Bezorgrestaurants in de buurt van Vito

Online eten bestellen

1599209241 85
1622056501 83
1652519514 81

1. Fam Rietveld

Altijd een warm welkom door de fijne gastheer die er altijd is! We hebben echt een heerlijke lasagne gegeten, eten is top! Dank voor de fijne avond.

Groetjes fam Rietveld

2. Eten is wel aardig maar haalt het niet bij een echt Italiaans restaurant in Italië. Wel goed sfeer en snelle bediening.

6,3
  3. Trudie van der Kroon

Gisteravond van een heerlijke high wine genoten. Eten was top. Echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
    Dankjewel Dennis en team.

4. T.commandeur

Zondag wilden we een feestje vieren, maar door de slechte communicatie met de bootverhuurder, het chagrijnige personeel, ik heb ze zelfs niet zien glimlachen, slechte en langzame bediening, het duurde 2 uur voor we een 2e drankje kregen werd het geen feestje. Gemiste kans Vito, want ik denk niet dat de gasten, allen uit Heerhugowaard, nog eens bij jullie binnenkomen.

5. Eten smaakt voortreffelijk en ziet er ook nog eens fantastisch uit! Heerlijk wijnarrangement, zeker aan te raden!
    Buiten gezeten met het zonnetje in ons gezicht tot in de late uurtjes.

6. Van de Bunt

Het eten bij Vito was heerlijk! We zijn hier nu voor de derde of vierde keer geweest en alle keren was het uitstekend!
    Vooral de risotto met op de huid gebakken kabeljauw is een aanrader. De bediening is ook heel professioneel en vriendelijk.
    Echt een goed restaurant!

7. Samen met mijn dochter van vier lekker op het terras een pizza eten (dat was het plan) de serveerster leek er niet veel zin in te hebben helaas. Naast het eten en de drankjes wilde ik voor mijn dochter een klein glaasje kraanwater erbij. 1 Spa blauw dus zei de serveerster. Euh? Dat vroeg ik niet hoor ik vroeg om een heel klein glaasje kraan water extra bij de consumpties voor mijn dochter van vier. Diepe zucht van serveerster, dat kan niet. Dan maar een spa blauw zei ik gelaten. De hele bejegening was kortaf te noemen. Alhoewel het niet druk was en ik alleen met mijn dochter zat leek de serveerster niet te willen begrijpen dat het dan allemaal wat sneller mag dan als je met volwassenen bent. Ik zat dik een half uur voordat wij de kaart kregen. Twee serveersters stonden in mijn blikveld te kletsen? Na diverse malen oogcontact en genegeerd te worden wilde ik eigenlijk weggaan maar goed kind wil een pizza en beloofd is beloofd. Toen alles opgegeten was wilde ik niet weer heel lang wachten zonder reden en ben ik naar binnen gegaan om te betalen. Het eten was goed en omdat ik binnen werd geholpen door een leuke jonge kok heb ik toch nog een beetje fooi gegeven. De kinderfeestjes zijn heel erg leuk hier, maar vanwege de bediening(heb ik mij echt aan geërgerd en ik heb zel in de horeca geweekt dus ik weet dat het zo niet nodig was) zullen zij mij hier niet meer zien, ook al woon ik de overkant.

4,3
  8. Hans 8 punten

Heerlijk gegeten met Daniel! Super bediening! Onze serveerder verstaat zijn vak, een 10+ voor hem!

9. We komen al vanaf het begin regelmatig een hapje eten. Soms snel, soms uitgebreid voor beide een zeer geschikte plek. Alles is heerlijk vers, goed van smaak en kan altijd worden aangepast op onze wensen. Enige puntje is dat de pasta's vaak heel veel zijn in verhouding met de gewone gerechten. Daarom neem ik vaak een 'kinderportie' pasta.

De bediening is vriendelijk, meedenkend en ze geven je een welkom gevoel. Van het begin werkt een jonge dame die echt zo een op top gastvrouw is voor iedereen. Toen we er afgelopen zondag waren was het enorm druk maar ze blijft zo rustig heeft het overzicht en zorgt dat iedereen voldoende aandacht krijgt. We zullen nog vaak terug komen.

10. Asha Klaver -van Veldhoven

Het hele plaatje klopt. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, prachtige lokatie. Verschillende keren geweest.. Echt een top tent.

11. Amsterdam

Wat een top restaurant! Het eten was heeerlijk en de sfeer heel huiselijk en heel fijn. Zeker genoten en echt een aanrader!

12. Fenomenaal, een aanrader, goede bediening, snel, lekker eten, mooie presentatie.

13. Arnold en Jeanet

Vanavond fantastisch goed gegeten in dit restaurant. Heel sfeervol gegeten, lekkere rode wijn, en perfecte bediening, niet opdringerig maar gewoon zeer goed! Een aanrader om naar toe te gaan.

14. C jonk

15. Leuk ingerichte zaak.
    Wij aten enkel een hoofdgerecht. Zowel de saltimbocca en de gamba's met citroenrisotto waren heerlijk.
    De bediening is jong en nog wat onervaren, maar aardig en correct.

16. Prijs kwaliteit verhouding van het eten is goed. De locatie in de zomer is uitstekend.

Wij werden bediend door 2 blonde dames. De bediening was slecht en ze waren niet aardig. We werden niet op een prettige manier bediend, we kregen onaardige blikken alsof ze ons liever niet wilden bedienen. We kregen er een naar gevoel van. Voorbeeld: Ons bestek hadden we niet toen ons maaltijd werd gebracht. Toen ze weg liep en vervolgens weer langs liep hebben we hiernaar gevraagd. Ze keek ons boos aan, liep weg en kwam zonder iets te zeggen terug met bestek. Beide dames kwamen ons op verschillende momenten drinken brengen met de vingertoppen op het randje van de glas en hielden ook de flessen fris aan het mondstukje met hun vingers vast. De een had hele lange nagels, alhoewel netjes gelakt is dit in een restaurant onhygiënisch. Toen er achteraf geen fooi werd gegeven bij de kassa, keken beide dames elkaar aan en liepen weg zonder te bedanken voor de komst. Ons hele belevenis van het uit eten gegaan is door deze bediening verpest. Wij komen niet meer terug.

17. Sorry, ik kan de ervaringen van de voorgaande niet delen. Afgelopen zaterdag om half acht gereserveerd, kado voor zeer lieve familie. Na een uur en een kwartier (!!) Kwam men maar eens vragen of we nog wijn wilden? Eh..nee graag eten. Uiteindelijk na anderhalf uur kwamen de gerechten op tafel... wij hadden het 4 gangen verassingsmenu. Heerlijk maar na het lange wachten was onze "trek" verdwenen. Jammer !! Wij komen hier niet meer. Wij vonden het óók heel vreemd dat het personeel na hun dienst in het restaurant zaten én dat ze met schorten liepen met daarop kidsfactory?

18. Vanavond echt heerlijk gegeten bij restaurant Vito. Het was onze eerste keer maar we komen zeker terug!

Bij binnenkomst zat het restaurant halfvol. We kregen een erg knusse tafel waar we lekker zaten. Allereerst vroegen we om rode wijn en mochten we de 2 verschillende huiswijnen proeven.

We besloten het vier gangen verrassingsmenu te nemen, en dat was echt perfect. Goede smaken, mooie opmaak van de borden en meer dan genoeg!

Wij hebben een topavond gehad en komen snel terug!!

19. Ik was er op 26 januari 2013 met 6 gasten om mijn verjaardag te vieren.
    Reserveren per mail ging perfect. We kregen op verzoek een tafel op een rustige plek achter in de zaak. Het restaurant zat al gauw helemaal vol.
    We waren allemaal zeer te spreken over de gerechten, erg mooi geserveerd en prima van smaak.De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
    Ook de rekening viel erg mee. Dus we gaan zeker vaker bij Vito eten.

20. Restaurant met een mooi interieur. Op deze zaterdagavond zat het restaurant tjokvol. De proeverij van de voorgerechten was heerlijk en prachtig geserveerd.

Als hoofdgerecht had ik de Petto d’Anatra (eendeborst met truffelrissotto). Heerlijk herfstig gerecht. Prachtig gegaard en een heerlijk zachte rissotto. Mijn partner had de Salmone fillet (Zalm met saffraanrissotto). Een wat frisser gerecht dan de mijne maar toch heerlijk. De rissotto salade als bijgerecht was verrassend en erg lekker. De aardappelpartjes waren niet bijzonder. Knapperige friet zou hier niet misstaan als contrast met de rissotto.

De Tiramisu was erg lekker maar ik miste de bodem van lange vingers. Het is heel chique om deze er in te steken maar een bodem van lange vingers komt de smaak meer ten goede. Mijn partner had gekozen voor de Cioccolato (bereidingen van chocolade met sinaasappelijs). Hier kan je geen buil aan vallen. Tenzij je hem zelf niet hebt besteld en je partner wel. Zo lekker.

De bediening was correct en niet opdringerig.

Als je in dit restaurant na het bekijken van de kaart nog steeds kiest voor een pizza dan ben je niet goed wijs en garandeer ik ook nog dat je spijt krijgt als je ziet wat anderen om je heen aan het eten zijn. Eindelijk een Italiaans restaurant ipv pizzeria.

21. Annemieke

Vanavond sinterklaas avond heerlijk gegeten bij Vito. Het was gezellig druk en werden fijn geholpen door de dames van de bediening. De gerechten waren heerlijk en fantastisch opgemaakt. We hadden als hoofdgerecht Pollo di fattoria....heerlijk. We komen snel terug met de kinderen.

22. Gisteravond wezen eten bij vito maar wij komen niet meer terug. Aardig meisje die ons hielp... Dat was het dan ook. Het eten was ontzettend slecht. De pizzas waren echt belegd met oog op de recessie! In deze tijd moet je je als starter nog bewijzen en je klanten in de watten leggen maar deze pizza was onzettttend slecht. Een echte italiaanse pizza is dun belegd maar dit was iets te serieus genomen... De smaak was er gewoon niet. Hoofdgerecht Gambas "gebakken gambas met tomaten, knoflook en venkel voor 21 euro. 4 kleine gambas met 2 stukjes venkel... Een beetje sla en een aantal aardappeltjes. Geeeeen hoofdgerecht... Een voorgerecht van 15 euro was perfect geweest. Hier kun je een volwassenman niet mee vullen.

Lekker flesjes wijn besteld. 1 van de 4 dronk Lambrusco en de rest een siciliaanse wijn.. De eigenaresse wilde even bijschenken.. Prima! Maar geen 2 wijnen gaan mengen. De 3e persoon werd overgeslagen toen ze schrok omdat ze het verkeerde wijntje wilde inschenken.. Heel apart. De andere serveerste precies hetzelfde verhaaltje en die was te snel dus de wijnen waren al gemengd. Ze nam het glas mee.. En kwam met niks terug !?!

Wij komen niet meer terug. We hebben het in ieder geval geprobeerd, als echte Italianen keuren wij dit af.

3,9
  23. Echt heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Zeker een aanrader.

24. Voor de tweede keer bij vito gegeten. Wederom genoten. Eten ziet er prachtig uit met bijzondere details. Bediening is vlot en enthousiast. Er was alleen een jongedame die wel iets te bot reageerde toen we iets aan haar vroegen. Maar dit was een keer op de gehele avond. Prijs kwaliteit is helemaal perfect zelfs met een gezin met drie kinderen erbij.
    Wij komen snel weer even eten.

25. Wij hebben genoten van het 4-gangen verrassingsdiner. Heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt, en goede prijs. Heerlijke wijn erbij. De bediening was prima. Keurige uitleg van de heerlijkheden die op het bord lagen. Echt een aanrader en we komen zeker nog een keer om ook de andere gerechten te proeven.

26. Afgelopen maandag heerlijk gegeten met mijn vriendin bij restaurant Vito. De gehele avond lekker buiten gezeten op een prachtig terras aan een haventje. Dat geeft een beetje het gevoel alsof je op vakantie ben. De hele avond door verschillende gerechtjes gedeeld samen met mijn vriendin. Hierdoor veel kunnen proeven en eigenlijk alles was heerlijk. De proeverij had alleen iets meer mogen zijn.
    Erg leuk en zeer spontane bediening die de kennis in huis had om alles uit te leggen. Toen we uiteindelijk de rekening kregen viel het 100% mee. Wij komen snel terug.

27. Heerlijke gegeten en gezeten bij Vito! Eindelijk weer een restaurant waar je goed kan eten en een goed wijnadvies krijgt! In tegenstelling tot andere recensies vonden wij de bediening juist erg prettig en eerlijk. Niets was te gek, glazen water en echte verse jus (op het moment geperst). We hadden een heerlijke relaxte avond en zijn vol lof over dit jonge bedrijf! Chapeau!

28. Nu 2 keer gegeten bij Vito. Bij de eerste keer vertelde een vriendin me al dat ze het eten erg lekker vond, maar de service slecht.
    Toch wilde ik het zelf ervaren en heb er met 3 vriendinnen gegeten de 1e keer. Het eten was heerlijk. Maar de bediening ronduit slecht! Meerdere keren kwam de serveerster met een bestelling drankjes die niet voor ons was. Het duurde erg lang voor we het hoofdgerecht kregen. En contact maken met de klanten daar deden ze niet aan. Ik heb zelf in de horeca gewerkt en kan enigszins wel inschatten of het door drukte komt en het was niet druk die avond. Maar goed, uiteindelijk erg lekker gegeten, was ook wat waard.
    Afgelopen week met 4 personen gegeten voor de 2e keer. Maar deze keer was het nog slechter dan de eerste keer. We bestelden een fles wijn en de serveerster kwam met een halfvolle fles aanzetten. Gelukkig kwam ze er zelf achter. Even na 7 uur kregen we het voorgerecht en het hoofdgerecht pas na half 9!! Ik ben tussentijds nog wezen vragen of het nog lang duurde en ik herken de houding van de serveerster die in een vorige recentie werd genoemd. "het is druk, dat moet u begrijpen en zeur verder niet" we zijn tijdens het wachten zelf diverse keren naar de bar gelopen om drankjes te bestellen omdat er geen contact met ons gemaakt werd. En het was absoluut niet druk!
    Ook deze keer was het eten erg lekker. Maar voor ons zeker geen reden om terug te komen voorlopig. Erg jammer, een mooi restaurant met heerlijk eten, maar absoluut geen verstand van service en klantenbinding.

5,1
  29. Zondag namiddag 1700 uur. Het restaurant was leeg. Op onze navraag werd ons (2 pers) bevestigd, dat de keuken geopend was. Nadat we aan de tafel waren gaan zitten, werd ons gevraagd wat wij wilden drinken - zonder het menu mee te nemen. De bestelde wijnglazen werden uit een al geopende fles (bijna half vol) gevuld. Maar met de wijn kwam gelukkig ook de menukaart. De mejuffrouw maakte overigens geen melding van het dagmenu, dat wel ergens aan de muur hangt, ik vermoed dat dat niet was gewijzigd sinds de vorige week. De gerechten werden gebracht, helaas was de bestelde salade verwisseld voor een ravioligerecht. Toen ik vroeg of de salade alsnog gebracht kon worden, herkende de mejuffrouw haar fout direct. Doch bleef zij alsmaar herhalen dat fouten maken menselijk was, en liet mij met haar houding weten, dat ik niet zo geirriteerd zou mogen reageren. I had ook wel met die serveerster te doen, want zij moest zo maar twee compleet verschillende gerechten onthouden (1 pizza en 1 salade) en aan de keuken doorgeven.
    Voor de salade vroegen wij naderhand om olie en balsamico-azijn. Terwijl ik dacht, dat deze ingredienten standaard uitrusting van een Italiaans restaurant waren, kon Vito noch olie noch azijn serveren. In plaats daarvan kregen we een schaaltje (?) zelfgemaake roze dressing op onze tafel.
    De eerdere verwisseling van de gerechten was voor de vergeetachtige serveerster geen reden geweest, om ons een 'excuus'-wijntje aan te bieden, of een kopje espresso achteraf. Ik heb tot mijn vertrek het gevoel gehouden, dat de serveerster mij een vervelende klant vond, zonder begrip voor haar menselijke foutje. De klant is bij Vito in Alkmaar zeker geen koning. Ik wens het restaurant zeer veel geluk toe, dat zal nodig zijn.

5,5
  30. Els 57 punten

Hoewel op een geweldige locatie gelegen met prachtige inrichting en ambiance, is dit restaurant qua eten en bediening zeker geen aanbeveling. De bediening was ronduit slecht (niet onthouden wie wat besteld heeft, als gevraagd wordt naar het merk van de huiswijn, meteen een fles brengen, dat was de vraag niet!!!) en het eten was ook zeer middelmatig. De pizzabodem slecht, en dan de topping er los bovenop, het leek wel of dit geen oven gezien had. De eigenaar had vroeger de Pizzataxi, met echt goed afhaaleten, maar een restaurant waarbij je zelf naar de klanten toe moet, ipv dat ze naar jou komen, is te hoog gegrepen. Wat maar weer bewijst, schoenmaker blijf bij je leest.

5,3