1. Vorige week ben ik samen met een vriendin na een dagje shoppen bij Spice beland. Het terras was open en ook binnen mochten we plaatsnemen. Wij kozen ervoor om buiten te zitten. Ze hadden ook een speciaal 3-gangen menu voor 15,95, met volop keuze en lekkere gerechten maar wij kozen toch voor losse gerechten van de kaart. Ik had de zalmtartaar met honing-mosterddressing. De zalm was heerlijk zacht en fris aangemaakt. De salade was knapperig. Mijn vriendin koos voor de proeverij a la Spice. Wat een verassing. Kleine gerechtjes maar allemaal zeer smaakvol. Salade met fetakaas, een uienring en inktvising met salsa. Kleine carpaccio en een klein schaaltje met romige mosterdsoep. Als hoofdgerecht bestelde ik de vis trio van zalm met zonnevisfilet en tijgergarnalen. Een goeie keuze. Lekkere malse vis en leuk gedecoreerd. Er stond Spice op het bord geschreven. Mijn vriendin koos voor de smockey Joe's Mixed grill voor een persoon. Wat een portie, ondanks dat ik niet zo'n vleesliefhebber ben had ik graag mijn tanden in de malse spareribs willen zetten. Ook de biefstuk was mals. Ik koos als wijn voor een witte wijn, grizzly bear. Een goede wat lichtere droge witte wijn. De meisjes van de bediening konden me precies vertellen wat het was. Als toetje nam ik de kletskoppen met walnootijs. Mijn vriendin nam cappuccino. Het stond allemaal in een juiste tijd op tafel. Wij hebben genoten en komen zeker terug. Al ik het maar om de gastvrijheid van de bediening. Ze lopen vrolijk rond en ondanks dat het druk was namen ze wel de tijd om ons vrolijk te bedienen.