Restaurant is verhuisd naar Oosterstraat 30, 9711 NV in Groningen

1. Marieke

Met twee vriendinnen gegeten bij la Cubanita in Groningen. Met dieetwensen werd geen rekening gehouden. De service was ronduit slecht, we hebben bijna 1,5 uur op ons eten gewacht. Iets wat je bij een tapasrestaurant niet verwacht. Door het bedienend personeel werd onze klacht goed opgevangen, maar de klacht moest afgehandeld worden door de assistent-bedrijfsleider. Deze mocht vervolgens niks van de rekening houden, omdat dat van bovenaf bepaald was. Tussendoor is er ook niemand naar ons toe gekomen, terwijl iedereen wist dat we al meer dan een uur aan het wachten waren. De assistent-bedrijfsleider zou ervoor zorgen dat we binnen 5 minuten iets te eten kregen, dit duurde vervolgens nog eens een half uur. Vervolgens hebben we de assistent-bedrijfsleider tegen de tafel naast ons horen zeggen dat ze alleen het eten af mochten rekenen, maar wij kregen een (in onze ogen niet echt gemeende) sorry. Vervolgens probeerde ze ons 'met een goed gevoel weg te laten gaan' door ons een lolly te geven. Voor de goede orde, we waren met 3 meiden van boven de 20! Belachelijk, hier gaan we op deze manier natuurlijk nooit meer heen.