Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. Nieuwjaardag op een koud maar zonnig terras neergestreken. Hier waren meer mensen. Hun drankjes werden net uitgeserveerd. Serveerster liep langs ons, zonder naar ons te kijken, terug naar binnen. Enkele minuten gewacht tot ze terugkwam maar helaas, Toen we op punt stonden om weg te gaan, stond een andere medewerkster in de deuropening en keek onze kant uit. Hierop hand opgestoken en haar aangesproken. Chagerijnig werd naar ons gezwaaid en hallo geroepen en verdween zij naar binnen. Misschien te koud voor haar geweest? Na opgestaan te zijn met de bedoeling om weg te gaan, kwam ze dan toch naar ons toe. Uiterst onvriendelijk nam ze de bestelling op. Na enkele minuten kwam de eerste serveerster om het uit te serveren. Wij gaan niet meer terug en nemen de volgende keer wel een ander terras.