1. Vandaag 21-11-2013 wezen eten hier met een bon van vakantieveilingen met 4 personen.Wij konden onbeperkt pannenkoeken eten. We dachten dat we van de gehele kaart pannenkoeken konden kiezen. Niet dus! Na het zeggen dat we via vv kwamen kregen we een wit geprint A4'tje waar we een keuze uit konden maken. Kaas - Ananas - Appel - Spek - Naturel - Champignons. Dat waren de keuzes die we hadden. Stel we wilden een pannenkoek kaas en iets erbij op hebben bijv. spek moesten we dit bijbetalen. Dit hebben wij maar niet gedaan. De eerste pannenkoek smaakte erg melig en was niet echt bruin gebakken meer wit wat erg tegen viel. Hier hebben wij iets van gezegd en de tweede pannenkoek werd er meer aandacht aan besteed maar was nog niet helemaal naar onze smaak. We hebben daarna ook maar geen derde meer besteld. Service was wel redelijk, maar om hier nogmaals heen te gaan....Nee dat doen we liever niet meer. Beetje tegen gevallen helaas. Verder is het wel een leuk tentje maar er moet meer aandacht gegeven worden hoe die pannenkoeken gebakken worden.

Helaas voor ons nooit meer het Pannekoekenhuisje!

4,9