1. Ik heb hier samen met een vriendin gegeten, wij kwamen binnen en hadden niet gereserveerd. Er was geen plaats volgens de bediening in het restaurant, omdat we niet gereserveerd hadden. We konden aan een van de tafeltjes in de 'hal' uitkiezen. Vrij ongezellig in verhouding tot de overige tafels in de andere ruimtes. Deze tafels bleken later wel vrij te zijn toen we er naar vroegen. Maar prima..

We zaten gezellig en bestelden vooraf een stokbroodje met kruidenboter en nacho's met crème freche en tomaten. Echter kregen we de nacho's zonder crème freche en tomaten. Dit was jammer, maar we hadden het gezellig dus hebben het zo gelaten.

Vervolgens hadden we allebei de tomaten risotto met camembert besteld. Ik zonder camembert omdat ik zwanger ben. Als vervanging zou ik er champignons doorheen krijgen op advies van de keuken. Toen wij onze gerechten kregen waren wij verbaasd en hebben we nog gevraagd of dit wel het juiste gerecht was. Het leek niet op risotto en het smaakte afschuwelijk! Een grote aanfluiting, als je als keuken dit durft te serveren als tomaten risotto… Dan denk ik dat je je diep moet schamen. Wij hebben een paar happen gehad en hebben afgerekend en zijn met een verbaasd gevoel weg gegaan.

Ongelooflijk! Bizar! Voor uw indruk een foto van mijn gerecht bijgevoegd.. Dit was voor mij de grens. Dit kan wat mij betreft niet.

2,1