1. Het (verrassings)diner van 6 gangen en de witte en rode huiswijn waren van goede kwaliteit. Zeker ster-waardig. Maar de rest liet nogal wat te wensen over.De porties waren niet groter dan een amuse. Af en toe lang wachten tussen de gerechtjes, krampachtige bediening, ook al deden ze hun best. Maar met dergelijke tekortkomingen kan ik nog leven. Maar de volgende ervaringen heb ik nog in geen enkel restaurant meegemaakt : Tafels zo dicht op elkaar, dat er totaal geen prive mogelijk is. Om dit minder erg te doen lijken heeft men schotjes tussen de tafels gezet, zodat je alleen elkaars hoofd ziet!? Ten slotte nog 2 verrassingen bij de rekening : koffie a 8,50 p.p (expressokopje met 3 zoetigheden) en een ganzelever ter grootte van een 2 eurostuk a 10,- p.p.
    In beide gevallen geen prijs of meerprijs genoemd. Bij een van de gerechtjes werd gevraagd of wij er nog extra ganzelever bij wilden hebben. Het woord extra werd dan ook bij navraag van mij meteen als excuus gebruikt. Op de koffie ben ik maar niet meer op ingegaan.Gewoon schandalig en ook onbegrijpelijk. Hoe kun je nu op deze manier aan klantenbinding doen?

5,5