Op dit adres zit nu: Gasterij 51

1. Voor een eetcafe; uitstekend! Ik had gereserveerd en schoven aan bij een ander stel. Dat wist ik van te voren en dergelijks is al eens uitgelopen op een verrassend leuke avond met een ons totaal onbekend stel. De tafels hier zijn enorm dus je hoeft geen last van elkaar te hebben. We eten beide een pakketje van bladerdeeg met daarin echt lekkere bospaddestoelen ragout op een bedje van gemengde warme groenten. sla met prima dressing. De friet erbij is lekker dik en knapperig. De huisgemaakte mayo maakt het af. alles smakelijk en vers. Dit alles wegspoelende met een koel glas Duvel. De bediening is ondanks de drukte vlot en zeer vriendelijk op het joviale af als je daar zin in hebt. zeer goede prijs/kwaliteit altijd hier. koffie en thee willen we op het terras doen. Dit is geen probleem en wordt keurig achter ons aan gebracht. Tjsa dan toch nog een minpuntje; De tent zit vol, iedereen gezellig en dan moet je moeite doen elkaar te verstaan. De acoestiek is echt - maar ja die nemen we voor lief.