1. Alexander

Dit restaurant is onlangs overgenomen, bij de vorige eigenaar kwamen wij regelmatig. Vandaag hebben we het geprobeerd bij de nieuwe eigenaar.

Bij binnenkomst werden we niet echt vriendelijk begroet door de bediening, maar er werd ons wel een tafel bij het raam toegewezen. Helaas zat het rolluik nog voor het raam, dus echt fraai was dat niet.

We hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht besteld, en kwam ook redelijk vlot. Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht was bij 1 van de 3 goed, bij mij was het vlees smaakloos en bij 1 was het gerecht erg zoet terwijl er op de kaart pittig staat. Na een opmerking hierover werd ons medegedeeld dat het met de kok besproken zal worden, maar verder werd er geen actie ondernomen.

Het personeel is erg jong, naar schatting 14 a 15 jaar, en zijn erg sfeerloos. Waar je bij de vorige bediening nog een praatje kon maken, en grappen heen en weer konden is dat bij de nieuwe bediening helaas niet mogelijk.

Ondanks dat we hier regelmatig kwamen, hebben we besloten hier na deze ervaring nooit meer te komen. Erg jammer.

3,2