1. Na een aantal zeer negatieve recensie te gelezen te hebben en daardoor met steeds meer tegenzin naar kaatje gegaan, moet ik toch mijn ervaring delen. In eerste instantie had ik de voorwaarden niet goed gevolgd, maar daar werd niet moeilijk over gedaan, we konden gewoon komen eten. Omgerekend had ik ook na het lezen van de recensies weinig vertrouwen dat ik voor € 169,- inclusief hotel en ontbijt, omgerekend niet voor € 50,- voor 2 personen op sterren niveau een 6 gangen menu zouden kunnen eten.
    Uit voorzorg vroeg ik aan de bediening dat ik tegen extra betaling misschien een aantal gerechten kon aanvullen, dit was echter geen probleem.
    Nadat de dame een zeer verleidelijk menu voorstelde, koos ik toch ervoor om een gevogelte pate om te ruilen voor foie gras en kreeft in plaats van een soepje.
    Dit tegen een schappelijk tarief van € 12,50 bij betalen.
    We kozen niet voor het wijn arrangement maar een heerlijke fles wit voor € 40,- en bij het hoofd gerecht een overheerlijk 2x glas Italiaanse rode.
    Dit koste mij een € 135,- extra voor het eten en drinken.
    alle gerechten waren heerlijk tot super en je weet bij een 6 gangen in een dergelijke restaurant moet je geen volle borden verwachten, maar uiteindelijk prima en voldaan.
    Ik sloot af met een calvados en deze was ook niet kinderachtig gevuld.
    Dus al met al heb ik heerlijk gegeten, ben ik prima bediend en aan het hotel met ontbijt kwamen we niets tekort.

Minpuntje, het valt me op dat de laatste jaren de bediening erg druk bezig is met je glas bij te vullen( wijn + water) en voor mijn gevoel niet zozeer als bediening maar meer in de hoop je fles zo snel mogelijk leeg te maken om vervolgens een nieuwe te bestellen, dus lekkerbekken u bent gewaarschuwd.
    flesje water kost € 7.50.

foie gras