1. Na zelf 25 jaar full time gewerkt te hebben in de Horeca en met een vrouw die ook ruim 17 jaar gewerkt heeft in de Horeca, wordt je niet snel meer verrast met gerechten.

Veel zie je voorbij komen en vaak is het weer een afgeleide copy van wat anders. Ook ik heb dat jaren lang gedaan, beter goed gejat dan slecht bedacht.Natuurlijk volgde ik de trends in de horeca en probeerde je steeds iets nieuws uit.
    En met wisselend succes.

Maar het is Henk Hoeksema en Nicole Koopmans de afgelopen 2 jaar reeds meer dan eens compleet te verrassen op een zo op het oog lijkend simpel iets. Maar keer op keer is het ze gelukt.

Nou zou ik hier de geheimen waar zij ons mee verrast hebben prijs kunnen geven, maar dat doe ik niet. Ik zou zeggen ontdek het zelf als je in de binnenstad van Assen bent of in de buurt.

En vanmiddag mochten wij weer even iets voorproeven dat voor ons niet alleen opviel doordat het weer eens wat anders was, maar meer die volle smaak van het geheel.
    Binnenkort zal het geserveerd worden. Wat de naam precies is weet ik niet meer, maar dat het heerlijk was/is wel.

Het leven is goed, zeker als je het voorrecht hebt dat je CaffePranzo in de buurt hebt.