Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. Lokatie is prima, maar het eten beduidend minder. Beetje raar tentje, de uitstraling is redelijk chique maar dat wordt volledig teniet gedaan door de grote LCD tv's met MTV achtige beelden overal in de zaak. Achter de bar een rommel. Bedrijfsleider enorm hoog popie jopie gehalte. Staat voor de bar uit een fles te drinken en maakt een praatje met de gasten met zijn voet steunend op de radioator. De scheepvaart voor de deur is indrukwekkender dan het eten. Soep was goed van smaak maar bijna 3 dl is echt te veel. Hoofdgerecht waarvan de garnituren volledig smakeloos zijn. We hadden een menu maar de i.p.v. chocomouse kregen we zonder opgaaf van reden ijs met kersen en een flensje. Enorm lang moeten wachten tussen de gangen. De live muziek kan echt niet in deze zaak. De bedrijfsleider genoot er het meest van maar wij wilden eigenlijk zo snel mogelijk weg. Prijzige kaart en erg duur water op tafel. Er is vast en zeker iets beters te vinden in Vlissingen.

2,5