1. Bij een bezoek aan Groningen viel mijn oog - als liefhebber van Japans eten - toevallig op dit restaurant. Gelokt door de Japanse kok (veel Japanse restaurants in Nederland worden gerund door Chinezen) en het Shabu Shabu gerecht kon ik het niet nalaten er te gaan eten. En het viel zeker niet tegen. De kwaliteit van de Shabu Shabo was prima. Maar ook de voor- en nagerechten, met een flink aantal die je bij andere Japanse restaurants minder vaak ziet, waren uitstekend. Bijzonder is ook de sake kaart (wel relatief prijzig). Apart was de Groningse bediening (overigens vriendelijk en correct), maar ja, waarom ook niet? Gelet op de specifieke kaart en uitstraling is dit misschien niet voor iedereen het meest geschikte restaurant, maar als je van goed en verantwoord eten houdt, dan is het echt aan te raden om hier een keer te gaan eten. En er zijn volgens mij weinig plaatsen in Nederland waar je authentieker Japans kan eten dan hier.