Lunch Diner
ma Gesloten
di 12:00 - 22:00
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00

Omschrijving

De Zwarte Haan is uniek gelegen aan de voet van de zeedijk, en wordt omringd door natuur, rust en ruimte. Het restaurant is gevestigd in een monumentale boerderij.

Onze koks werken elke dag met verse, meest biologische producten uit de regio en Fair Trade producten uit de hele wereld. De Zwarte Haan is een uitstekende locatie voor een heerlijk kopje koffie met gebak uit eigen keuken, lunch, brunch, diner, receptie, koud en warm -buffet of bruiloft. Voor alles wat er te vieren valt, hebben wij voor u een passend voorstel tot 150 personen.

• Halal

1362034611 69
1420837740 77
1499241912 81

1. Helena vd Laan

Mooi plek en het is hier altijd goed

2. Mathijs Kalma

We hebben ons laten verrassen.. en wat een verrassing was het! 5 gangen met amuses, allemaal met zorg bereid. Smaak en opmaak uitmuntend. Het is aan de rand van de gemeente Waadhoeke, maar dan heb je wel meteen het culinaire centrum te pakken.

3. Easge en Simone

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Een aanrader! Wij komen zeker weer!

4. Makkelijk gereserveerd via eet.nu. Attente en correcte bediening en op 't oog voldoende personeel. De vegetarische hoofdgerechten waren heerlijk en verrassend. Met bijgerechten inbegrepen een rijkelijk diner.

5. Het was een prachtige plek om een voor ons bijzondere gebeurtenis te gedenken.
    Er stond een fris windje en we zijn naar binnen gegaan om rustig te kunnen praten.

6. Willemien

We hebben echt heerlijk gegeten, prima bediening en een fijne ambiance. Voor herhaling vatbaar!

7. Sylvia Koekkoek

Gezellige adequate bediening. Goede sfeer.
    Heerlijk eten met amuse.

8. Eten was heerlijk en de bediening prima.
    De eigenaar kwam gezellig nog een praatje maken. Mooie locatie ook!

9. simone mobron

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Mooi opgemaakte borden en als verrassing ook nog 2 amuses. We komen graag weer!

10. Hanneke Hoffmann

Het was prima. Avondje uit. Het enige commentaar wat ik heb is dat het erg rumoerig was. Groepje van 6 en groepje van 4 was luidruchtig. Kun je beter in de andere ruimte zitten.

11. Fantastisch gegeten. Fijne en vlotte bediening, voldoende keuze uit gerechten. Heerlijk gedineerd: met veel liefde sfeervol en creatief opgediend en tussendoor twee maal verrast met een heerlijke amuse! Echt een aanrader!

12. Zeer gastvrij, speciale aandacht voor ons kleinkind door persoonlijke benadering voor haar wensen. Goede kwaliteit eten en drinken.

13. Margriet en Patty

Een spontaan idee van mijn dochter, zij had hier nog niet gegeten. Een heerlijke, lekkere, speciale avond een aanrader. Culinair verantwoord.

14. Lucienne Defourny

Mooie bijzondere plek met goed eten uit de streek.
    Wij hebben buiten gegeten en gekozen voor het 3 gangen vegetarische verrassingsmenu dat heerlijk heeft gesmaakt. Zeer goede en vriendelijke service. De kok maakte een rondje en babbeltje. Wij kregen uitleg van hem over de extra(!) aangeboden duindoorn pannacotta dat met ager ager gemaakt was. Na het eten niet vergeten naar de de schitterende zonsondergang bovenaan de dijk te kijken.

15. Vandaag meteen bij opening 12 uur op terras gaan zitten, we waren de enigen niet. Heerlijk koffie met wat lekkers voor ons twee motorreizen.

16. Ronald van Elteren

Goede locatie, leuke bediening en heerlijk eten voor een goede prijs echt een aanrader.

17. Wij raden De Zwarte Haan absoluut aan! De sfeer is gezellig, de bediening zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Wij zijn in onze korte vakantie twee dagen achter elkaar geweest, dat zegt genoeg!

18. Hanneke

Wat een mooie ervaring! Heerlijk gegeten in een gezellig en super gastvrij restaurantje. Voor ons gevoel aan het uiterste eindje van Nederland op een prachtige plek

19. J.steensma

Goed ontvangen.
    Uiterst sfeervol restaurant met oog voor het rijke verleden van het restaurant.
    Bediening was attent en professioneel, met genoeg ruimte voor een grapje.
    Eten was subliem, kan er verder niets aan toevoegen.
    Prijs kwaliteit is prima.
    Heerlijke avond gehad.

20. Geertje Miedema

Het eten was heerlijk en de bediening heel goed.

21. Heerlijke high tea met verse en eigen gemaakte wraps, broodjes etc. Echt een aanrader!

22. Zoals altijd: het was weer vurrukkulluk!!!

23. Jan leskens

Fantastisch eten sterren waardig, hier heeft men nog liefde voor het koken.
    Zeer betaalbaar en mooie setting op een mooie plek, wij komen hier zeker terug.

24. Hennie van Schoonhoven

Het was weer als vanouds. Fantastisch gegeten. De vegetarische flammenkuche was perfect

25. Goed en lekker eten. No-nonsense maar kwaliteit. Vriendelijk en persoonlijk.

26. Sjoerd Stel

Leuke sfeervolle omgeving lekker eten goede service.

27. Geweldig, prettige sfeer, heerlijk gegeten en prima bediening. Kortom een feestje met onze grote familie.

28. Het was heerlijk en gezellig! We hadden een wrap en aangaande op de prijs hiervan dachten we dat we wel genoeg zouden hebben. Helaas was het 1 wrap met een klein beetje heerlijke salade. Andere borden die we voorbij zagen komen waren rijkelijk gevuld, maar de prijs was daarvan ook lager.
    Dit strookte dus niet met ons idee hierover.
    Als tip wil ik dan ook geven om hier 2 wraps van te maken voor deze prijs.

29. Zoals altijd alles perfect voor elkaar. Heerlijk gegeten, prachtige locatie en de eigenaar, tevens kok en gastheer zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

30. Jan Riemersma

Eten en drinken was top, bediening gewoon goed bij de locatie oan de seedyk.

31. Antje kuiken

Was goed en gezellig.

32. Gusta Koning

Bijzondere plek onder de waddendijk om heerlijk te eten. Top kok en authentieke locatie. Een aanrader voor koffie met lekkers, lunch en diner!

33. H. Schuttel

Unieke sfeer op het randje van Nederland aan de Waddenzee. De bediening was vlot en vriendelijk. De lunch was prima. Compliment!

34. Jorden Spijker

Heerlijk gegeten, kon echt niet beter. Met producten uit de streek. Zonder overdreven gedoe. En de bediening was zeer deskundig en persoonlijk. Het restaurant ligt niet naast de deur, maar is een omweg waard.

35. Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurant with excellent food and first class service.

36. J.banning

Het eten is heerlijk de rest is ook prima.

37. Heerlijk gegeten bij de Zwarte Haan, heerlijke de hapje tussen de gerechten door.
    Bediening was heel vriendelijk. Dus top! Een aanrader.

38. Het eten was niet slecht maar ook echt niet uitmuntend. Vlees en vis te ver doorgegaard. Bediening gehaast en trok soms zonder iets te zeggen de borden onder je neus vandaan.

39. JK 909 punten

Onlangs voor een tweede maal bij de Zwarte Haan hapjes en een ús Hait biertje besteld. Na de bitterballen voorgaande keer dit keer de borrelhapjes genomen. Beide keren zeer goed. Geserveerd met de extra toevoeging van een klein bedje sla met olijven en een heerlijk (niet taaie) zachte gedroogde tomaat. Hapjes en het Biertje van de tap, dikke prima. Bitter ballen de keer ervoor ook prima.
    Bij de borrelhapjes en bitterballen kwamen beide keren prikkers. Dat was echter niet handig om de sla en bijbehoren mee op te eten. Een vorkje en een servetje erbij zou volstaan. Altijd goed (geg)eten hier.
    Volgende keer de tapasschotel.

40. 1 juni 2016 hier gegeten. De bediening was vriendelijk, behulpzaam en dacht zelf goed mee. Het eten was erg lekker! Van het voorgerecht tot het toetje. De tussendoortjes maakten het helemaal af, die waren heerlijk (wat anders dan we standaard zouden eten), gaven daarnaast een leuke afwisseling tussen de maaltijden en daardoor vonden we ook niet dat we lang moesten wachten op ons eten.
    Hier gaan we zeker nogmaals uit eten!

41. Dijkstra

Onvoorstelbaar lekker gegeten. Super bediening, ondanks de drukte zeer accuraat. Lekkere tussendoortjes. Hier weten ze hoe je met gasten om gaat. Zeer correct. Heerlijke asperges met voortreffelijk passende aanvullingen. Nagerecht was niet meer mogelijk: we waren vol. Dus thee met alles er op en er aan. Aanrader! (Als t maar niet te druk wordt, deze hidden treasure.)

42. Zondag middag, mooi weer wandelen op de dijk en even koffie op Zwarte Haan. Cappuccino uit een automaat, theewater lauw. Liepen twee kinderen (van eigenaar?) in de rondte die de kopjes al wilden ophalen terwijl je nog niet klaar was. Wij wilden hier eerst gaan eten, zijn toch maar weggegaan.

2,6
  43. Debbie Janga

Op 5 december gereserveerd voor 3 personen. We wilden ons graag laten verrassen, dus de kok mocht het menu voor ons kiezen. We hebben genoten! De sfeer (open haard, kaarsjes, muziek), de service (de chefkok zelf), het heerlijke viergangen menu en de kwaliteit, het was in een woord: chapeau! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

44. Fam. Muller

We hadden een tafel gereserveerd voor 2 personen. Bij aankomst bleek ruimte genoeg en later werd duidelijk waarom. 3 onervaren meisjes in de bediening zonder enig toezicht van een ervaren iemand. De meisjes deden hun best maar hadden totaal geen overzicht. Mensen die al heel lang aan een tafeltje zaten te wachten werden niet bediend en er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken (wij waren al blij dat we iets te drinken hadden...). Na een lange tijd te hebben gewacht kregen we een menukaart en toen niks... Een aantal mensen vertrokken gefrustreerd zonder iets genuttigd te hebben en wij zijn na een halfuur ook maar eens opgestapt, in de verwachting geen eten meer te krijgen bij dit restaurant. We hebben het drinken afgerekend en zijn weer op de fiets gestapt. Heel jammer voor De Zwarte Haan, want de locatie is perfect en met ervaren bediening zou er veel meer omgezet kunnen worden. Gemiste kans.

46. P.A.M. van Driel

We hebben hier op zaterdag 21 februari heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Goed eten/sfeer/service. Over de prijs kan ik niet meepraten, we werden getrakteerd.

47. Met zijn tweetjes gegeten. We hadden niet gereserveerd en we hadden geluk dat er nog een tafel vrij was. Je bent echt een avondje uit zonder dat je te lang moet wachten. We hadden vooraf carpaccio en zalm met waddengarnalen. Beiden heerlijk van smaak en behoorlijke portie. Hoofdgerecht kabeljauw en vegetarisch. Kabeljauw zoals het hoort. Vegetarisch ook heerlijk, deeg was voor ons echter iets te veel vet. Voldoende bijlagen, kregen we niet op. Toetje met rode sinasappelijs met cake was overheerlijk. Wat we daarnaast enorm waardeerden was dat er tussen elk gerecht kleine amuses worden geserveerd. Echt Super en heerlijk. Als laatste afgesloten met koffie en dan kregen we allerlei lekkers erbij, van amaretto tot bonbons. Aanrader dus !!

48. Zeer lekker gegeten met vrienden die hier al heel vaak waren geweest, wij voor het eerst.
    Sfeer goed met open haard en lekkere amuse, mooie opmaak en vriendelijke bediening.
    En veel streek gerechten, ga zo door.

49. Vanavond hier gegeten.

Brood met boter was prima, de rest vreselijk. De met paddenstoelen gevulde varkenshaas bleek een klein opgewarmd haasje met slechts 2 paddenstoeltjes gevuld te zijn.

De salade bleu de Wolvega gevuld met walnoten, appel, rode bieten, notensla en frambozendressing was niet compleet. De walnoten en appel ontbraken en de blauwschimmelkaas was erg overheersend, met hele grote stukken.

De broccoli die bij de maaltijd geserveerd werd, was oud en heel erg gaar. Geel van kleur, smakeloos.

De gegratineerde aardappelen waren lauw en leken niet gegratineerd. Melkerig sausje.

Het was gewoon zeer slecht. Voor de prijs die hier gevraagd wordt mag je heel veel meer verwachten!

We hebben alleen het drinken hoeven betalen na het uiten van onze klachten. Helaas wilde de chef ons niet te woord staan en liet de serveerster het oplossen.

1,2
  50. Wij hebben er met een gezelschap van 7 mensen gegeten. De ontvangst was erg gastvrij. Het was druk maar dat ging niet ten koste van de aandacht van de gastvrouw. Het eten was super! Goed op elkaar afgestemd. Verse ingrediënten uit de eigen streek en goed bereid en smaakvol opgediend. Een karaf gewoon water was geen punt. Pas op het "grand dessert" is ècht een grand dessert!

51. dinie dijkstra

52. Onlangs met zakenrelaties uit Brabant te eten geweest bij de Zwarte Haan, voor deze mensen die toch al heel wat gewend zijn van de culinaire hoogstandjes in het zuiden, is de rust en de sfeer in dit etablissement + de uitstekende gerechten een verademing. Waarbij het heel prettig is te netwerken.

Een pluim voor de bediening, heel gastvrij en oplettend.

53. Gastvrouw was niet erg vriendelijk. Veel last van vliegen onder het eten. De stoelleuningen waren ook niet erg schoon, ze plakten aan je handen. Amuses waren redelijk. Het eten was voldoende en redelijk van smaak, groentes aan de karige kant. We hadden hangop als dessert genomen maar de hangop was ver te zoeken, hooguit een theelepeltje hangop verder aangevuld met sorbetijs en vruchten. De menukaart is ook niet groot en dat geldt zeker voor de wijnkaart.

5,7
  54. Sijbe, Els, Rianne

Lekker gegeten! Goede bediening.

Aleen de fles plat water die we niet hebben gebruikt werd ons toch berekend voor ruim 4 euro.

Alleen, als je via de E-mail om een menu kaart vraagt kun je lang wachten!

55. Harry en Joke

21 aug. Hebben wij in de Zwarte Haan gegeten.....

Kregen wel te drinken, maar na 45 minuten toch maar zelf om de menukaart gevraagd. Het brood bij de -op tafel staande boter- na vraag- met een sneer -geserveerd. Het eten was prima, de bediening slecht. Voor veel geld gegeten maar een slechte nasmaak en hoge rekening. De fles water op tafel bracht de Zwarte haan ruim vier Euro op. Veel geld voor water.......

5,5
  56. Gisteren hebben wij ons weer heerlijk laten verrassen door chefkok Jakob.

Het blijft bijzonder dat er toch nog restaurants zijn waar het enthousiasme van het koken in de gerechten is terug te vinden.

Je bent hier echt een avond uit!

57. Op doorreis

Afgelopen vrijdag zeer goed gegeten in restaurant de Zwarte Haan. Het lam was heerlijk bereid, mijn complimenten aan de chef!

Ook de bediening was, mijns inziens, perfect te noemen.

Zeker een restaurant waar ik weer terug ga komen.

Al met al een dikke tien verdiend.

58. We hebben hier heerlijk gegeten, de ene amuse was nog lekkerder dan de andere!

59. Matige bediening, aparte eigenaar.
    Het eten is goed, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

6,5