Veel parkeergelegenheid in de directe omgeving.

• Catering

1595772017 76
1660203474 72
1670942050 72
1692419203 77

1. Bij dit restaurant eten - zowel vegetarisch als met garnalen - besteld en afgehaald. Reden was de viering van de verjaardag (15) van onze dochter. Het eten was enigszins prijzig maar heerlijk. Omdat er standaard veel wordt geleverd konden we de volgende dag nogmaals genieten.

2. Jeffrey Ham

3. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel en dat voor een mooie prijs.

4. Ga meestal naar een andere chinees in Assen, maar deze keer eten opgehaald bij Wo Hing. Zeer, zeer goed!! Ik had Mihoen Singapore besteld en deze nergens zo lekker van smaak gegeten. Het smaakt gewoon lekkerder en anders dan bij een,, gewone chinees<< Volgende keer weer naar Wo Hing. Gezien andere recensies, bij deze zeer positief!!

5. Afgelopen zondag hebben we Chinees besteld, want we hadden wat te vieren. We bestellen eigenlijk nooit Chinees, nu weet ik helaas weer waarom...
    Bij het bezorgen bleek dat we duurder uit waren dan aangegeven op de site. Nou ja, kan gebeuren. Oude prijslijst of iets dergelijks. Bij het bezorgen van onze bestelling was het bakje sambal open gegaan. Niet leuk, maar ook dat kan gebeuren.
    We hadden Babi Pangang Spek besteld, met zoet zure saus. De saus was alles behalve zoet zuur.. het was pittige saus! Dikke domper.
    De mini loempia's zaten opgepropt in een klein bakje, waardoor ze allemaal aan elkaar kleefden. Weer een domper.
    En het ging nog even verder.. de saus bij de loempia's was ook niet oké.. Saus en loempia's zijn dus in de kliko beland.
    Dan maar de gebakken banaan.. wat een tintelende sensatie bleek te zijn. Vaarwel eetlust, hele bestelling is in de kliko beland.
    Erg jammer.

3,9
  6. Besteld en moesten een uur op ons eten wachten. Grote porties maar niet smakkelijk. Patat voor onze dochter verschrikkelijk en die kip erbij nog erger vet drupte ervan af en zat bijna geen vlees in. Onze eerste en laatste bestelling.

7. Hidde Bakkes

Echt een top restaurant werd direct op een positief en aangename manier geholpen. Mooi centraal gelegen en erg mooi restaurant. Eten al stofend aan de tafel gebracht. Eten smaakt erg goed en veel keus. Ga hier zeker vaker eten ook al woon ik niet in de buurt. Kortom top restaurant!

8. Alleen maar een wontonsoep en een loempia besteld als 4-uurtje. Smaakte werkelijk fan-tas-tisch! Volgende keer als we weer op vakantie in de buurt zijn doen we hier een afhaalmenu.

9. Heerlijk gegeten, alles was ok. Bediening perfect. En een borrel van het huis maakte het af. Top restaurant.

10. laten bezorgen 3 kwartier gewacht maar dat was t zeker waard! alles lekker vers en knapperig . had om foe jong hay zonder champignon gevraagd en was ook indd zonder! wij hadden menu A. Heerlijk gegeten dus! zeker voor herhaling vatbaar. Snel een x heen voor lopend buffet!

11. Helaas kale bami en nasi geen vulling te vinden en dan wordt het best duur

12. Vaak hebben we hier eten besteld, wat redelijk te doen was. Een aantal weken terug hebben we een bestelling gedaan en daarvan kwam het eten slecht aan. Alle bakjes waren los en de tas lag vol met de saus. Na gebeld te hebben moesten we de boel even inpakken en we zouden nieuw eten krijgen. Een half uur later stond de bezorger voor de deur met nieuw eten, alleen kwamen we er achter dat de portie saté er niet bij zat... Nog maar een keer bellen. Antwoord was dat we het bij onze volgende bestelling gratis zouden krijgen (wat heet gratis, we hebben hem nu immers al betaald).

Nu onze volgende bestelling op 05-05-2015 zelfde bestelling gedaan met de mededeling dat we de portie saté erbij zouden krijgen en met de vraag of ze willen opletten dat het eten dit keer in de bakjes wordt bezorgd. Het meisje verzekerde me dat het goed zou komen. Na meer dan een uur te hebben gewacht ging de bel en daar was ons eten, met natuurlijk alle saus weer uit de bakjes. Dit keer geen saté erbij, maar ook de saté van de vorige bestelling zat er niet bij, dus nog maar een keer bellen. Na 3x ons verhaal te hebben gedaan, kregen we een vrouw aan de telefoon die ons niet eens te woord wilde staan en ook nog even wist te vertellen dat de afspraak over de saté niet waar was. Dus voor ons nooit meer Wo-Hing!

13. Qua bezorging een beroerde ervaring: 1uur wachten, gevolgd door een onduidelijk gesprek over het al dan niet correct hebben van het adres en smoesjes over de bezorging.

14. Alexander

Dit restaurant is onlangs overgenomen, bij de vorige eigenaar kwamen wij regelmatig. Vandaag hebben we het geprobeerd bij de nieuwe eigenaar.

Bij binnenkomst werden we niet echt vriendelijk begroet door de bediening, maar er werd ons wel een tafel bij het raam toegewezen. Helaas zat het rolluik nog voor het raam, dus echt fraai was dat niet.

We hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht besteld, en kwam ook redelijk vlot. Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht was bij 1 van de 3 goed, bij mij was het vlees smaakloos en bij 1 was het gerecht erg zoet terwijl er op de kaart pittig staat. Na een opmerking hierover werd ons medegedeeld dat het met de kok besproken zal worden, maar verder werd er geen actie ondernomen.

Het personeel is erg jong, naar schatting 14 a 15 jaar, en zijn erg sfeerloos. Waar je bij de vorige bediening nog een praatje kon maken, en grappen heen en weer konden is dat bij de nieuwe bediening helaas niet mogelijk.

Ondanks dat we hier regelmatig kwamen, hebben we besloten hier na deze ervaring nooit meer te komen. Erg jammer.

3,2
  15. Wij hebben hier besteld met de kerstdagen 2012 maar zo'n prakje heb ik hier van dit restaurant nog nooit gehad, was niet om aan te zien. Het was in de bakken gegooid en bij bezorging niet compleet. Ik kom hier nooit weer

16. Gereserveerd voor buffet bij Wo Hing. Door omstandigheden laat gearriveerd. Eigenlijk te laat voor buffettijd, maar dat was voor het restaurant geen enkel probleem. Speciaal voor ons 4-en werd een compleet nieuw buffet bereid, heerlijk vers en zeer smaakvol. Wat een service! Bediening aardig, professioneel en heel attent. Aanrader!

17. Ontevreden Assenaar

Vanavond voor de eerste (en laatste!) keer bij deze Chinees gegeten. We hebben het lopend buffet geprobeerd. Het eten stond er echter al vanaf minstens 17.00uur en zag er niet erg smakelijk meer uit. Helaas was de smaak ook niet bijzonder. Veel bakken waren bijna leeg of totaal uitgedroogd.
    Bij het afrekenen hebben wij aangegeven dat we het vonden tegenvallen. De eigenaar gaf aan dat omdat het rustig was, hij het eten niet hoefde te verversen en vond dat wij maar 'oud eten' moesten eten aangezien het zo rustig was. Hij vond ook dat wij gewoon de originele prijs moesten betalen (het was slechts € 10,- p.p. maar zelfs dat was het absoluut niet waard).

De bediening was overigens attent.

1,3
  18. prima plek om lekker te eten,zowel afhaal als in het restaurant zelf. altijd genoeg en voor weinig geld. veel keus en ook de indische gerechten zijn prima.
    tegenwoordig ook buffeten in het weekend.
    super aardige mensen.

19. christine

Het eten is er superlekker en een zeer vriendelijke bediening.

20. Haal al jaren af bij dit restaurant, vriendelijke mensen en altijd lekker mals vlees. Heb niks te klagen.

21. Al jaren vaste klant, maar de laatste tijd gaat de kwaliteit hard achteruit. Laatst babi pangang gehaald, het was geen vlees maar allemaal vet, en dat ben ik niet gewend. Dus de komende tijd geen Chinees meer.

Heel erg jammer, want het eten was altijd goed.

En de mensen heel erg aardig.

22. Goed Chinees restaurant, aardige bediening, goeie prijs.

23. Al jaren kwamen wij hier. Met groepen, samen en afhalen.

Denk toch dat er iets goed mis is. Laatste keer heb ik voor 6 personen een rijsttafel opgehaald, en dat was letterlijk om te janken. Porties waren super klein, en voor 6 personen was er nauwelijks genoeg. Normaal moet je er met 8 mensen ruim van kunnen eten. Helaas dus, zelfs voor 6 minimaal. (prijs daarentegen maximaal!) De gerechten die aan tafel geserveerd worden zijn m.i gehalveerd.

Jammer, maar als er niets met commentaar gedaan wordt....

Heb een prima alternatief gevonden.

2,6
  24. Laatste keren vond ik de gerechten minder lekker, daarom heb ik besloten er niet meer heen te gaan.

25. Zeer goed restaurant, weinig vet...en erg lekker.

26. Arthur

Al bijna 20jr kom ik hier geregeld met veel plezier en laat nog geregeld wat bezorgen.

Helaas heb ik de afgelopen keren met zowel bezorgen als aan tafel eten slechte kwaliteit ontvangen. Ook aangegeven dat de babi pangang en ti-pan gerechten ondermaats waren echter daar is helaas niets mee gedaan.

Ik hoop dat ze het tij kunnen keren want anders vrees ik met grote vreze...

4,5
  27. rita zwolschen

Voor mij de lekkerste chinees van Assen.
    Vriendelijke bediening heerlijk eten.
    Het menu v.d. maand is een topper om af te halen!

28. wierzbicki

prima service

29. joop uilenberg

Het is daar altijd fijn om te zijn. Het eten is erg lekker geheel anders dan bij andere chin/ind. restaurants ze hebben hun eigen smaak en dat maakt het zo byzonder. Ik kom er graag.

30. Een heel goed restautrant, zeker de moeite waard

31. De Wo-Hing was fantastisch. De kroepoek was lekker knapperig.