1. Restaurant met een mooi interieur. Op deze zaterdagavond zat het restaurant tjokvol. De proeverij van de voorgerechten was heerlijk en prachtig geserveerd.

Als hoofdgerecht had ik de Petto d’Anatra (eendeborst met truffelrissotto). Heerlijk herfstig gerecht. Prachtig gegaard en een heerlijk zachte rissotto. Mijn partner had de Salmone fillet (Zalm met saffraanrissotto). Een wat frisser gerecht dan de mijne maar toch heerlijk. De rissotto salade als bijgerecht was verrassend en erg lekker. De aardappelpartjes waren niet bijzonder. Knapperige friet zou hier niet misstaan als contrast met de rissotto.

De Tiramisu was erg lekker maar ik miste de bodem van lange vingers. Het is heel chique om deze er in te steken maar een bodem van lange vingers komt de smaak meer ten goede. Mijn partner had gekozen voor de Cioccolato (bereidingen van chocolade met sinaasappelijs). Hier kan je geen buil aan vallen. Tenzij je hem zelf niet hebt besteld en je partner wel. Zo lekker.

De bediening was correct en niet opdringerig.

Als je in dit restaurant na het bekijken van de kaart nog steeds kiest voor een pizza dan ben je niet goed wijs en garandeer ik ook nog dat je spijt krijgt als je ziet wat anderen om je heen aan het eten zijn. Eindelijk een Italiaans restaurant ipv pizzeria.