Op dit adres zit nu: Jantje's Broodjes

1. Een Afrader met een grote hoofdletter deze tent. Qua ambiance ziet het er best wel leuk uit, maar daar houdt het dan ook mee op. We hebben 50 minuten moeten wachten op een simpel broodje brie, een salade en een chocoladebroodje. Het was redelijk druk dus dan moet je even wachten, maar 50 minuten wachten op een kleine bestelling is echt te lang! Als het eten dan goed en smaakvol zou zijn kon dat weer iets goed maken, maar dit was werkelijk bedroevend! Het broodje brie zag er uit of het door een kleuter gemaakt was, mijn vrouw had een klein bakje met wat blaadjes frisee-sla met keiharde miserabele stukjes stokbrood. Toen we daar in knepen leverde dat een hand vol paneermeel op! De plakjes waren afkomstig van een ingesneden pistolet, ofterwijl van een broodje dat als een tijd afgebakken en ingesneden had gelegen! Een inventieve manier van recyling?! Dit kan echt niet in een croissanterie!! Een klacht hierover bij de eigenaar leverde wel een ander broodje op, maar alles met elkaar waren we ons bezoek aan deze gelegenheid al behoorlijk zat. Dit was dan ook gelijk ons laatste bezoek aan deze locatie, waar we juist naartoe gingen omdat we graag iets meer kwaliteit wilden dan bij de bekende massale locaties waar half Nederland tussen de middag broodjes koopt. Gelet op de specialiteit en het prijsniveau zou je dat bij een croissanterie toch ook mogen verwachten, maar helaas hier dus niet.
    TIP: Neem meer personeel en besteed vooral aandacht aan de kwaliteit van het eten, want anders blijft het bij eenmalige en ontevreden klacnten wat funest kan zijn voor het bedrijf.

2,1