1. Dicht bij ons in de buurt, dus altijd een ideale plaats om uit eten te gaan. Wat je ook kiest, het is altijd goed en lekker én voldoende.
    Inderdaad is het drie-gangen menu voor 11,50 niet duur en je hebt elke dag keus uit een vis- en een vleesgerecht. Alleen het hoofdmenu kan ook voor 7,50.
    Ook het onbeperkt eten op zaterdagavond (altijd keuze tussen vis en vlees, bijv. mosselen, tong, spareribs) is voor 14,95 niet duur en lekker. Helaas is het wel raadzaam om te reserveren, want het kan behoorlijk druk zijn. Het kan dus ook gebeuren dat je binnenloopt en gewoon geen plaats meer hebt :-(

Voor mij is het meest speciale van dit Grand Café de high tea. Ook 14,95, maar je wordt vreselijk verwend met allemaal lekkere hapjes. Ik heb dit nu 3x gedaan en het blijft speciaal.

Verder is er nog een hele leuke kinderhoek, dus kinderen kunnen prima mee komen.

Het Grand Café zit helaas een beetje uit de route, maar het is per auto, fiets en te voet prima te bereiken. U moet misschien een beetje verder dan het centrum zelf, maar dat is het meer dan waard!