte avond te geven. De prijs kwaliteit van dit restaurant is echt top, je betaalt bijna niets voor top kwaliteit eten. De Sfeer is wel goed maar het is natuurlijk een grote hal waar iedereen zit te eten. Wel leuke decoraties. Zeker een aanrader en een dikke 9.5!!!

7. Will Quaedflieg

Zoals altijd. Prima eten. Fijne bediening.

8. Het was erg gezellig en het eten was top.

9. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr lecker, kann weiterempfehlen. Einzige laute Atmosphäre im Restaurant.

10. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Bin super gerne dort, da stimmt einfach alles

11. Vertaal van English naar Nederlands

I am handicapped and asked for a table were I am more or less protected. But this they did not have, it was busy, understandable. On my question: ‘ if you make reservation is it than possible to have a table out of the busy part of the restaurant. The answer was no, we have no attention for this, it is better if you go to a less busy restaurant. I was flabbergasted, but thought oké. Good food here, but If handicapped you are not welcome here.

12. m.v.d.zanden

We hebben heerlijk gegeten, het was erg druk maar dit was niet te merken aan het personeel.
    Wel jammer dat het dan erg rumoerig is, zeker voor mensen met hoorapparaat, maar daar kan je weinig aan doen.

13. Kitty Goebbels

Eten en drinken pas prima.
    Was alleen enorm druk.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Hebben toch gezellig gegeten en bediening was vlug en correct.

14. Grieks eethuis Troje in Vaals…. In mijn beleving een Griekse kantine. Ontzettend lawaaierig, akoestiek is beroerd.
    Mijn mixed-grill schotel was kantine niveau, al het vlees smaakte hetzelfde, de gyros was nog het best te eten. Een omgekeerde plastic mayonaise tube op tafel en het kantine gevoel was compleet. Nadat we hadden besteld stond het eten binnen enkele minuten op tafel, erg snel en zo bleek ook geheel liefdeloos. Vulling en geen voeding! Heel klein beetje salade (1 hapje) en een eetlepel tzatziki. Oh ja, smaakloze diepvries frietjes. Er werd wel gevraagd of wij klaar waren en niet gevraagd of het ook had gesmaakt, je voelt je ook niet welkom, het is een soort van ouderwetse fabrieks kantine gevoel. Ik geef een 3 voor het geheel maar eigenlijk is dat nog een te hoog cijfer. Jammer want de ervaringen op eet.nu, het gemiddelde cijfer, riepen een andere verwachting op. Wat mij betreft nooit meer liefdeloos kantine voedsel eten in Vaals.

15. Rob Olijslager

Heerlijk gegeten op het terras, zeer vriendelijke bediening en nette prijzen.

16. Van loo

Wij zaten buiten, het was erg warm, veel vliegende mieren, maar het eten was goed. Voorgerechten waren lekker, we hadden een gezellige avond.

17. Nellie Hacking

Wat hebben we weer genoten!
    We waren met 5 personen en nog geen kwartier later stond alles op tafel.
    Super kwaliteit, goede prijs en heel vriendelijk personeel. Echt aan te bevelen.

18. Fatale ervaring. Ik raad het niet aan.
    Ik heb niet eens mijn tijd verspild om in dat restaurant te blijven eten. Ze hielden geen rekening met mijn reservering, er waren bijna geen tafels en ze gaven voorrang aan vrienden van de obers - die na mij aankwamen. Een hoop rommel zodra ik daar aankwam.

19. Norbert

Wir sind begeistert! Sehr gutes Essen. Große und geschmackvolle Auswahl in der Speisekarte.
    Räumliches Ambiente sehr stilvoll.
    Kommen gerne wieder

20. Carla Inge Fehl
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Gyros und Tzatziki und Pommes Frites und Krautsalat SEHR GUT!
    Bauernsalat war OK… Zutaten OK, aber leider ohne Bohnen und der Eisbergsalat zusammen mit dem vielen Essig NICHT GUT!
    Der gekochte Reis mit Erbsen und Karotten war leider NICHT GUT… auch nicht geschmacklich! Man wünscht sich da doch eher Tomatenreis!

21. Geweldig. Ontzettend leuk restaurant, erg vriendelijke service. Geweldige prijs/kwaliteit. Fijne sfeer.

22. We vroegen om cola maar wat we kregen weet ik niet heb het gevraagd maar hij wilde het niet zeggen de gyros smaakte niet naar gyros de tzazikisaus leek op shormasaus bah salade was niet koel we hebben er wat van gezegd maar de meneer werd erg snel boos dus niet vriendelijk jammer.

5,1
  23. Carolien en Arjen

Elke keer weer heerlijk eten en genieten in dit gezellige Griekse eethuis!

24. Prima prijskwaliteit. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

25. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, prijs voor 2 personen nog geen 60 euro. Voor- hoofd- nagerecht.

26. Pour la troisième fois que nous allons chez "Troje" à Vaals, nous sommes toujours enchantés... Un service rapide, les plats sont excellents et traditionnels. Très bon rapport qualité prix!!!
    Nous y retournerons encore dès que nous serons dans cette très belle région "des trois pays".

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Voor de derde keer dat we naar "Troje" in Vaals gaan, zijn we altijd betoverd... Snelle service, de gerechten zijn uitstekend en traditioneel. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!!!
    We zullen er weer naar terugkeren zodra we in deze zeer mooie regio "van de drie landen" zijn.

27. Amanda Peijters

Her eten was heerlijk🤩 zeer gezellig, aardig en kundig personeel. En ook nog een prima prijs/kwaliteit verhouding. Als dichterbij ons huisadres zou zijn zouden wij hier zeker vaak terugkomen!!

28. Ingrid te Grotehuis

Was lekker, gezellige sfeer. De bediening werkt erg vot en blijven ondanks de drukte vriendelijk.
    Wel door de drukte was er veel lawaai maar we konden elkaar nog wel verstaan.
    Een aanrader tenzij je rustig wilt tafelen.

29. Henk Godschalk

Goed eten en vriendelijke bediening.

30. Ulrich Gurr
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Die Sardinen waren nicht frisch. Die Nudeln waren verkocht. Das überbackene Gyros fade im Geschmack. Tadellos der Lachs, auch die übrigen Vorspeisen waren gut. Der Weißwein (Sauvignon blanc) überraschend gut! ÜBeraus freundlicherService, der allerdings keine Ahnung von Weinen hatte.

31. Hans en Linda

Goed eten, zeer vriendelijke bediening en goedkoop! De sfeer is wel rumoerig maar de smakelijke gerechten maken dat goed.

32. Vriendelijke en snelle bediening. Eten stond binnen een paar minuten op tafel? Boerensalade (Griekse/ dorpssalade) leek nergens op een samenraapsel van koolsalade met verlepte sla en een royale hand van azijn, olijven en feta waren voldoende aanwezig. De rest van het hoofdmenu was oké.

33. Frank Hilterman

Voortreffelijk gegeten in een buitengewoon prettige ambiance tegen een gunstige prijs-kwaliteit verhouding

34. Jacqueline Verouden

Lekker gegeten, de stifado die ik had was super lekker maar veel te veel.
    Leuke sfeer, gezellige avond gehad.
    Altijd een aanrader!

35. Het was gezellig, we hadden goede tijd uitgezocht. Toen we gingen tegen 17 uur werd het heel erg druk. Vind ik niet zo leuk, is te luidruchtig. Maar wij hadden het naar onze zin
    Het eten was echt lekker en ook genoeg. We gaan beslist nog vaker er heen.

36. Ondanks de drukte en het feit dat we niet gereserveerd hadden, direct een tafel.
    Het smaakte prima, bediening vriendelijk en een "box" bij het vertrek maakte de gastvrijheid compleet.
    Prijs / kwaliteit zijn on- Nederlands, zo super goed!

37. Marina notten

Voor de eerste keer gegeten bij troje, het eten was heerlijk, de bediening was snel en erg vriendelijk.
    We gaan zeker nog eens terug.

38. Koos sandbrink

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Gezellig en te goedkoop voor nl maatstaven. Al met al zeer goede ervaring.

39. Angelika berrer
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr schön guter Service gutes Essen.

40. Inge Loneus

Het eten en drinken is er altijd goed. De porties zijn ook nog steeds te groot. Althans voor mij. Maar te veel is uiteraard beter dan met honger weggaan.
    Blij dat ik er na 1,5 jaar weer eens ben geweest.

41. De rumpsteaks zijn niet altijd even groot, pepersaus was niet warm, sla was ook niet wat we gewend zijn. Frietjes een half bakje. Volgende keer beter hopelijk.

42. Onlangs gegeten. Het eten was top, goeie service, alles lekker op tijd!
    Super avond, echt een aanrader!

43. Super bediening lekker eten goeie prijs hele gezellige sfeer top jongens!

44. Wederom het restaurant bezocht en lekker gegeten. Wel wederom hetzelfde gehaaste gevoel gekregen, je eten staat in een mum van tijd op je tafel en terwijl ik nog aan het eten was werd het lege bord van mijn vrouw en de lege schaaltjes weggehaald. Het lijkt erop dat het gaat om de doorloopsnelheid te bevorderen want voor je ‘t weet sta je weer buiten. Ondanks dit komen we toch elke vakantie even terug om vervolgens te zeggen dat we de volgende keer naar een ander Grieks restaurant gaan waar wat meer rust is.

45. Eten was op zich prima. Maar restaurant kon drukte niet aan, ondanks het vriendelijke personeel heel hard werkte. Erg lang (50 minuten) moeten wachten en dan blijkt ook bestelling niet goed doorgekomen. Jammer, misschien toch iets minder gasten toelaten. Voor ons niet meest geschikte restaurant voor fijn avondje eten.

46. Eerste indruk van buiten af mooie grote zaak erg druk en zeer uitgebreide kaart.
    Na tien minuten tweede indruk zeer chaotisch, wilde al de eetbestelling opnemen voor een drankje, had amper de menukaart kunnen bekijken. Toen we besteld hadden stond het eten ook echt letterlijk binnen 5 minuten voor onze neus.

Ik ben zelfs nu nog verbaasd wat ons overkomen is en dat niemand hier iets van zegt! Het eten is voor mij zo goed als zeker opgewarmd of uit warmhoud bakken gehaald. Smakeloos, aangezien ik een gemixt voorgerechten bord had, had ik bij ieder klein gerechtje de hoop dat het volgende eetbaar was.

Het is de eerste keer dat ik een recensie schrijf. Dit doe ik vooral om niet zozeer te kwetsen, als wel dat ik me ergens echt gekwetst voel dat dit kan, ik vind dat hier bij mij echt iets overschreden is, een grens van dat kun je niet maken al is het niet al te duur eten, ook daar mag je iets van verwachten.
    Het is ook de eerste keer dat ik dit heb teruggegeven als feedback, echt totaal niet vers alles smakeloos taai en echt voor mij nooit meer.

En blijf verbaasd dat andere mensen dit niet ervaren of hebben ervaren, aangezien het toch wel vol zat.
    Kaya 05-08-2021

47. Conny Blezer

Heerlijk eten. Fijne sfeer. Voldoende eten.
    Vriendelijke baas. Toetje helaas waren er weinig walnoten op. Griekse yoghurt met walnoten jammer. Rest was prima.

48. Chris

49. Tijdens de lockdown zaten wij in een hotel daar kon je goed eten maar er was voor alleen vis eters weinig keus, bij Troje eten besteld. Wat een aardige mensen en super lekker gegeten, de inktvis was vers dus geen diepvries ringen maar echte pijlinktvis licht gepaneerd,
    Alles vers en smakelijk.

50. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es war super lecker. Vielen Dank für den schönen Abend!

51. Super gewoon! Mooie locatie zeer sfeervol,
    Goede bediening, en een leuk spontaan ontvangst. Een erg lekker gegeten. Een absolute aanrader

52. Astrid Timmermans

Heerlijk gegeten… bediening gaat wel ietsjes snel… maar dat heb je bij de Griek.
    Erg goedkoop vonden wij toppie.

53. Marisa Sonnen

54. Zoals altijd was het alles weer geweldig, Ontvangst super hartelijk, eten heerlijk, service goed en snel, wij komen Al zeker 15 jaar lang heel graag bij Troje, soms een paar keer per jaar ook al moeten we hiervoor uit Zeeland komen. We vinden ook de nieuwe locatie en nieuw restaurant geweldig! We kijken uit naar weer de volgende keer.

55. Voor de eerste keer hier geweest, en alles was top het eten en ook de bediening. Niets op aan te merken.

56. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Super Essen, Bedienung sehr aufmerksam und freundlich, angenehme Atmosphäre.

57. Hadden gereserveerd maar kregen een tafeltje die waar je amper kon zitten laat staan eten. Alle tafels waren gereserveerd en was het veel te druk.

58. 125 euro kwijt 4 volwassene en 1 kind
    Allemaal voor hoofd en nagerecht
    2 drankjes per persoon....Echt heerlijk gegeten en zo goedkoop👍

59. Gerard Molenaar

Sfeervol restaurant met heerlijke verse Griekse gerechten. Ze vriendelijk personeel. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

60. A. Scheepmaker

Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke en attente bediening, goed eten voor mooie prijs. Als we in de buurt zouden wonen kwamen we er zeker vaker!

61. Wouter Hendrickx

Lekker gegeten zaterdagavond met nochtans een grote groep maar geen moeite was hen te veel. Prijs kwaliteit zeer sterk.

62. Bosseler
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gutes Essen. Lecker, heiss, schnell. Habe den Abend mit meiner Freundin echt genossen:)

63. Ondanks de drukte snel geholpen. Personeel bleef kalm en vriendelijk. Het vlees was goed. Frietjes hadden iets langer gemogen sommige nog rauw. En de sla was vies oud en verlept. Maar we hebben een gezellige avond gehad.

64. Marco Lamers

Het eten kwam zonder salade en/of groente. Ook zonder de gele/ oranje rijst. Frites waren nog niet echt gaar zoals ook de calamaris. Wij komen hier niet meer. Het was onze eerste keer, viel ons erg tegen in vergelijking andere Griekse restaurants.

65. Jandeleit
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr schönes Lokal, freundliches und aufmerksames Personal. Gutes Essen, typisch griechisch, Preis-Leistung stimmt. Wir kommen gerne wieder.

66. Heerlijk gegeten voor een meer dan schappelijke prijs. Het was erg druk maar de service was goed en vriendelijk. Complimenten aan het hele team.