1. Jimmy Devilee

Net terug van 1 nachtje Nijmegen om te shoppen, wij vroegen overdag in wat winkels om aanraders, hier kwam flores uit. Toen we binnen kwamen kregen we even er gevoel van.... Oke je zit vlak op elkaar en het heeft een aparte sfeer, maar namate we even zaten en de ober kwam het concept uitleggen voelde het goed!
    Wij hebben in zeer luxe restaurants gegeten waar we ruim 3 maal zo veel af moesten rekenen, maar wat hebben we hier genoten, de ongedwongen sfeer en gastvrijheid was echt geweldig! Ik snap de negatieve recenties niet, je moet je er voor open stellen en niet alleen maar op de mindere punten focussen, het vlak op elkaar zitten hoort bij deze bistro! Top ambiance en inrichting, heel romantisch en lekker druk! Dat zegt volgens mij voldoende! Echt een dikke 10 !! 3 gangen met drankjes voor nog geen €100,- echt top qualiteit! Ik raak er niet over uitgesproken, echt een aanrader voor als je eens wat anders wilt als een simpel saai restaurant! Gewoon TOP! De gastvrouw kwam ons ook nog een artikel laten zien over dat ze in een horeca blad stonden, echt gastvrij!