1. 20-10-12 met zn vieren een hapje wezen eten. We kwamen binnen in een soort 'vreetschuur'. Druk, lawaaierig, tl-licht, gehaast personeel, tafels op elkaar gepropt, geen privacy, geen persoonlijke aandacht. Maar oke, misschien zou het eten wel super goed zijn....

We zaten nog maar net een minuutje en toen werd er al iets voor onze neus neergezet. Zonder enig welkom, uitleg, toelichting oid. Een soort schuimsoepje. De smaak hiervan was echter goed. Daarna kwam de bediening vragen of de kok nog ergens rekening mee moest houden. Dat was gewenst met een zwangere onder ons. Hier is ook de gehele avond goed rekening mee gehouden. Alleen kon hierdoor het kaasplankje niet genuttigd worden en was hier ook geen alternatief voor.

Een wijnarrangement genomen voor twee personen. Er was geen sommelier aanwezig. De wijn werd geschonken door het bedienend personeel. De arrangement bestond voornamelijk uit lichte, witte wijnen. Er werd niet bijgeschonken. Het personeel wist niet waar ze over spraken en namen na het 'wijn-versje' ook zo vlug mogelijk de benen. Wanneer wij eindelijk een gaatje vonden om een vraag te stellen, wisten zij geen antwoord op de vraag, zou het bij de kok worden nagevraagd maar is nooit meer teruggekoppeld naar ons.

De 6 gangen waren aan de magere kant. Drie gangen waren vegetarisch. Het vlees bestond uit een gevogeltepate (goed van smaak) en een soort 'hutspot-draadjes-vlees'. Het vis bestond uit zalm. Naar onze mening geen culinaire hoogstandjes, dat wat je toch wel zou moeten en mogen verwachten van een Michelin restaurant. De gerechten waren klein en weinig. Wij moesten na gang 5 een kaasplankje bijkopen om na afloop niet meer naar de 'Mac' te hoeven.

Kortom: druk, lawaaierig, geen privacy, kleine gerechten, slechte wijn, prijs/kwaliteit zeer slecht...NIET Michelinwaardig!!!!!!

2,5