1. Wij komen al jaren met regelmaat bij De Gecroonde Liefde, zowel voor de lunch als het diner. Steeds weer komen wij meer dan voldaan hier vandaan (!).
    Gisteravond genoten van het dagmenu: asperges met zalm, zeebaars met tomatencoulis en aardbeien met donkere chocolade.
    Wat wij zo waarderen bij De Gecroonde Liefde? De kwaliteit blijft constant en hoog.
    De keuken is culinair van hoog niveau en de bediening zeer professioneel, charmant en attent.
    De Gecroonde Liefde is onze favoriet en we hopen hier nog heel lang te mogen komen!

Vorige recensies van Marianne

• Al jaren komen we regelmatig bij De Gecroonde Liefde. Als ik iedere keer een recensie schreef, zou ik steeds in herhalingen vervallen: het is altijd goed! Afgelopen weekend waren we er weer. Het was super top !

Als voorgerecht kreeftensoep met stukjes gerookte zalm en Hollandse garnaaltjes; bouillon prachtig op smaak. Perfect gebakken coquilles omwikkeld met reepjes tongfilet en besprenkeld met stukjes uitgebakken spek.
    Hoofdgerecht: weer perfect gebakken coquilles met scampi en een heerlijk sausje; knapperige sugarsnaps en frietjes als garnering. Tweede hoofdgerecht: Bouillabaisse ruim gevuld en een heerlijke bouillon. Mooie rouille en krokante stukjes brood er naast.
    Als dessert Irish coffee en een mooi uitgebalanceerd kaasplankje met een glaasje port.

De bediening als altijd zeer charmant: attent maar niet opdringerig. Water bij het eten wordt zonder probleem aangeboden en bijgeschonken. De sfeer is prettig.
    De keuken staat culinair op hoog niveau. Presentatie altijd prachtig.
    Kortom: De Gecroonde Liefde is nog steeds onze grote favoriet !

• Komen hier nog steeds regelmatig en nog steeds met groot plezier. Gisteren weer. Dagsoep: knoflooksoep met lenteui en uitgebakken spekjes, héérlijk. Daarna catch of the day: doradefilet en coquilles (perfect gebakken) met een heerlijk sausje en knapperige sperzieboontjes, subliem! Daarna kaasplankje met vier mooie goed op elkaar afgestemde kaasjes en een prachtig glaasje port erbij.

Zoals gewoonlijk was de bediening zoals het hoort: attent, charmant, maar niet opdringerig.

Onze avond was weer AF!

• Het was gezellig druk, desondanks toch vlot bediend.

De vissoep heerlijk en goed gevuld. De knoflooksoep een bijzondere ervaring: lekkere gegrilde paddestoelen erdoor, mmm. Daarna coquilles en gamba's, perfect gebakken en heerlijk van smaak. Ook de lamsfilet was goed. Knapperige groenten en gebakken aardappeltjes in rozemarijn om je vingers bij op te eten.

De borden mooi opgemaakt. De bediening niet opdringerig, maar toch oplettend. Kortom: nog steeds een aanrader!

• Ook de lunch was een succes. De zaak was erg druk met klanten, maar dat deed niets af aan de vlotte bediening en heerlijke eten. Het doet er niet toe wat je bestelt, het is allemaal mooi opgemaakt en heerlijk van smaak.

• Waren al lang van plan, nu eindelijk hier gegeten: Prima! Bediening erg prettig, inrichting en aankleding zaak smaakvol, eten origineel en zeer smakelijk! Echt een aanrader.