1. Heerlijk gegeten! Met het 3-gangen keuzemenu mag je elk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht van de kaart kiezen in plaats van uit een beperktere keuze. Alleen voor het meest uitgebreide voorgerecht (Carnevino bites), het grand dessert betaal je € 2,50 meer en voor twee hoofdgerechten (kreeft en zeetong) geldt een meerprijs van € 5,-.

Als voorgerecht koos ik voor de Bites, een verzameling van voorgerechten in een hoeveelheid die bij een ander restaurant als hoofdgerecht geserveerd zou worden! Alles duidelijk vers en heerlijk op smaak gebracht. Het hoofdgerecht was bij mij het lamsrack. Heerlijk mals vlees en wat mij betreft precies goed gegaard. Toen de bijgerechten op tafel kwamen vond ik het eerst jammer dat er friet bij zat in plaats van gebakken aardappel, maar daar kwam ik al gauw van terug; ik weet niet hoe ze het gebakken hebben maar nog nooit zo genoten van friet. Het nagerecht was een grand dessert en ook die was inderdaad weer grand! Over de porties hier zeker niets te klagen! En wederom heerlijk!

Als ik een minpuntje zou moeten opnoemen dan is het de bediening. Persoonlijk kan ik me er niet aan storen maar als je wat kritischer bent, kan ik me voorstellen dat de onervarenheid van één meisje van het bedienend personeel wat minder goed valt. Ik vind dat ze er goed mee wegkwam vanwege haar jonge leeftijd, duidelijk goede bedoeling en vriendelijkheid!

Kortom: zeker een aanrader! Prijs-kwaliteit (en hoeveelheid) is erg goed! Prettige sfeer en vriendelijk personeel.