1. Ik ben zelf afkomstig uit Rotterdam en ben dus heel wat gewend op culinair gebied, het gebruik van "gewone" ingredienten viel mij als eerste op. Men gaat culinair uit eten om smaken te proeven die men thuis niet 123 klaar maakt. De muze's van hollandse garnalen en een combi van komkommer met wat olie en een olijfje vond ik dus niet echt subliem.

Bij bestelling van een droge witte wijn, kreeg ik de huiswijn geserveerd zonder uitleg over meerdere keuzes op de wijnkaart, zo hoort het dus niet.

Als hoofdgerecht kregen we eendeborst wat niet bijzonder expliciet smaakte. Het nagerecht was wel erg lekker, alleen de opmaak niet bijzonder uitnodigend . "Vier op een rij" is het huis, tuin en keuken principe.

Zeker gezien het deze week de culinaire week is lijkt het mij wel zo gepast je klandizie extra te verrassen en naar voren te komen met alleen creme de la creme.

Tevens bestelden wij aan het eind een cappuccino en kregen wij ongevraagd een cappuccino de luxe voorgeschoteld met de heerlijkste bonbons, brownie's, suikerspinnetjes met koffiesmaak etc etc waar idd een extra prijskaartje aanhing.

Al met al was de sfeer en ambiance goed verzorgd, maar is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

6,1