1. Vandaag gereserveerd voor de 18e verjaardag van onze zoon. Om 19:15 uur gearriveerd. Zo rond 20:00 uur navraag gedaan of we konden bestellen, werd de bestelling opgenomen. He he, denken ok het is druk...Om 20:40 uur het voorgerecht, deze was prima. Kregen na enige tijd geduld zo rond 21:30 uur de mosselen. Ze waren niet goed schoongespoeld (lees: de mosselen niet de rust de gegeven om zichzelf schoon te spoelen), wat tot gevolg heeft gehad dat je het voelde knarsen tussen je tanden en sommige schalen waren kapot zodat je moest uitkijken om niet een stukje tussen je tanden te krijgen. Hebben dit ook aangegeven, aangezien ik zelf ook graag mosselen bereid (Zeeuwse afkomst) en we ons erop hadden verheugd. Goed, vervolgens geprobeerd uit de negatieve spiraal te komen en te wachten op het nagerecht. Ondertussen waren er ook niet meer zoveel gasten, dus dachten dat gaat niet meer zo lang duren. Zo rond 22:10 uur maar opgestapt en ook aangegeven dat we er helemaal klaar mee waren. Afijn 141 euro armer en even geen zin meer om uit eten te gaan. Ik denk dat de kok de naam Pampus wel heer erg letterlijk neemt. Bedankt Pampus, deze verjaardag vergeten we zeer zeker niet. Overigens waren we niet de enigen die zo lang moesten wachten.

5,5