1. Slecht, slecht, slecht.
    Ten eerste, wie verzint het om in een groot pannenkoekenhuis maar 2 kinderstoelen te hebben en er ook nog één te laten reserveren voor gasten die pas over een uur komen. Dus onze zoon heeft vanuit de buggy tegen onderkant tafel aangekeken. Ook tijdens het eten kon hij niet zijn eigen eten pakken maar moesten wij hem voeren omdat hij nog steeds in de buggy zat. Ander gezin komt binnen en pakt de kinderstoel bij de gereserveerde tafel weg. Dat was prima, terwijl toen wij vroegen kon het niet.
    Lang moeten wachten op 5 simpele pannenkoeken, 2 kind naturel, 1 naturel, 1 spek en 1 appel. Ruim 40 minuten geduurd en toen koud op tafel. Bij ca 26 gasten die er op dat moment waren en de meeste al voorzien waren toen wij binnen kwamen. En nog lauw/koud geserveerd ook. En dan ook nog 4 pannenkoeken teveel op de rekening. Dus we moesten ook nog terug terwijl we gezworen hadden hier nooit meer binnen te stappen.
    Duur, slechte service en kwaliteit onder de maat. En koop aub even 15 kinderstoelen bij de Zweedse meubel gigant. Kan je gewoon stapelen, staan niet in de weg. Misschien dat we dan nog een keer weer komen. Maar die kans is heel klein.

1,7