't Pannekoekenhuisje in Den Haag

1420527640 45
1479091902 46
1596220425 38

1. Priscilla

Ongezellige tent. Heeeeele Vieze toiletten, gooide 5 euro boven op de prijs dat ik werkelijk moest betalen. Als ze dat bij iedereen doen is lekker verdienen. Slechte hygiëne. Gaan we niet meer heen!!!

2. In één woord; vreselijk! Ze moeten het hebben van de toeristen die maar 1 keer komen eten want ik geloof niet dat hier vaste klanten komen. De pannenkoeken smaakten ronduit vies (wat kun je verknallen aan een pannenkoek? Nou heel veel blijkt.. slappe, koude pannenkoek met plastic kaas. En wat een geld betaal je ervoor, niet normaal!

Van het personeel moeten ze het helaas ook niet hebben. Totaal niet klantvriendelijk. Aangegeven dat het eten niet goed was en ze negeerden dat gewoon, er werd niet op in gegaan of gereageerd, met als dieptepunt dat je zelf tijdens het afrekenen, moet vragen om de ‘verrassing’ die standaard bij het kinderijsje hoorde te zitten. Vermijdt deze eettent!

3. Echt alles is slecht aan deze zaak met als dieptepunt de kwaliteit van de pannenkoeken. Probeer deze tent te vermijden, echt alles is beter (zelfs in Scheveningen)

1,5
  4. Hier op 4 oktober 2017 wezen lunchen. De locatie is verre van sfeervol. Het is vrij koud aangekleed. Het enige leuke is dat je de zee kunt zien vanuit het restaurant. We bestelde twee warme chocomelk met slagroom. Deze was lauw en waterig. Het kwam duidelijk uit een automaat. Na het plaatsen van de bestelling, een naturel pannenkoek en een clubsandwich, een poos moeten wachten op ons eten. Nadat het werd neergezet was de sandwich oké. De spek was te hard gebakken en de pannenkoek verre van warm. Als je niet eens een warme pannenkoek kunt serveren in een pannenkoekenrestaurant moet je denk ik wel even achter de oren krabben. Dus nee, totaal GEEN aanrader!

1,9
  5. Gezellig met onze dochter (2) een pannenkoek eten (24-08-2017). Zaten 10 minuten te wachten. Kregen we de kaart met de vraag wat we wilden drinken konden amper kijken wat je kon kiezen. Vervolgens lang moeten wachten voordat we de pannenkoek konden bestellen en ook weer voordat hij geserveerd werd. Nou dan verwacht je wel wat. Een boeren pannenkoek. Lekkere ingredienten mee gebakken in het beslag. Ja dat zou je verwachten voor het lange wachten en hoge prijs. Niet dus! Een nog bijna witte pannenkoek met daarop 2 plakjes spek wat groenten er los op gegooid. En dan de kinderpannenkoek. Is wit, net zo groot als een normale pannenkoek alleen 50 cent goedkoper. En dan het afrekenen. Weer lang moeten wachten. Moet wel eerlijk zeggen dat die jongen en dame wel hun best deden iedereen te bedienen. In de organisatie is er heel wat mis. Dus directie doe er wat aan want dit is geld verdienen over de rug van je personeel en de klant. Ons zie je niet meer terug! Tip. Meer personeel en betere pannenkoeken. Of de prijzen flink omlaag. Ook wat de frisdrank betreft. Kwaliteit? Dramatisch!

1,6
  6. Er was duidelijk iets mis met de organisatie. Onopgeleid personeel, verkeerd drinken dat werd bezorgd aan tafel, lange wachttijd voor het eten, sommige tafels kregen veel eerder eten dan anderen die langer aan het wachten waren, moest zelf om stroop en suiker vragen. Pannekoek was gedeeltelijk niet gaar en andere kant aangebrand. Voor ons nooit meer, jammer...

7. Toen we binnen kwamen en gingen zitten, kwam er niemand naar ons toe. Iets na ons kwamen ook nog mensen binnen die meteen geholpen werden. We moesten zelf een teken geven na ongeveer tien minuten dat we graag de kaarten wilden zien. Toen we onze keuze hadden gemaakt, moesten we weer zelf iemand aanspreken of we mochten bestellen na een kwartier gewacht te hebben. Er liepen drie in de bediening die het meeste van de tijd samen niets stonden te doen naast de keuken.

We hadden onze bestelling doorgegeven en daarbij ook een voorgerecht. We hebben een halfuur gewacht ons voorgerecht wat maar niet kwam. Toen we wilden vragen of ons voorgerecht nog kwam, kwamen ze zeggen dat onze pannenkoek er niet meer was en we iets anders moesten bestellen. In die tijd kwamen er nieuwe gasten binnen die naast ons gingen zitten. Zij kregen direct hun eten en zijn na een halfuur weer gegaan. Ondertussen hadden we nog wat drinken besteld wat ook niet kwam. Toen onze tweede bestelling na weer een halfuur niet kwam, zijn we zelf naar voren gelopen om te vragen hoe het met ons eten zat. Uiteindelijk hebben we anderhalf uur gewacht op een pannenkoek. Waarbij wij zelf nog naar de keuken moesten lopen om te vragen of we mochten afrekenen.

Er was 1 meid en 1 jongen waarvan we duidelijk konden zien dat ze hun best deden. De rest stond er maar wat bij en zagen de klanten die binnenkwamen en niet geholpen werden, ook weer wegdoen en deden er niets aan.

Niet voor herhaling vatbaar.

1,1
  8. Personeel wat niet echt zin had om te werken.
    Lauwe pannenkoek te eten gekregen. Geen aanrader!

2,2
  9. 3 jaar geleden hadden we hier voor het laatst zoals gewoonlijk een heerlijke pannenkoek gegeten, vandaag weer eens naar Den Haag geweest en natuurlijk een pannenkoek op de boulevard. GATVER, wat was dat smerig, wat is er met deze zaak gebeurt. Wij kregen een pannenkoek die vast kleefde aan ons bord, volgens ons kwam hij uit de magnetron. Geen lekker krokant randje, de spek was zwart en de pannenkoek zo dun dat je er doorheen kon kijken. Conclusie; wij gaan daar NOOIT meer heen.

10. Wij eten hier altijd als we de boulevard van Scheveningen bezoeken. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, gezellig restaurant, snelle service. Informele sfeer en altijd heerlijke pannenkoeken. Veel keus op de menukaart.

11. Na een heerlijk dagje aan het strand dachten we een lekkere pannenkoek te eten. Nadat onze bestelling was opgenomen zeker een half uur moeten wachten. Zo moeilijk kan het niet zijn om een pannenkoek te maken, maar wel als je vergeet deze door te geven aan de keuken. Pannenkoek plakte aan het bord vast, topping lag er boven op. Voor het wachten kregen we overigens wel een drankje van het huis aangeboden. Nadat de pannenkoeken op waren vroeg, volgens mij, de bedrijfsleider of hij nog iets voor ons kon betekenen. Jazeker, de ijsjes voor onze kinderen die een kindermenu hadden. Bij het afrekenen probeerde deze zelfde man nota bene de "goedmaak" drankjes alsnog in rekening te brengen. Met een "dat zal mijn collega wel verkeerd hebben gedaan" probeerde hij zich er van af te maken. Deze man kan beter iets gaan doen waar hij wèl gelukkig van wordt, want pannenkoeken verkopen is niet zijn ding. Vreemd was ook dat de poffertjes niet verkrijgbaar waren, een poffertje is immers een kleine pannenkoek... Nog vreemder was het toen een half uur later een tafel achter ons poffertjes bestelden er ineens wel weer poffertjes waren. Waarschijnlijk hadden ze in de vriezer nog een doos gevonden... Dit was dus eens maar nooit weer. De volgende keer zal ik nog eerder naar McDonalds gaan...

12. Ik had een groupon gebruikt met een stel vriendinnen, maar de pannenkoeken vielen erg tegen. Ze waren plakkerig alsof ze niet goed waren gebakken en de kaas pannenkoek was echt niet lekker maar vulde natuurlijk enorm.

De bediening is echt heel erg onverschillig en het is alsof ze helemaal niet blij zijn met het werk wat ze doen. Ze stralen helemaal geen vrolijkheid en enthousiasme uit en soms zaten we een tijdje te wachten tot iemand ons kwam helpen. Ook hebben ze geen uniform aan ofzo, maar lopen ze gewoon in een trui en spijkerbroek rond.

Ik ga het echt niet meer doen. Ook al is het een groupon, kon de service echt veel beter en ook de pannenkoeken. De sfeer vond ik op zich wel fijn, maar het was echt super rustig, wat op zich fijn is maar ook weer niet.

2,4
  13. Bediening onverschillige houding, deze man op leeftijd kan beter iets gaan doen waar hij wel gelukkig van wordt. Te dikke pannenkoeken waar de toppings erop gelegd worden ipv meegebakken. Vieze drinkglazen. Geen gezellig pannekoekenhuisje maar meer een massale onpersoonlijke toeristentent met foute muziek. Niet zo vreemd dat er weinig mensen zaten. Dit was 1 keer en nooit meer.

2,2
  14. 't Pannekoekenhuisje op de boulevard in Scheveningen...gewoon niet meer doen, echt zonde van je geld. Na een wandelingetje op de Boulevard, even trek in iets kleins. Bijna geen klanten op het terras om 13h15 (dat kan op een gewone donderdag, en hoeft volgens mij niet altijd iets alarmerends over de kwaliteit te betekenen).

Kleine portie (10st) poffertjes (€ 4,30) met koffie (€2,50) en een Tosti (kaas/tomaat/Italiaanse kruiden; € 3,95) met een Cappuccino (€ 2,75) besteld. Kwaliteit poffertjes echt zondermeer bedroevend slecht (fabrieksachtig, zo zien ze er uit), klein taai & melig; boter niet gesmolten (hadden te lang gestaan of al teveel afgekoeld na bereiding, of misschien van een andere klant die ze niet moest, wat verse poedersuiker en boter doet "wonderen"?). Koffie: smaakte alsof ze lang gestaan had. Cappuccino: met dat automaten-schuimmelk, maar toch best te drinken vond ik. Tosti: Smaakte best wel, maar was verder niets bijzonders (wat krijg je toch weinig waar voor het geld); wel leuke presentatie op een langwerpig bordje met een klein beetje sla met wat dressing.

Foutje van mij (m'n lief was even naar toilet): poffertjes die ze niet lustte opgegeten (ja, had toch nog wat trek; zwak momentje; leeg bordje terug sturen wordt wat moeilijk). Het extra bestelde colaatje bij de tosti werd niet gebracht en uiteindelijk maar afbesteld (let wel: totaal geen drukte op het terras, er was bijna niets te doen - wegwezen hier).

Bediening: op zich vriendelijke jongeman, maar totaal onverschillige houding. Het bij de kassa, door de bediening, nog even achteraf plaatsten van de fijne opmerking: "We hadden graag een nieuw portie voor u gemaakt" (had dat dan meteen gedaan, na de klacht aan het tafeltje) komt echt vervelend over.

Kortom: zeer slechte service! Algemene indruk personeel: "Maakt ons wat uit". Hier moet dus nog heel wat gebeuren op het gebied van training etc. Nee, een bezoek aan 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen, daar word je niet vrolijk van.

1,7
  15. Was toen we aankwamen niet druk. 3 pannenkoeken besteld en 1 portie poffertjes. Poffertjes kwamen als eerst, pannenkoeken zouden zo komen. Poffertjes waren klein en melig. Na 20 minuten gevraagd wannneer de pannenkoeken eindelijk eens kwamen. Die kwamen uiteindelijk 25 minuten na de poffertjes Pannenkoeken waren lauw en wit, het bord was wel warm. Niemand kwam vragen of we nog drinken wilden etc. Terwijl er zat personeel liep. Personeel kwam was ook niet vriendelijk. Ik ga hier in ieder geval niet meer heen.

2,5
  16. Was een gewone pannenkoek voor een belachelijke prijs.

3,4
  17. Top gegeten en genoten van de makeover helemaal binnen!

18. Zondag 09-03-2014 naar het pannekoekenhuisje geweest. Het was heel druk ivm zonnig weer en we zagen bij hun iemand weggaan, dus wij wilden daar gaan zitten.
    Nog voor we zaten en/of de drankenkaart konden bekijken vroeg een serveerster al wat we wilden drinken. Mijn vriendin gaf aan dat nog te willen bekijken, maar of ze wel ons tafeltje schoon wilde maken ivm viezigheid van de voorgangers. Dat vond ze niet leuk, want ze kwam niet terug om onze order aan te nemen of onze tafel schoon te maken.
    Toen een andere serveerster kwam, vroeg ik hetzelfde of ze het tafeltje wilde schoonmaken en of we konden bestellen. Weer wachten en geen serveerster te bekennen. Ondertussen 20 minuten verder komt de eerste serveerster en ik zeg dat we willen bestellen, maar wel eerst het tafeltje waar we aan zaten schoon te maken, daarop reageerde de serveerster heel kortaf "Oh dan kom ik straks wel terug".
    Wat is er verkeerd aan om een schone tafel te willen? Het is toch normaal dat als je ziet dat iemand weggaat en een kliederboel achterlaat, je het schoonmaakt voor de volgende? Hierop zijn we weggegaan en zal ik er nooit meer komen. En dit als het mogelijk is op verschillende sites kenbaar maken.
    R. van Iersel

19. Vandaag 21-11-2013 wezen eten hier met een bon van vakantieveilingen met 4 personen.Wij konden onbeperkt pannenkoeken eten. We dachten dat we van de gehele kaart pannenkoeken konden kiezen. Niet dus! Na het zeggen dat we via vv kwamen kregen we een wit geprint A4'tje waar we een keuze uit konden maken. Kaas - Ananas - Appel - Spek - Naturel - Champignons. Dat waren de keuzes die we hadden. Stel we wilden een pannenkoek kaas en iets erbij op hebben bijv. spek moesten we dit bijbetalen. Dit hebben wij maar niet gedaan. De eerste pannenkoek smaakte erg melig en was niet echt bruin gebakken meer wit wat erg tegen viel. Hier hebben wij iets van gezegd en de tweede pannenkoek werd er meer aandacht aan besteed maar was nog niet helemaal naar onze smaak. We hebben daarna ook maar geen derde meer besteld. Service was wel redelijk, maar om hier nogmaals heen te gaan....Nee dat doen we liever niet meer. Beetje tegen gevallen helaas. Verder is het wel een leuk tentje maar er moet meer aandacht gegeven worden hoe die pannenkoeken gebakken worden.

Helaas voor ons nooit meer het Pannekoekenhuisje!

4,9
  20. boots en jacobs

Hier na een warme dag aan het strand met mijn vriend een pannenkoek gegeten voordat we de terugweg aanvaardden naar limburg. Het was al behoorlijk druk toen we binnenliepen maar hadden al snel een mooie plaats gevonden. Ik bestelde me een pannenkoek met ragout en mijn vriend een noordzeepannenkoek, ze waren behoorlijk snel klaar maar smaakte ook heerlijk. Heb nog nooit zo'n lekkere pannenkoek gegeten. Het personeel is ook erg leuk en komt je snel vragen als je het drinken op hebt of je nog wat wil drinken, dus erg gastvriendelijk. Wij komen hier zeker een keer terug. Dit zal dit jaar denk ik niet meer gebeuren aangezien ik in het gips zit en dit nog wel even duurt..

21. In heel mijn leven (42 jaar) nog nooit zo'n slechte pannenkoek geserveerd gekregen. De spek was zwartgeblakerd, paar plakjes tostikaas er overheen, pannenkoek zelf was niet gaar. Ter compensatie 2 gratis ijsjes gekregen, maar diner was niet in orde. Ik zal dit restaurant dan ook zeker niet aanraden.

22. Kom er al jaren en echt lekkere pannenkoeken. Je moet hier zeker een broodje tonijnsalade eten.

23. Na een gezellige dag met mijn moeder in Den Haag zijn wij bij dit restaurant gaan eten. De bediening was zeer drammerig en chagrijnig. De pannenkoeken smaakten nergens naar, slecht belegd.

Vroeger was het hier een heel stuk beter.

Hier komen wij niet meer.

24. Net als mijn vriendin is dit mijn favoriete pannenkoekhuisje geworden! De 1e x was heel druk, maar kregen we toch binnen 30 min onze pannenkoek opgediend. Zeker niet smakeloos, maar gewoon warm met vers fruit erop. De 2e keer heel rustig en ook vlot bediend. Niet duur en lekker aan het strand. Een topper voor mij!

25. Augustus 2010 hier gegeten. Leuk restaurant, prachtig uitzicht, maar voor de pannenkoeken hoef je er niet heen te gaan! Mijn pannenkoek met kaas was flinterdun met 4 lullige fabrieksgemaakte plakjes kaas erop (die wel van plastic leken), waar wel heel weinig smaak aan zat! De paprika kruiden erover had ook geen toegevoegde waarde. Het kwam over alsof er in het weekend een hele stapel pannenkoeken worden gebakken en als je doordeweeks een pannnekoek besteld, worden de smaken/ingredienten naar keuze er op gelegd,2 minuten in de magnetron gestopt en opgediend!

2,4
  26. De dames die gereageerd hebben geef ik geen gelijk. Ik ben al vaak hier wezen eten en het is mijn favoriete pannenkoekhuisje. Over het algemeen hoef je niet heel lang te wachten is er voldoende aandacht. En de prijzen zijn niet heel hoog. Ik vind het er gezellig en hoop er nog vaak te komen o zo!

27. Op 18 oktober 2009 het volgende besteld:

2 koffie € 4,50

1 erwtensoep € 5,75

1 appel rozijn € 7,75

totaal € 18,00

- de koffie was heet, maar smaakte nauwelijks naar koffie.

- de erwtensoep werd heel povertjes opgediend.

- naast de kom erwtensoep lag een snee roggebrood uit een pakje, met daarop twee flinterdunne en doorzichtige plakjes katenspek.

- de pannekoek was niet gaar en zat vastgeplakt aan het bord.

Het Pannekoekenhuisje nodigt niet uit voor een volgend bezoek.

Heel triest!

28. Gisteren 18-2-09 met mijn zus en 2 kinderen (4 en 6) een pannenkoek gegeten in dit restaurant. Bij binnenkomst om 17.15 uur zat de zaak iets meer dan halfvol. We bestelden 1 pannenkoek met suiker, 1 met stroop, 1 met kaas en 1 met kaas en ananas. Om 18.15 uur hadden we nog steeds niks en heb ik geïnformeerd of het nog lang ging duren. Hier konden ze niks concreets over zeggen alleen maar dat het vast niet zo lang meer zou duren.

Uiteindelijk om 18.35 uur kwamen de pannenkoeken, veel te laat natuurlijk! Bijna 1,5 uur moeten wachten op een pannenkoek is absurd.

De pannenkoeken waren was bovendien erg smaakloos en droog. Absoluut GEEN aanrader. Dit was de 2e keer dat we hier zo slecht gegeten hebben en ook gelijk de laatste.

3,4