Op dit adres zit nu: Gasterij 51

1341912478 79
1420332649 78
1621984516 76
1689201806 76

1. Het begin was al wat rommelig. 3-4 tafels stonden nog vol met gebruikte glazen en flesjes van andere gasten. Dame (eigenaresse?) staat lang te converseren met waarschijnlijk bekenden. Niet direct vervelend, wel jammer dat ze in het naar binnenlopen, niet opmerkt dat er nieuwe gasten (wij) aan een tafeltje zitten. Na ongeveer 15 minuten, binnen gevraagd of we zelf de bestelling moesten doorgeven (had gekund in deze COVID-19 tijd). Meisje die bestelling opneemt heeft waarschijnlijk nog niet veel ervaring. Totaal geen probleem, dan vraag ik een keer extra welke Radler 0.0 ze hebben. Na aangeven dat we ook graag wilde eten, werden we naar een ander tafeltje begeleid, door een andere dame, die duidelijk meer ervaring heeft. Uiteindelijk op ons verzoek verder verhuisd, naar binnen, vanwege het frisser worden buiten.

Het eten was ook niet "je-dat". 2 Hamburgers en een biefstuk medium besteld. Hamburgers waren eigenlijk te gaar, behoorlijk donker en droog. De bijgerechten hierbij helpen dan wel. Je wilt uiteindelijk een hamburger die minstens net zo lekker is als thuis gemaakt op de bbq. Dit was in dit geval helaas niet zo.

De bestelde medium biefstuk was eigenlijk te ver doorgeslagen naar medium-well. Misschien mijn eigen fout dat ik niet aangaf dat ik de biefstuk medium rare wilde. Aan de andere kant, hoort een restaurant/eetcafé dat niet zelf te vragen? Blijf dan aan de veilige medium rare zitten, zodat het eventueel extra gebakken kan worden indien gevraagd. Biefstuk was verder aardig, niet spectaculair, structuur is wat kruimelig, niet iets wat ik direct als prettig ervaar. Geserveerde friet was lekker.
    Nu de vraag, waarom niet direct daar aangegeven? Antwoord is net zo simpel als snel. Er zat bij onszelf enige tijddruk, derhalve afgerekend en door.

Al met al een aardige ervaring, maar helaas niet meer dan dat.

2. Caro van pamelen

De lekkerste spareribs ooit gegeten en de hond was meer dan welkom. Fijne ontvangst en bediening!

3. Diana Nuijs

Heerlijk gegeten! Nette service, goede portie voor een nette prijs. Wanneer wij weer in Middelburg zijn gaan wij zeker weer terug!

4. Zaterdag 3 november 2018 een meeting gehad met de vrijwilligers van onze stichting. Dit was van tevoren zo afgesproken, dus bekend. We hadden tot 18:00 afgesproken. Om 17:00 werden de echter de tent al uitgekeken en om 17:15 kregen we zelfs niets meer te drinken!!! Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Uitbaatster/eigenaresse is zeeeeer klantonvriendelijk.

5. Ontspannen entourage. Onze zoon was jarig, wat we bij de reservering hadden vermeld. Ze hadden ballonnen en slingers opgehangen en ontvingen van de serveerster een persoonlijke felicitatie. Sterrenregen op het bolletje ijs als toetje.

6. D van Eijkeren

21-10-2016 heerlijk gegeten bij eetcafé De Geere. Kwaliteit van het eten prima. Bediening heel vriendelijk en professioneel. Kortom een top locatie.

7. Vandaag het dagmenu gegeten:Gepaneerde witvis(heek) met lekkere salade, verse frites en zelf gemaakte mayonaise en 2 andere sausjes. Niet te geloven dat dit kan voor Eur 10,- per persoon (mogen ze ook wel iets meer voor vragen). Wij hebben hier heerlijk (buiten) gegeten in een fijne, gemoedelijke sfeer en met een prettige service.
    Komen zeker terug!

8. Gezellig eetcafe met prima eten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker ook de daghappen zijn een aanrader!

9. We hebben heerlijk gegeten, de spare rib en de biefstuk waren heerlijk en mals. Ook onze kinderen konden ongedwongen spelen. Echt een aanrader!

10. Het was jammer dat vlees samen met de scampies op de spie gaat. Medium besteld en kreeg rare. Na terug gebracht te hebben in de keuken was hij well-done...

Te veel drukte met kermis

11. De biefstuk was echt niet te eten, totaal niet vers / mals. Voor €19 mag je toch echt wel betere kwaliteit verwachten. Hierover een opmerking gemaakt tegen de uitbaters, maar ik zou het verkeerd zien. Niet dus. Voor mij geen eten meer in de Geere in ieder geval.

3,3
  12. Florian

8 maanden zwangere vrouw moet betalen om naar het toilet te gaan... respectloos!

13. marianne

Cafe de Geere is een hele leuke plek om te eten, relaxt en ongedwongen. De keuken is zoals je kan verwachten in een eetcafé. Goed, veel en lekker.

De salade was een beetje weinig in verhouding tot de rest en voor mij hoeft dat niet in een glaasje, maar verder was het oké en leuk. Bediening prima!

14. Fijn dat er gluten-vrij gegeten kon worden!

16. Gezellig café/restaurant, de bediening moet echt opletten wat ze zeggen, een aantal keer foute opmerkingen gehoord tegen over ons als gasten, kan echt niet. Verder vond ik het eten matig en de prijs/kwaliteit is niet in verhouding.
    Wij zullen er niet zo heel snel terug komen.

17. Voor de tweede keer de mediterane kippepoot gegeten, heerlijke jus! Lekker sappige kip, gestoomde groenten, een puntzak frietjes en een lekkere salade. Een aanrader!!!

18. Daan Perez

Supergezellig eetcafe in het centrum van Middelburg. Brabantse gastvrijheid in het mooie Zeeuwse. Goede kaart en prijs/kwaliteit verhouding. Had een overheerlijke daghap (€10,00) kabeljauw.

19. anja

20. Erwin 11438 punten

Zaterdag 26 oktober naar Café de Geere.
    We gaan vandaag voor een gegratineerde uiensoep, het hoofdgerecht wordt het kalfsstoofpotje en de ossenhaaspuntjes en de nagerechten worden de Tiramisu en de Kriekparfait met rode vruchten.
    De soep is goed op smaak en licht gebonden. Naast wat kleine stukjes ui vinden we ook wat gebakken spek. Het is zondermeer een goede soep. In de soep ligt een ronde plak kaas, het is smakelijk maar mijn voorkeur gaat uit naar een pittigere kaas, of ouder, zo je wilt. De hoeveelheid en de smaak zijn echter ruim voldoende.
    We krijgen er heerlijk Turks brood bij met een zeer smakelijke kruidenboter.
    Het hoofdgerecht met het kalfsstoofpotje ziet er leuk uit met het dak van bladerdeeg. Ook is deze goed op smaak. Wel mis ik in de stoof wat andere ingrediënten naast het kalfsvlees en de ragout. Wat uitjes, wortel o.i.d. zouden het gerecht perfect aanvullen. Het dak van bladerdeeg is prima, heerlijk krokant en met wat sesamzaad is dit een mooie aanvulling op het gerecht.
    We krijgen er prima, verse friet bij en huisgemaakte mayonaise. Hier snapt men gelukkig dat een goede side dish minstens zo belangrijk is als de rest van het menu. Ook de frisse salade is erg smakelijk en heeft een prima zuurtje wat goed samengaat met het stoofpotje.
    Het nagerecht met de kriekparfait is perfect. De smaak van het Kriekbier is aanwezig. Het bord is verder opgemaakt met rode bessen, aardbeien en blauwe bessen. Natuurlijk ontbreekt de slagroom niet.
    De tiramisu is ook een goed nagerecht het is huisgemaakt, evenals de kriekparfait en de overige nagerechten. De sfeer krijgt een 8 vanwege de gezellige aankleding deze avond tijdens Nacht van de Nacht in Middelburg (o.a. tafelen in het duister).

Aanrader; Jazeker

21. Voor een eetcafe; uitstekend! Ik had gereserveerd en schoven aan bij een ander stel. Dat wist ik van te voren en dergelijks is al eens uitgelopen op een verrassend leuke avond met een ons totaal onbekend stel. De tafels hier zijn enorm dus je hoeft geen last van elkaar te hebben. We eten beide een pakketje van bladerdeeg met daarin echt lekkere bospaddestoelen ragout op een bedje van gemengde warme groenten. sla met prima dressing. De friet erbij is lekker dik en knapperig. De huisgemaakte mayo maakt het af. alles smakelijk en vers. Dit alles wegspoelende met een koel glas Duvel. De bediening is ondanks de drukte vlot en zeer vriendelijk op het joviale af als je daar zin in hebt. zeer goede prijs/kwaliteit altijd hier. koffie en thee willen we op het terras doen. Dit is geen probleem en wordt keurig achter ons aan gebracht. Tjsa dan toch nog een minpuntje; De tent zit vol, iedereen gezellig en dan moet je moeite doen elkaar te verstaan. De acoestiek is echt - maar ja die nemen we voor lief.

22. Karin en Dominique

Wij komen hier redelijk vaak, ongeveer 1 keer per maand...altijd super eten....vers en lekker! Je eet hier een heerlijke daghap voor nog geen tientje per persoon. Personeel is heerlijk relaxed en staat altijd voor je klaar. De kaart wisselt een paar keer per jaar, maar ja...als je eten goed is....hoeft dit niet vaak te veranderen toch? Hier moet je gaan eten als je lekker het bruine-kroegen-idee wilt hebben, leuke prijsjes, en lekker eten. In een woord.....Super! (lijkt wel alsof ik reclame wil maken, maar het is gewoon een heerlijke tent....Tot snel!

23. P Wattel

Weer lekker gegeten.

24. Gezellige tent.

Eten is aan de dure kant voor wat je geleverd krijgt maar ambiance maakt alles goed.

Goeie daghappen.

25. Erg gezellig eetcafe, zeer vriendelijke bediening.

Wij gaan regelmatig een daghapje eten en verbazen ons elke keer weer over de prijs/kwaliteitverhouding!

De reguliere kaart is wat aan de prijzige kant voor een eetcafe... maar goe, ons Zeeuwen bin zuunig.

Grote aanrader vanwege de sfeer, gezelligheid en vriendelijkheid.

26. De Geere is een sfeervolle eettent, maar toch wel jammer hoe weinig de Geere veranderd met zijn kaart en sfeer.

Door de week is de daghap vaak snel uitverkocht en ben je verplicht om van de niet bijzondere en in verhouding dure kaart te bestellen.

Vaak worden dezelfde soort groenten geserveerd en ook de salade blijft hetzelfde van inhoud.

Misschien weer tijd om iets te veranderen?

5,5
  27. Gezellig eetcafé. De sfeer is zeker goed. Het eten is ook wel goed, maar niet echt bijzonder en prijs/kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Ons gerecht werd geserveerd met friet en aangezien het maar een klein bakje friet was, wat erg snel op was, vroegen we nog wat friet bij.
    Minpuntje was dat dit later als extra op de rekening verscheen...

Bediening is heel vriendelijk.

Pluspunten zijn dus de vriendelijke bediening; de gezellige sfeer, het eten is goed.

Minpunten zijn; bijbetalen voor wat extra friet, prijzen zijn wat te hoog voor hetgeen geleverd wordt, menukeuze is niet zo uitgebreid.

28. Delano Groesser

29. Ik heb hier altijd heerlijk gegeten en kom er nog steeds regelmatig.
    De vegetarische gerechten zijn super en altijd verrassend. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Kleine kaart, maar er zit altijd was lekkers bij voor een ieder.
    Ik ben erg blij met De Geere! Sfeer is gezellig en lekker ongewongen, er komen allerlei soorten mensen hier. Vriendelijke bediening.
    Soms naarmate de avond vordert hebben ze niet meer zo goed in de gaten als je nog wat wilt bestellen of afrekenen maar als je lekker zit is dat ook niet zo erg.

30. Ach.... Erg gezellig voor een student.
    Eten is goed voor een studenteninkomen.
    Maar laten het vaak liggen:-)

2,9
  31. Echt heerlijke sfeer! hele leuke mensen en heerlijk eten. Gezellig!

32. beste die er is in middelburg

33. Cafe de Geere is het Cafe van Zeeland waar atmosfeer, ambiance, muziek en een goede drankenselectie samenkomen om iedere keer weer de juiste stapervaring te genereren! Thanks!

34. henk bouwers

leuk en gezellige kroeg, staat wel blauw van de rook
    voor culinair genieten hoeft men hier niet aan te schuiven! wel voor de gezelligheid

35. Ronald K.

In Rotterdam ben je voor een identieke maaltijd twee maal zo veel kwijt en is de bediening slecht.

36. Eten heerlijk en niet al te duur, bediening helaas nogal nors. verder leuke sfeer.

6,7
  37. lekker eten , vlotte en goede bediening en zalig sfeertje (ongedwongen)
    complimenten!

38. Uitstekende Keuken, Tof & Attent Personeel, Mooie Sfeer, ..helemaal top dus!

39. hele goede keuken