1. Vreselijk! De reservering was niet opgeslagen, terwijl ik wel een bevestiging heb ontvangen, er werd gedaan alsof het mijn eigen schuld was. Ik zou een verkeerde datum hebben gekozen (nou ik weet echt wel wanneer ik jarig ben!). Kinderen van 9 en 11 vinden het echt erg lang duren als je bijna anderhalf uur op het hoofdgerecht moet wachten. Toen het dan eindelijk kwam was mijn vlees rauw en moest ik nog langer wachten. Uiteindelijk maar besloten geen nagerecht te nemen want daar hadden we waarschijnlijk ook nog een uur op moeten wachten. Toen bleek ook nog dat de rekening niet klopte, echt heel triest en het moest 2x worden nagevraagd voor wij gelijk kregen. Dit was eens maar nooit weer, er zijn wel leukere (en kindvriendelijker) restaurants in Meppel. (En ik heb wel eens een leukere verjaardag gehad!)

1,9