Op dit adres zit nu: Booming

1. Ik kom hier regelmatig voor verschillende doeleinden, maar Cor en Wietske en hun personeel hebben me nog nooit teleurgesteld. Onlangs is de zaak verbouwd waardoor er nog veel meer sfeer is gecreëerd. Wat betreft de lunch en/of diner kan ik alleen maar lovend zijn. Er wordt gekookt met heerlijke producten wat een waar feestje oplevert wanneer het wordt opgediend. Speciale aandacht verdient wat mij betreft de zogenoemde High Wine voor de liefhebber die zich graag culinair laat verrassen. Voor slechts 25 euro wordt je verwend met 4 heerlijke gerechtjes (waaronder voorgerecht en nagerecht) en een bijpassend glas wijn. De wijn die bij het gerecht geschonken wordt, past er qua smaak voortreffelijk bij en zorgt voor een aangename aanvulling. Daarbij wordt ook nog iets verteld over het gerecht en de wijn, zodat je er ook nog wat van opsteekt. De porties van de gerechten en de drankjes zijn precies goed, niet te veel en niet te weinig, zodat je na afloop met een voldaan gevoel naar huis gaat.