1. Gisteren tijdens een dagje winkelen met moeders hier naar binnen gelopen om even snel een hapje te eten tussen de winkels door.
    We wilden verschillende anti pasti plateus bestellen, toen we door een meisje uit de bediening vriendelijk werden gewezen op het feit dat 1 plateau voor 2 personen voldoende is. Gezien de prijs hadden we daar enige vraagtekens bij maar toen het eten werd gebracht waren we toch erg blij met de tip haha.
    Een groot bord gevuld met verschillende koude en warme gerechtjes, allemaal even lekker! Daar hoort natuurlijk een wijntje bij..
    We hebben uiteindelijk bijna twee uur heerlijk zitten eten en drinken en maar een nieuwe afspraak gemaakt om te gaan winkelen..

Het enige minpuntje, het was erg druk waardoor het vaak wat lang duurde aandacht te krijgen van de bediening.. Die overigens wel heel vriendelijk is.