Restaurant is verhuisd naar Oosterstraat 30, 9711 NV in Groningen

1. Na een lange dag in de stad te hebben rondgelopen toch maar eens gaan kijken bij het pand waar de schitterende mozaïeken Che Guevara op de muur prijkt. Het was nog niet verschrikkelijke druk, toch zat de sfeer er aardig in. Een lekker muziekje, het licht op de juiste sterkte en vriendelijke bediening.

Wij hadden besloten om op deze donderdagavond ons eens helemaal vol te gaan proppen met allerlei lekkers dat op de kaart staat. Ik moet bekennen dat het volproppen eerder lukte dan verwacht, maar wat een lekkers kwam er voorbij! De carpaccio, de ossenhaaspuntjes, gamba's en garnalen waren stuk voor stuk juweeltjes. Alleen de geitenkaas viel wat minder in de smaak, het was een stevige hap. De Chileense wijn was overigens heerlijk!

Op het laatst nog afgesloten met een goede tiramisu en toen was het alweer tijd om te gaan. De bediening, die overigens de hele avond vriendelijk en goed was, wenste ons een fijne avond en wij gingen voldaan naar huis.

Al met al kan ik concluderen dat La Cubanita van een tapas-scepticus een tapas-fanaat heeft weten te maken. Dank hiervoor! Wij zullen zeker terug komen.