1. Prijs kwaliteit verhouding van het eten is goed. De locatie in de zomer is uitstekend.

Wij werden bediend door 2 blonde dames. De bediening was slecht en ze waren niet aardig. We werden niet op een prettige manier bediend, we kregen onaardige blikken alsof ze ons liever niet wilden bedienen. We kregen er een naar gevoel van. Voorbeeld: Ons bestek hadden we niet toen ons maaltijd werd gebracht. Toen ze weg liep en vervolgens weer langs liep hebben we hiernaar gevraagd. Ze keek ons boos aan, liep weg en kwam zonder iets te zeggen terug met bestek. Beide dames kwamen ons op verschillende momenten drinken brengen met de vingertoppen op het randje van de glas en hielden ook de flessen fris aan het mondstukje met hun vingers vast. De een had hele lange nagels, alhoewel netjes gelakt is dit in een restaurant onhygiënisch. Toen er achteraf geen fooi werd gegeven bij de kassa, keken beide dames elkaar aan en liepen weg zonder te bedanken voor de komst. Ons hele belevenis van het uit eten gegaan is door deze bediening verpest. Wij komen niet meer terug.