1. Eten was oke, bediening verschikkelijk! De dames die aan het werk waren weten niet hoe ze hun klanten behandelen, ten eerste zien ze er niet uit en ten tweede hebben ze geen kennis over het eten wat ze serveren, ze zijn meer bezig met grappig te doen met elkaar, dan dat ze oog hebben voor hun klanten. Als ik hun baas was geweest had ik het wel geweten. Het eten was redelijk oke, niet wat we van de Griek gewend zijn maar toch. De tjazikie bijvoorbeeld had geen smaak, maar de champions met knoflook waren heerlijk! Ook met het vlees: de gyros smaakt letterlijk nergens naar!! Maar de ossenhaas was perfect! Ze gooien je bord zo vol dat je wel vol moet zitten! Het psychologische spelletje spelen ze goed, als ze nou ook een andere dame vinden voor de bediening en ze daarnaast goed letten op de kwaliteit van het eten, kan het een top tent worden! Potentie voldoende maar helaas is daar nu weinig van te merken!