1. Mij zeer slecht bevallen.
    Bij binnenkomst eerst 10 min. Moeten wachten op een tafel terwijl we 2 dagen van te voren hadden gereserveerd.
    Worden we ergens achterin de hoek van de zaak gedrukt.
    Dan duurt het vervolgens ruim een half uur voordat er überhaupt iemand naar je om kijken om te vragen wat we wilden drinken. En wordt er vanuit gegaan door het chagerijnige bedienend personeel, dat je weet hoe het daar werkt. We kwamen voor het eerst, werd dus niet gevraagd of we wisten hoe het in zijn werk gaat daar. Schijnbaar een lijstje af turven wat je wil eten.. blijkbaar waren ander tafels, waar meer omzet te halen was belangrijker..
    En het ijsje na, nouja ijsje mag het niet heten, één bolletje ijs, viel vies tegen.. All you can eat.. P.p. Max 5 gerechten en 5x de mogelijkheid om wat te bestellen in 2,5 uur tijd noem ik geen "All you can eat".

Oh ja kindvriendelijk zou ik het niet noemen, want men ziet je liever gaan dan komen met kinderen jonger dan 3..
    En tijdens de reservering hadden we door gegeven dat er een kleine bij was jonger dan 2 en we hadden gevraagd of er kinderstoeltje aanwezig waren, waar we gebruik van mochten maken. Dat was er werd bevestigd tijdens de reservering, echter moest bij aankomst eerst nog zo'n stoel ergens achetr vandaan worden gehaald, wat weer 3 korte en lange duurde..

Voor mij 1x maar nu nooit weer..

2,6